Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut joka ei ymmärrä Sannin kauneuden hehkutusta?!

Vierailija
14.02.2016 |

Kaikki hehkuttaa kuinka kuuma ja kaunis nainen Sanni on. Nekin jotka ei kyseisen tytön musiikista tykkää sanovat että onhan se kaunis mutta ei osaa laulaa tms.
Itse en vaan näe mitään kaunista sannissa. Ihan tavallisen pulliaisen näköinen, varsinkin ennen kuin värjäsi hiuksensa siniseksi.
Ja ennen kuin kukaan ehtii ottaa kateuskortin takataskusta, niin olen aidosti paljon mieluummin tämän näköinen kun olen kuin Sannin näköinen enkä ole kuin 2 vuotta vanhempi kuin Sanni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mielestäni sievä. Ei mikään klassinen kaunotar mutta kivannäköinen kyllä.

Vierailija
22/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne ja olemus tekee hänestä tosi kuuman jotenkin. Ja on nätti mielestäni. Ei ehkä kauni, mutta jotenkin hurmaava. Ihana tyyli. Muuten Sannin dissaajat, jos "kaikki" häntä inhoaa ja musiikki paskaa ym niin miten on listojen ykkösenä ja myy ihan tajuttomia lukuja? Uusin biisikin menestyi ihan superhyvin, paremmin kun cheek!

Miunusta taas toisin päin, että asenne ja olemus yhdessä ruman tyylin kanssa tekee Sannista tylsän pissaliisan näköisen. Kasvoissa nyt ei varsinaisesti mitään vikaa, ihan tavallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin muotoiset kasvot ja upea vartalo. Ja luonne on miellyttävä. Lahjakas (niin, kuinka moni teistä dissaajista on musiikillisesti lahjakas??) ja karismaattinen. Upea nuori nainen.

Vierailija
24/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne ja olemus tekee hänestä tosi kuuman jotenkin. Ja on nätti mielestäni. Ei ehkä kauni, mutta jotenkin hurmaava. Ihana tyyli. Muuten Sannin dissaajat, jos "kaikki" häntä inhoaa ja musiikki paskaa ym niin miten on listojen ykkösenä ja myy ihan tajuttomia lukuja? Uusin biisikin menestyi ihan superhyvin, paremmin kun cheek!

Sannin uusi biisi on hirvittävää ulostetta, ja menestyi ainoastaan koska sai huomiota tuolla vittu-sanan hokemisella. Ei ole tuossa ämmässä mitään erikoisen hienoa.

No, luvut puhuvat puolestaan :-) listojen ykköseksi pääsi, kummasti sitä kuitenkin on kuunneltu vaikka onkin niin hirvittävää ulostetta ;) Monessa muussakin biisissä esiintyy sana vittu (hui kauheaa), ei silti ole päässyt tuollaisiin myyntilukuihin. Sorry. Katkeuus ei tee kenellekkään hyvää, kaikista ei tarvitse tykätä mutta tosiasioita ei voi kiistää.

Vierailija
25/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojen mielestä kaunis.

Vierailija
26/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta nätti, mutta en sanoisi kauniiksi, minusta nainen on kaunis vasta hieman vanhempana ja Sannilla ei myöskään ole klassisen kaunottaren piirteitä. Mutta siis tosi nätti on, vartalo on mun makuun vähän liian muodoton, tykkään naisellisista muodoista, eli isommat rinnat ja enemmän muotoa lantiossa ja  pepussa ja säärissä.

Sannin tyylistä en pidä, siinäkin tykkään naisellisuudesta; mekot, hameet, neuleet, kaunis kampaus, eikä tietenkään mitään sinisiä hiuksia! Eli ei ole mun makuun sopiva, mutta eihän kaikki voikaan pitää.

Sensijaan musiikki on uskomatonta kuraa ja ääni huono.

Vierailija
27/27 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sanni perinteisellä tavalla kaunis minunkaan mielestä ole, vaan omannäköisensä ja helvetin seksikäs! Panisin.

Nainen22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan