Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteesta yli pääseminen ilman ystäviä?

Vierailija
14.02.2016 |

Pitkä parisuhteeni päättyi juuri, jonka aikana pilasin välini lähes kaikkiin ystäviini. Miten ihmeessä pääsisin yli erosta ja pystyisin jatkamaan elämääni? Olen yrittänyt keskittyä töihin, nähdä silloin tällöin niitä harvoja ystäviä, jotka minulla vielä on, sekä urheilla aktiivisesti. Kuitenkin etenkin viikonloppuisin käytän kaiken aikani märehtien ex-miestäni tai lähinnä syitä, miksi kohteli sillä tavalla (petti ja jätti).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ystäviltä anteeksi? Miksi välit ovat ylipäätään menneet ystäviin?

Vierailija
2/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erofoorumi, mene vertaispalstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautumalla esim. tänne voit oloasi helpottaa. Tai sit mennä terapiaan? Meditoi? Itseterapioi itseäsi. Ole itsellesi rakastava.

Vierailija
4/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottiko sun miehes toiminnallaan katkaisemaan välit niihin ystäviin? Mun mies teki niin, koska suuttui jos menin joskus jonnekin ilman häntä. Ero tuli mullakin ja nyt mulla on vaan lähinnä miespuolisia ystäviä, jotka ovat ihan vaan ystäviä.

Vierailija
5/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi erofoorumi on? ohis

Vierailija
6/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välien lämmittely vanhojen kavereiden kanssa ei oikein enää onnistu, välit katkesi niin riitaisasti ja jo aikaa sitten, jolloin asuimme vielä samalla paikkakunnallakin entisten parhaiden kavereiden kanssa... Nyt kaduttaa, että rakensin vuosia elämääni miehen varaan! :( ap

Vierailija
7/7 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta kuunteluapua vaitiolovelvollisuudella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän