Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomat - MIKSI te ette halua seksiä?

Vierailija
14.02.2016 |

Tuolla oli taas pari keskustelua seksistä ja haluttomuudesta (pitäisikö antaa, vaikkei haluta). Siihen nyt puuttumassa, vaikka itselläni onkin melko suora mielipide aiheeseen, kiinnostaisi syy haluttomuuteen. Eli MIKSI ete halua? ettekö halua seksiä ylipäätään vai ettekö halua puolisoanne? Mitä syitä tuohon voi olla taustalla?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua puolisoani.

Vierailija
2/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halua niin en halua. En tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen e-pillereiden aiheuttamaa haluttomuutta. Ei vaan kiinnosta vaikka päällään seisoisi.

Vierailija
4/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä suhteessa minulta meni painostuksen takia halut. Mies oli jollain tapaa seksiriippuvainen, joka päivä monta kertaa olisi pitänyt saada. Eikä siinä mitään, mutta jos olin väsynyt tai kipeä tai ihan mitä tahansa, hän suuttui jos en antanut. Vaikka anoppi olisi nukkunut viereisessä sängyssä, tai ihan mitä tahansa. Siinä meni halut aika äkkiä, kun touhusta tuli pakkopullaa.

Vierailija
5/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään ikisinkku, mutta nuorena olin niin hölmö, että yritin seurustella ihan kivojen kanssa vaikka en ollut ihastunut, ja olin siis haluton koska en halunnut poikaystävääni.

Vierailija
6/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sellaista seksiä, jota useimmat ne ovat halunneet joiden kanssa olen seurustellut. Mieleni mukaista on todella harvoin tarjolla. Onneksi on omat kädet.

Vierailija
7/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginismi, vulvodynia ja valkojäkälä pitää huolen siitä, että vaikka jonain päivänä haluttaisikin, niin seksi ei kuitenkaan onnistu, siitä siis haluttomuuskin alkanut

Vierailija
8/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten menette kimppaan sellaisen miehen kanssa joka ei sytytä mutta on "ihan OK"?

Itse olen vaimolleni tuollainen tapaus ja voin sanoa että suorastaan vituttaa, kun tiedän olleeni parille naiselle The Only One jota muistellaan privaatteina hetkinä. Valitettavasti olosuhteiden vuoksi tuolloin kauan sitten ei päädytty yhteen...

Vierailija
9/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi on kamalan vaivalloista ja yliarvostettua. Siinä menee aikaa, tulee hiki ja kuuma ja hengästyy, tulee sotkua ja lakanat kastuu ja rypistyy, ja sitten pitää mennä suihkuun ja siltikin valuu ja sotkee vaatteet ja lakanat. Ja minkä takia? Orgasmi kestää n. 3 sekuntia, ja sitä varten pitää ährätä kuumissaan puoli tuntia. Ei ole useinkaan sen arvoista.

Vierailija
10/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, ei kiinnosta, se on aina samanlaista, lapsiperhearki jättää spontaanille aloitteelle vähän mahdollisuuksia, sekä myös vaikeuttaa pitempiä sessioita joita minä tarvitsisin kunnolla nauttiakseni.. Pikapano kuivana ei siis innosta ja se on ainoa mitä tarjolla..

Vierailija
11/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut vain huonoa seksiä, siis sellaista joka on parhaimmillaan tylsää jyystämistä ja pahimmillaan todella kivuliasta, joten en näe syytä levittää jalkoja kenenkään takia. Siksi olen nykyään ikisinkku enkä edes yritä seurustella kenenkään kanssa - en jaksa sitä seksistä tappelua enkä jaksa enää antaa kenenkään panna. Elämä on paljon helpompaa ja kivempaa näin. Hoidan itse itseni oikein hyvin vaikka joka ilta.

