Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö teitä kumppanin exän toiminta

Vierailija
14.02.2016 |

FB:ssa? Kumppanin kuvista tykkääminen, niiden kommentointi tms.? Minun miehelläni on Facessa monia exiä kavereina ja se on minusta ihan ok, mutta toisinaan huomaan ärtyväni, kun joku heistä tykkäilee miehen kuvista. Enkä edes ymmärrä miksi se minua ärsyttää, sitä vartenhan FB:ssa ollaan että tykätään toisten kuvista jne. Ei se ole minulta pois. Olenko ainoa joka kokee näin? En ole todellakaan edes mikään teini enää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ilman kivääriä kulkee, niin ok!

Vierailija
2/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaa enemmän se, että sun kumppanilla on niin monia exiä. Ei hjuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua Ap. Minunkin miehelläni on exiä kavereina, jotka tykkäilevät mieheni päivityksistä ym. Yleensä vain sellaisista, joissa minä en ole mukana.

Sellainen jokin pieni ja ärhäkkä nostaa minussa päätään, jos näen exän tykänneen jostain miehen postauksesta. Vaikka minulla ei kyllä ole edes syytä olla "mustis" moisesta. Miehelle en tietystikään sano asiasta halaistua sanaa.

Hölmöä hommaa vaan minkäs teet ;D

Vierailija
4/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, mulla on exiä kaverina, mutten käy tykkäilemässä heidän kuvistaan kuin aniharvoin juurikaan hienotunteisuuttani. Ei tuu outo fiilinki kellekään.

Vierailija
5/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole puoliso edes facessa kaverina, joten ei häiritse. Exänsä on kyllä yks yrpä.

Vierailija
6/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua Ap. Minunkin miehelläni on exiä kavereina, jotka tykkäilevät mieheni päivityksistä ym. Yleensä vain sellaisista, joissa minä en ole mukana.

Sellainen jokin pieni ja ärhäkkä nostaa minussa päätään, jos näen exän tykänneen jostain miehen postauksesta. Vaikka minulla ei kyllä ole edes syytä olla "mustis" moisesta. Miehelle en tietystikään sano asiasta halaistua sanaa.

Hölmöä hommaa vaan minkäs teet ;D

Kiitos. Lohduttaa kuulla etten ole ainoa. Unohdin aloituksessa kirjoittaa, että nämä naiset luonnollisesti tykkäävät vain niistä kuvista, joissa minä en ole. Minua ei häiritsisi jos tykkäisivät sellaisista, joissa minäkin. Minullakaan ei ole pienintäkään syytä olla mustis mutten vaan voi tälle mitään.

ap

Vierailija
7/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh, mulla on exiä kaverina, mutten käy tykkäilemässä heidän kuvistaan kuin aniharvoin juurikaan hienotunteisuuttani. Ei tuu outo fiilinki kellekään.

Näin minäkin toimin omien exieni osalta, ehkä siksikin mieheni exien käytös vähän kummastuttaa ja kiukuttaakin.

Ap

Vierailija
8/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huolestuttaa enemmän se, että sun kumppanilla on niin monia exiä. Ei hjuva!

En tainnut lukumääristä puhua :-) Kun on ehtinyt pitkälle yli 30 v ikään, kyllä niitä entisiä on suurimmalla osalla ehtinyt kertyä muutamia.

ap

Vierailija
9/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tunne, anna tunteen tulla ja mennä. On toisaalta hyväkin, että exät käyvät tykkäilemässä. Se kertoo, että miehesi ei ole mikään kusipää (edes eron sattuessa).