Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskeekohan miesten halut pienien rintojen takia?

Vierailija
14.02.2016 |

Olen seurustellut vakavasti kolmen eri miehen kanssa ja kaikilla on ensihuuman jälkeen ilmennyt haluttomuutta. Olen monen mielestä kaunis ja tavoittelemisen arvoinen (vaikka itse en ajattele niin), mutta miehillä ketkä ajattelevat noin, on mennyt mielenkiinto seksin osalta. En keksi muuts syytä kuin sen, että olen liian pienirintainen heille. Koskaan rintojani ei ole edes kehuttu, vaan vaikutti vain jälkeen päin. Onko muilla pienirintaisilla kokemusta asiasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttu*

Vierailija
2/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei koskaan valitellut pienistä rinnoista,eikä ne häntä koskaan haitanneet. Sanoi vain,että ne ovat juuri käteen sopivat. Ja olivat siis oikeasti pienet. Jotkut vieraat miehet niitä joskun kännipäissään kommentoivat ja haukkuivat, mutta en antaanut sen haitata,koska minulle riitti, että omalle miehelle ne kelpasivat. Ja hän jopa piti niistä.Siis nämä vieraat äijät eivät tietenkään päässeet niihin koskemaan, eikä niitä näkemään, muuta kuin vaatteiden läpi, vaikkapa jossakin kapakassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eikä ole myöskään koskaan rintoja kehuttu.

En silti haluaisi hankkia silikoneja, koska olen itse tyytyväinen rintoihini. Harmittaa, koska kasvoni ovat nätit ja vartalo naisellinen, lantiota olisi sitten vaikka muille jakaa. Mutta ne rinnat...

Vierailija
4/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti johdu tissien koosta. Paitsi jos ovat olleet tissimiehiä.

Vierailija
5/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa peppua. Se on kuuminta hottia nyt.

Vierailija
6/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti johdu tissien koosta. Paitsi jos ovat olleet tissimiehiä.

Miksi tissimies sitten lähestyisi 70C kokoisilla rinnoilla varustettua naista?

Vierailija
7/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin tykkää enemmän hyvästä pepusta kuin isoista tisseissä. Pää kääntyy kyllä kun hyvä peppuinen nainen kävelee ohi ja sen eteen on tehty töitä. Ketä vaan taas saa tissit kun laittaa vaan rahaa likoamaan, ne on jo niin nähtykin. Harva kuitenkaan jaksaa nähdä vaivaa hyvän vartalon eteen, kun sitä ei oikeen voi täysin rahalla ostaa.

Vierailija
8/8 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ainakin tykkää enemmän hyvästä pepusta kuin isoista tisseissä. Pää kääntyy kyllä kun hyvä peppuinen nainen kävelee ohi ja sen eteen on tehty töitä. Ketä vaan taas saa tissit kun laittaa vaan rahaa likoamaan, ne on jo niin nähtykin. Harva kuitenkaan jaksaa nähdä vaivaa hyvän vartalon eteen, kun sitä ei oikeen voi täysin rahalla ostaa.

Kyllä minulla ainakin on jo luonnostaan hyvä vartalo (tiimalasi) ja treenaan persettä jo kaksi kertaa viikossa. Takapuolta miehet ovatkin aina hehkuttaneet - rintoja eivät kertaakaan.