Vierailija
12/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta, ei kenenkään kanssa. Ja inhoan hakua ja limaisuutta/ niitä nesteitä/ märkää sänkyä. Yäk

Vierailija
13/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aseksuaali. En ole ikinä tuntenut sellaista tunnetta että "panettaa", en edes tiedä miltä se pitäisi tuntua. Olen kyllä elämäni aikana harrastanut seksiä seurustelukumppanin aloitteesta, ja olen saanut orgasmejakin, mutta en silti ymmärrä mikä siinä muutaman minuutin/sekunnin hyvänolontunteessa on niin ihmeellistä. Paljon parempia ja pitkäkestoisempia kokemuksia olen saanut esim. kulttuurielämyksistä, hyvästä ruosta ja viinistä, ystävien seurasta jne.

Vierailija
14/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ylipainoa reilusti ja minun on vaikea tuntea itseäni seksikkääksi. Yritän kuitenkin harrastaa seksiä säännöllisesti koska vaikka aluksi ei niin haluttaisikaan niin mieheni on taitava rakastaja saa minut syttymään kunhan aikansa lämmittelee ;-) ja kun muistissa on edellinen kerta ja sen tunnelmat on helpompi syttyä alun haluttomuuden jälkeen.

Myös työ on aika ajoin niin kiireistä ja siihen iltaopiskelut päälle niin sekin lisää haluttomuutta.

Siinä mielessä en ehkä ole haluton sanan varsinaisessa merkityksessä, koska haluan haluta.

Vierailija
15/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon haluja, mutta en saa seksistä orgasmia, joten se ei kiinnosta.

Vierailija
16/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksi on yliarvostettua. Muutaman minuutin ähellystä ja hikoilua. Ei ole mokoman asian arvoista. Mieluummin ilman, kuin pakollista ähellystä. Paljon mukavampaa olla yksin ja saada päättää koska mennä nukkumaan, ilman paineita siitä,että onko toinen vänkäämässä.

Vierailija
17/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen sen kummempaa syytä aina tarvitse. Toisia haluttaa harvemmin, toisia usein, joitain ei koskaan. Olen käsittänyt, että syitä voi olla sellaisia kuin stressaava elämäntilanne, mielenkiinto ja aika kuluu muuhun, kumppaneilla on erilaiset käsityksen nautinnollisesta seksistä, varsinkin nuoremmilla ihmisillä huono itsetunto tai se ettei tunne kroppaansa ja itseään tarpeeksi hyvin että voisi tietää, miten kiihottuu.

Itselläni haluttomuuden aiheutti hormonikierukka ja siitä varmistuin vasta kun poistettiin. Ero oli kuin yöllä ja päivällä, miten ilahduin tajutessani, ettei minussa ollutkaan muuta vikaa ja selitys haluttomuuteen oli niin yksinkertainen. Kierukan aikana seksi oli tylsää pakkopullaa vaikka kuinka yritin rentoutua ja nauttia eikä orgasmikaan tuntunut kummoiselta. Aina oli tyytymätön ja pettynyt olo seksin jälkeen. Onneksi nyt haluan sekä nautin alusta loppuun. :)

Vierailija
18/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on kiireistä, työt stressaa ja väsyttää. Harrastukset menee seksin edelle, niin kamalalta kuin se kuulostaakin.. Seksi miehen kanssa on 90% ajasta vaan 'ihan ok' eikä sen parempaa niin eipä sitä viitsi. Miestä vaivannut haluttomuus jo paljon kauemmin, mikä toki vaikuttaa itsetuntoon negatiivisesti..

Vierailija
19/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saa yhdynnässä orgasmia, ei paljon huvita. Mies ei sitten tiedä, että sainko jo vai en, enkä viitsi sanoa, että taas jäin ilman, voitko jatkaa muilla tavoin. Lisäksi pelkään ehkäisyn pettämistä enkä voi täysillä rentoutua. Stressaan aina kuukautisten alkua ja ne vielä oikuttelee viipyilemällä. Itsetyydyttämällä ei ole mitään noista ongelmista. Onneksi mies ymmärtää eikä painosta seksiin. Meillä on paljon hellyyttä.

Vierailija
20/54 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella yllättävän monet naiset eivät halua seksiä kenenkään kanssa. Ei ihme, että miehet kärsivät puutteessa, masentuvat ja alkoholisoituvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme