Kuinka monta Ystävänpäiväonnittelua sait tänään?
Kommentit (29)
En Yhtään. Sain kyllä kortin viikolla kummitädiltä.
En yhtään en edes muistanut koko päivää. Mutta, hyvää ystävänpäivää☺
En yhtään. Äidille toivotin hyvää ystävänpäivää kun käytiin sairaalassa vierailulla. Vein myös tulppaanikimpun äidille.
Oletko tosissasi? En tiedä ketään, joka sitä viettäisi. Kai amerikkalaista tuontia, joka tapauksessa ei tarvita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Ystävänpäivää!
t, Mies 30v
0. Mutta hyvää ystävänpäivää siitä huolimatta!
En laita itse onnitteluja tai toivotuksia, koska vihaan sitä määräkilpailua. Näin on paljon parempi olo. :)
En keneltäkään. En edes mieheltäni....
14 henkilön kanssa olen toivotellut hyvät ystävänpäivät tänään (13 whatsappissa ja yhden näin ystävänpäivän merkeissä). Olen onnekas ihanista ihmisistä ympärilläni <3
N30
Vierailija kirjoitti:
En laita itse onnitteluja tai toivotuksia, koska vihaan sitä määräkilpailua. Näin on paljon parempi olo. :)
Ai, mulle taas tulee parempi olo kun laitan ja saan hyvän ystävänpäivän toivotuksia. :) En montaa, mutta ne muutamat kyllä lämmittävät mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Ystävänpäivää!
t, Mies 30v
Kiitos. Hyvää ystävänpäivää myös sinulle :)
Lähetin yhdelle ystävälle, jonka ainoa ystävä taidan olla. Häneltä tuli viesti takaisin. Arvelin hänen ilahtuvan. Mieheltäni sain kukkia.
Kaksi viestiä tänään, joista toinen äidiltä. Yksi kortti viime viikolla. Laitoin saman verran takaisin.
Hyvää ystävänpäivää kaikille AV-mammoille! Te olette mun mielikuvitusystäviäni.
En yhtään, koska mun ystävät tietää kuinka mä inhoan tällaisia höpöhöpöjuttuja.
Mutta, hyvää talvista sunnuntai-iltaa teille, arvon av-väki!
Yhden. Senkin äitiltä. Mies nukkui krapulaansa pois ja sitten alkoi riitelyn. Nyt pitää mykkäkoulua.
Helvetin hyvää ystävänpäivää vaan mulle.