-7,8 kiloa kahden viikon Nutrilett-dieetillä!
Ensimmäisellä viikolla lähti 5,7 kiloa (http://www.vauva.fi/keskustelu/2493033/57_kiloa_ensimmaisella_nutrilett…) ja nyt toisella 2,1 kiloa lisää.
Kaksi viikkoa jäljellä. Ei ole nälkä, olo on energinen, tämä on tosi helppoa. Eiköhän kymmenen kiloa mene rikki kuukaudessa, vaikka loput kaksi viikkoa menisi kuinka hitaasti!
Kommentit (20)
Paljonko oli lähtöpaino ja kuinka pitkä olet? Täällä toinen kuuria harkitseva.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko oli lähtöpaino ja kuinka pitkä olet? Täällä toinen kuuria harkitseva.
Lähtöpaino oli tasan 90kg ja pituutta 168cm.
ap
Mulla oli bmi jotain 42 kun aloitin ja kahdessa viikossa tais pudota joku 5-6 kg. Kuukaudessa kyllä lähti 10kg ja sitten pidin taukoa ja tempaisin taas -5kg nutreilla. Nyt reilu vuosi siitä ja kaikki kilot on tulleet takaisin. :/ Ei se kuuri ollut ollenkaan ongelma, mutta sen jälkeen oli ihan pohjaton nälkä pitkään.
Vaikuttaakohan tuo kova lähtöpaino siihen, että kiloja lähtee nopeammin? Jos tavoitteena ois saaha pois syksyn mässäilyllä kertyneet 8 kiloa, kauankohan pitäis nutrata?
Onko ap:llä pokkaa tulla kertomaan miten syömiset sujuu kuurin jälkeen? Nälkä voi tosiaan olla todella suuri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli bmi jotain 42 kun aloitin ja kahdessa viikossa tais pudota joku 5-6 kg. Kuukaudessa kyllä lähti 10kg ja sitten pidin taukoa ja tempaisin taas -5kg nutreilla. Nyt reilu vuosi siitä ja kaikki kilot on tulleet takaisin. :/ Ei se kuuri ollut ollenkaan ongelma, mutta sen jälkeen oli ihan pohjaton nälkä pitkään.
Ei kai mikään ihme, että elimistö haluaa palauttaa varastonsa, etenkin kun sillä on tuore todiste kuukauden nälänhädästä. Ei se keho sitä tiedä, että teit sen tahallasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:llä pokkaa tulla kertomaan miten syömiset sujuu kuurin jälkeen? Nälkä voi tosiaan olla todella suuri.
Ap voisi myös kertoa vuoden kuluttua tilanteen.
Minä kerran kokeilin nutraamista mutta maha meni kovalle ja tli kipeäksi.
En tiedä uskaltaisinko uudestaan.
Se nyt vaan on niin, että jossain vaiheessa on _pakko_ alkaa syömään ihan oikeaa ruokaa ja kyllä siinä jokunen kilo tulee aivan loogisesti takaisin. Toki muutama kilo tippuu pysyvästi kunhan et aivan örvellä.
Vierailija kirjoitti:
On pokkaa ja voin tulla kertomaan.
Ap
Minä olen korvannut yhden aterian Nutriletilla ja syönyt muuten pieniä annoksia, jättänyt leivän pois (ei sitä ennenkään mennyt kuin 2 palaa päivässä). Paino laskee 500 g/viikko, mikä on ihan hyvä tahti.
Minä kokeilisin myös muutaman viikon nutraamista, vaikka pudotettavaa on ehkä 3-5 kg ja painoindeksiltäni olen normaali. Nuo muutamat kilot ovat sellaisia, että en vain saa itsestäni irti. Ehkä parin viikon tehorykäisy olisi ratkaisu?
Ainoa mikä estää on se, että tiedän rajun painonpudotuksen voivan aiheuttaa hiustenlähtöä. Siinä sitä sitten ollaan, jos tukka tippuu puoli vuotta päästä. Ennemmin kestän muutaman ylimääräisen kilon tai pudotan hitaasti painoa. Väliaikaisesta hiustenlähdöstä kerran kärsineenä tiedän, että tällainen saattaa laukaista pitkänkin hiustenlähdön, vaikka laihduttamisen sitten lopettaisikin.
Takasi tulee ja koroilla ku alat syömään RUOKAA! Voi teitä tyhmiä läskejä :DD
Mietin vaan, että miten nuo yhtälöt toimivat, jollei loppuelämäänsä jatka vähäenergisen dieetin tai kovaa treenaamisen merkeissä? Ymmärrän sen, että paino putoaa helposti ja kunto kasvaa, mutta mitä sitten kun ns. normaalielämä alkaa? Mun logiikalla painoa tulee pakosta ainakin jonkun verran lisää, kun kulutus vähenee ja energian saanti lisääntyy.
Todellakin vasta kuurin jälkeen ne oikeat haasteet tulee vastaan.
Olisi opittava syömään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että miten nuo yhtälöt toimivat, jollei loppuelämäänsä jatka vähäenergisen dieetin tai kovaa treenaamisen merkeissä? Ymmärrän sen, että paino putoaa helposti ja kunto kasvaa, mutta mitä sitten kun ns. normaalielämä alkaa? Mun logiikalla painoa tulee pakosta ainakin jonkun verran lisää, kun kulutus vähenee ja energian saanti lisääntyy.
Kulutus vähenee ihan vain sillä, että paino putoaa. Vaikkei siis liikkuisi yhtään.
Mä kokeilin aikoinaan vaikka mitä dieettejä, mutta aina paino palasi. Kunnes aloin laihduttaa syömällä ihan kuten ennenkin, mutta pienempiä annoksia. Kun olin tavoitteessani, samalla ruokamäärällä en enää laihtunut, mutta en myöskään lihonut. Hyvä puoli oli, että ei tehnyt enää mielikään syödä suurempia annoksia. Pudotin painoa 23 kg eikä ole noussut kuin 1 kg takaisin näiden viiden vuoden aikana.
Nää vaakaantuijottelijat on huvittavia. Tässä vierestä seuraan yhden kitudietillä olevan diettausta. 65kg elopainosta kilosta on laihdutettu 5kg(eli aivan helvetinmoinen kasa laardia) eikä eroa huomaa yhtään missään... samaa tahtia kuin läskiä on palanut on lähtenyt myös lihasta. Varmaan dietin jälkeen sitten ihmettelee että vaikka painaa 10kg vähemmän niin vartalo on yhä löysä. Vaikka bmi mukaan pitäisi olla reilusti normaalipainoinen. Noh jokainen tyylillään ja onhan se numero sitten pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaakohan tuo kova lähtöpaino siihen, että kiloja lähtee nopeammin? Jos tavoitteena ois saaha pois syksyn mässäilyllä kertyneet 8 kiloa, kauankohan pitäis nutrata?
Minulla kesti kuukauden, että sain pois nuo 5,7 kiloa ja lähtöpaino on kymmeniä kiloja enemmän kuin Ap:lla. Me kaikki olemme yksilöitä. Minä noudatan ohjeita prikulleen.
Hienoa! Toivottavasti paino myös pysyy poissa.