Haluttomat - MIKSI te ette halua seksiä?
Tuolla oli taas pari keskustelua seksistä ja haluttomuudesta (pitäisikö antaa, vaikkei haluta). Siihen nyt puuttumassa, vaikka itselläni onkin melko suora mielipide aiheeseen, kiinnostaisi syy haluttomuuteen. Eli MIKSI ete halua? ettekö halua seksiä ylipäätään vai ettekö halua puolisoanne? Mitä syitä tuohon voi olla taustalla?
Kommentit (54)
Koska häpeän kroppaani ja ulkonäköäni suuresti, alastomuus jonkun edessä olisi mulle lähinnä kidutusta kuin mitään mistä pystyisin ikinä nauttimaan, jos siis nyt ylipäätään olisi joku jolle kelpaisin. Aseksuaali en kuitenkaan ole, haluja on paljonkin mutten vain tahdo tai tarvitse muita tyydyttämään niitä.
Olen käyttänyt e-pillereitä 10vuotta. Sama mies ollut 5vuotta. Seksiä on aina harrastettu noin kerran viikossa mutta suoranaisia haluja ei ole ollut, vaikka saankin orgasmin joka kerta ja seksi on ihan parasta. No nyt kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn niin tunnen paljon haluja ihan päivittäin. Siis semmoista fyysistä oikeaa halua. Tunne on ihana ja parisuhteeseen tulee ihan uutta potkua.olen onnellinen!
Nautin seksistä paljon kuten myös kaikesta kiihottavasta ja eroottisesta. Liitän hyvään seksiin myös tunteet, joten minun mielestäni haluun liittyy aina myös ihastuminen, rakkaus ja turvallinen, hyvä olo. Jos nämä puuttuvat, en myöskään halua seksiä. Minulla ja miehelläni on ollut todella vaikea kausi. Minä olen kärsinyt vaikeista fyysisistä vaivoista ja myös henkisellä puolella on ollut vaikeaa mm. äärettömän kovan stressin ja jopa masennuksen ( ssri-lääkitys) kanssa. Kun minulla on vaikeaa kaipaisin mieheltä tule ja rakkautta ja ympäristöä missä minua ymmärretään eikä painosteta. Mutta jos minulle kerrotaan vähän väliä kuinka rankkaa miehellä itsellään on kun joutuu olemaan ilman seksiä, kuulen kuinka yliherkkä olen kipuineni ja kuinka masennus on lähinnä lääkefirmojen keksimä sairaus, en todellakaan halua miestäni. Kun hän päästää suustaan tuollaista alan lähinnä inhota häntä. Hän ei suostu käsittämään, vaikka olen siitä monesti sanonut, että kaipaan hyvän olon ensin ennen kuin voin syttyä seksiin. Koska hän itse voi panna vaikka kesken riidan pitäisi myös minun pystyä samaan. Mies joutuukin sitten tosiaan olemaan paljon ilman, koska hän ei ymmärrä että syyllistämisen sijasta, jos hän ottaisi minut kainaloon ja pitäisi minua hyvänä, voisin jopa syttyä seksiin vaivoistani huolimatta.
Voisi haluja olla, mutta ketään naista ei kiinnosta seksiä kanssani harrastaa. Tämän tietää jo siitä, että koskaan eivät tule minulle juttelemaan tai sanomaan mitään suuntaa-antavaa.
En yksinkertaisesti jaksa. Olen kahden pienen lapsen äiti ja mieheni ei osallistu lastenhoitoin/kotitöihin jne.... Ei vaan riitä paukut enää ja koska toisen naama on alkanut vituttamaan, kun ei osaa muuta tehdä töiden jälkeen kuin pelata pleikkaria ja laittaa veikkauksia.
Ja nyt jos joku kuvittelee että se mies tuo leivän pöytään, niin eipä tuo sitäkään. Rahansa kuluttaa itseensä, ei perheen yhteiseen hyvään.
Miksi ihmeessä olette miesten/naisten kanssa joiden naama tököttää ja parisuhde kuullostaa lähes kidutukselta?
Jotain tämän tyyppistä osasin odottaakin..
Miksi olette yhdessä miehen kanssa jota kohtaan ette tunne vetoa?
Ei viitsitä harrastaa seksiä kun lakanat kastuu ja rypistyy. Herran jumala laittakaa vaikka pyyhe alle! Miten fyysisen läheisyyden voi kokea noin suurena mörkönä?
Vierailija kirjoitti:
Jotain tämän tyyppistä osasin odottaakin..
Miksi olette yhdessä miehen kanssa jota kohtaan ette tunne vetoa?
Ei viitsitä harrastaa seksiä kun lakanat kastuu ja rypistyy. Herran jumala laittakaa vaikka pyyhe alle! Miten fyysisen läheisyyden voi kokea noin suurena mörkönä?
Näin sivuhuomautuksena, vaikka en itse olekaan haluton kuin ainoastaan ajoittain, että läheisyyttä on aika paljon muunkinlaista kuin seksiä.
Voiha elämä, ku nää kommentit ihan satuttaa.. oma mies oli suhteen alussa halukas moneen kertaan päivässä. Nyt vaikka ollaan vain vuosi oltu yhdessä, nii en viitsi enää edes yrittää kun ei sitä kuitenkaan saa.. Oon puhunut, oon yrittäny ymmärtää, mutta kyllä sitä on alkanu voimakkaasti harkitsemaan vieraissa käyntiä. Alkaa toi masturbointiki niin tuntumaan typerältä. Suhteen alussa oli iloinen, kun olen nii halukas ja muisti aina kertoa miten pahalta hänestä tuntui, kun exänsä antoi pari kertaa vuodessa. Alussa viälä kerroin, kuinka tärkeää se seksi on ja hän vannotti haluavansa paljon. Olkaa haluttomat rehellisiä kumppaneillenne! Vaikka rakastan miestäni ja hän on elämäni mies, niin olisi mukavaa ettei asiaa olisi väärennetty minulle alussa.. vaikka en vaihtaisi miestäni mihinkään, niin monet harmit/kyyneleet oisi jääny, jos oisin tienny tästä. Ja huom! Olen paremmassa kunnossa kuin suhteen alussa ja varmasti seksi on vaihtelevaa ja hyvää,niin se ei ole ongelma. Rehellisyyttä haluttomat! On meillä seksistä pitävilläki oikeus onneen!
Olipa masentavaa luettavaa.
Lukiessa heräsi vaan yksi kysymys; miksi te "haluttomat", jotka olette vastanneet, vierailette täällä seksi oisossa?
Vaimo on plösähtänyt eikä enää kiihota. Lisäksi on paljon muuta kiirettä: työ, lapset ja harrastukset. Elämässä on paljon muutakin kuin reiän rassaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa masentavaa luettavaa.
Lukiessa heräsi vaan yksi kysymys; miksi te "haluttomat", jotka olette vastanneet, vierailette täällä seksi oisossa?
No minä ainakin ajattelin runkkailla, kun edellisestä kerrasta on jo yli viikko, ja tulin tänne etsimään inspiraatiota.
Mies laukeaa minuutissa. Kun on vuosia ollut ilman orgasmia, niin eipä paljon voisi vähempää kiinnostaa. Vähän kuin korvaansa kaverisi.
Masturbointi on onneksi tyydyttävää...