Millaiset rinnat ovat mielestäsi rumat?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiin imetyt synnyttäneen naisen riipputissit eli lapaset. Muuten kaikki rinnat ovat minusta kauniita.
Miten rinnat voi olla tyhjiin imetyt? Miksi mulla ei ole vaikka olen imettänyt pitkään? Oletkohan oikeasti nähnyt naisten rintoja?
Mä tunnen syvää ylpettä siitä että olen imettänyt lapsiani pitkään ja siltikin rintani ovat kauniit. Oikeasti. Sinä olet joku jolta imetys ei onnistunut tai joku joka sai pakit joltain äidiltä.
Mä tiedän tämän olevan arka paikka niille joilla maitoa ei tullut tai niille joilla kudostyyppi oli roikkuva, mutta älkää yleistäkö tai näytän rintani teille joku päivä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Hah. Täällä kun joku erehtyy tekemään aloituksen, jossa sanoo harkitsevansa silikonien laittoa, niin koko ketju täyttyy "kaikki rinnat ovat kauniita, kunhan on luonnolliset"-jeesustelijoista.
Sanoinhan, että kaikki rinnat ovat kauniita lukuunottamatta synnyttäneen naisen lapasia.
Tubulaaritissit joissa isot nännipihat joissa kasvaa karvoja :x
Vierailija kirjoitti:
Sleepless in Espoo kirjoitti:
Esim. mun isot ja roikkuvat rinnat.
En usko, laitapa kuva. :) Harvassa ne semmoset on jotka ei miltään kannalta olis kauniit.
Laitan ensi viikolla. Nyt en pysty laittaa. Otsikkona on Unettoman rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Täällä kun joku erehtyy tekemään aloituksen, jossa sanoo harkitsevansa silikonien laittoa, niin koko ketju täyttyy "kaikki rinnat ovat kauniita, kunhan on luonnolliset"-jeesustelijoista.
Sanoinhan, että kaikki rinnat ovat kauniita lukuunottamatta synnyttäneen naisen lapasia.
Jaa mä olen nähnyt tubulaarisia putkimaisia kainaloissa olevia "rintoja" isoilla nänneillä sellaisilla naisilla jotka eivät ole koskaan imettäneet. Jos rinnat ovat hyvät ja elastiset, niin ei niistä rumia tule rintaruokinnan jälkeen.
Eivät kyllä mitkään ole niin erityisen rumia että tänne pitäisi niistä kirjoitella. Inhottava ketju, ja eikö tällaisia samanlaisia ole ollut jo tuhat ennenkin. Miksi pitää niin kovasti jankata tätä samaa asiaa?
Putkitissit mallia Jasmin Mäntylä
Ainoastaan sellaiset hyttysenpureman kokoiset joissa on oikeastaan vain pelkkä nänni.
Pienet roikkuvat patalaput. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Omat rintani olivat aivan järkyt. Kolme imetystä takana, painoindeksi 20tuntumassa. Ylimääräistä rasvaa ei rinnoissa ollut yhtään, vain tyhjää nahkaa. Hävetti mennä uimahalliin kun teini-ikäiset tytöt selvästi tuijottivat ylimielisesti niitä. Olen siis itsestäni hyvin huolehtiva ja urheilullinen. Onneksi tein asialle jotain. (Olin vuosia asiaa surkutellut, enkä kadu että korjasin tilanteen. Nyt kuppikoko on sama kuin imetettäessä kun rinnat olivat täynnä maitoa.) Ja evvk mammojen mielipiteet asiasta.
Teit asialle jotain? Tarkoittako se sitä että laitatit kumitissit?
Ei mitkään, paitsi sellaiset, joissa on tummia karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mä olen nähnyt tubulaarisia putkimaisia kainaloissa olevia "rintoja" isoilla nänneillä sellaisilla naisilla jotka eivät ole koskaan imettäneet. Jos rinnat ovat hyvät ja elastiset, niin ei niistä rumia tule rintaruokinnan jälkeen.
Tubulaarisuus ja isot nännit ovat aivan eri asia kuin tyhjiin imetyn näköiset rinnat. Eivät nuo ensin mainitut minua häiritse.
Mä tunnen syvää ylpettä siitä että olen imettänyt lapsiani pitkään ja siltikin rintani ovat kauniit. Oikeasti. Sinä olet joku jolta imetys ei onnistunut tai joku joka sai pakit joltain äidiltä.