Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyajan miehillä huono itsetunto? ei oo helppoo olla hottis;)

Vierailija
14.02.2016 |

En ala uskomaan siihen, että vika olisi minussa. Alkaa kallistumaan miesten huonoon itsetuntoon ja nössöyteen.

Olen ollut hetken nettideitti sivustolla, en suostu kirjottelemaan pitkään vaan haluan nähdä mahdollisimman pian, johtuen siitä että on liian helppoa luoda illuusioita omasta päästä.

Mutta eihän noilla miehillä ole pokkaa lähteä tapaamaan. En itse ajatellut asiaa kunnes miespuolinen tuttu sanoi että miehet ehkä pelkää että niistä ei oo vastusta, että kun olen kuulema niin hyvännäköinen, niin se on joilkekin liikaa. Eli luulevat että eivät kelpaa. Mitenhän tssä voisi sitten omaa käyttäytymistään muuttaa toiseen suuntaan? Ei ehdottaa enää ollenkaan tapaamisia? Sittenkö ne innostuu?

Ja ne kaikki varmaan luulee, että oon joku joka lähtee jokaisen matkaan. Totuus on kuitenkin se, että tässä on oltu elokuusta löhtien ilman.

Äh..pitäskö vaan olla ajattelematta :)

T. N 43v

Ja mistä löytää sinkkumiehen joka pitää mut kurissa? Kun olen malttamaton ja.....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Keskiverto)miehet ovat tottuneet, ettei liian hyvännäköisiä kannata yrittää kun 99% todennäköisyydellä saa pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tuota ikää parikymmentä vuotta liikaa.

Vierailija
4/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Reps* 43v hottis ;)

Vierailija
5/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tuota ikää parikymmentä vuotta liikaa.

Höpö höpö. Se on vaan numeroita. Ap

Vierailija
6/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!suomimiehet ovat todella huonotasoisia naisiin verrattuna.minä olen nuori ja kaunis ja ei kyl kukaan mies kohtele hyvin..tai ainakaan lähesty.no joo...monimutkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän