Olen kipeänä eikä mies yhtään halua huolehtia....
Lähtee mielummin salille. Jouduin menemään huonovointisena apteekkiin, kun mies ei jaksanut raahautua sängystä ylös.
Jos mies olisi sairas ja on ollutkin, niin huolehdin ja pidin seuraa.
Kommentit (62)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2487645/miesflunssa_aaarrrghh
Eipä miehiäkään kukaan ole paapomassa. Kestä se pieni yskäsi.
Minulla oli kuvatunlainen nainen, nyt ex. Kaikilla ei empatiaa, ole jakamiseen asti.
Sulla on pelkkä naisflunssa. Ryhdistäytymistä sinä kaipaisit, etkä huolenpitoa. On se kumma kun aikuinen nainen heittäytyy täysin avuttomaksi jos nokka vähän vuotaa.
Siis miehesi ei jaksa nousta sängystä mutta on kuitenkin salilla?
Hö. Jopa mun narsistinen ex-mies tuo lapselleen tai minulle juttuja kaupasta ja Apteekista kun sairastellaan. Tai antaa itseltään, jos hänellä on tarvitsemamme. Jotain vikaa tuollaisessa äijässä, joka ei avovaimolleen/vaimolleen hae.
Minäkin olen sairas. Kyllä mies käyttäisi apteekissa autolla jos olisi tarve, toisaalta hän voi ihan hyvin mennä sitten salille. Ei minua tarvitse kädestä pitää kiinni. Itse asiassa kun olen kipeä, lakkaan syömästä ja vetäydyn vähän kuoreeni, enkä halua edes puhua.
Selvästikin naisflunssa sinulla. Se ei ole läheskään niin paha sairaus kuin miesflunssa.
Mutta seuraavalla kerralla kun miehelläsi on miesflunssa, niin älä mene halpaan vaan pistä ukko samaan tilanteeseen kuin hän pisti sinut. Ukot ei oikein muulla tavalla opi kuin kantapään kautta.
Ostapa apteekista lääkkeitä kotiin jo valmiiksi niin ei tarvitse niitä lähteä kipeänä hakemaan. Huolehdit myös, että kaapissa on aina mehua, ruokaa ja mitä nyt ehkä parin päivän tarpeiksi tarvitsisit. Ei ole vaikeaa aikuiselta ihmiseltä. Nyt kuitenkin Burana poskeen, odottelet sen ajan mitä tarvitsee ja käväiset ostamassa tarvittavat. Helppo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ja harvassa paikassa taitaa olla apteekkeja jotka on sunnuntaisin auki ennen yhtätoista.
Vierailija kirjoitti:
Ostapa apteekista lääkkeitä kotiin jo valmiiksi niin ei tarvitse niitä lähteä kipeänä hakemaan. Huolehdit myös, että kaapissa on aina mehua, ruokaa ja mitä nyt ehkä parin päivän tarpeiksi tarvitsisit. Ei ole vaikeaa aikuiselta ihmiseltä. Nyt kuitenkin Burana poskeen, odottelet sen ajan mitä tarvitsee ja käväiset ostamassa tarvittavat. Helppo juttu.
Ja vahdit, että mies ei käytä ostamaasi hätävaraa. Särkylääkkeet piilotat tamponipakettiin, ruuan laitat pakastimeen rasiassa, johon teippaat lapun *miehen inhokkiruokaa* ja mehut ostat säilyy maailman tappiin -päiväyksillä.
Hei haloo, jos sairaus iskee joku yö viiden vuoden terveen jakson jälkeen, on ihan ylimitoitettua pitää aina hätävaraa varsinkaan, jos taloudessa asuu toinen aikuinen. Pitäisi olla itsestään selvää, että ensin hoidetaan sairastuneen tarpeet ja sitten vasta omat harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja harvassa paikassa taitaa olla apteekkeja jotka on sunnuntaisin auki ennen yhtätoista.
Täällä aukeaa klo 10 päivystävä. Kuopiossa aukesi se iso apteekki kahdeksalta siinä keskustassa.
Mulla ainakin tuli sellainen tilanne, että jouduin täysin yllättäen toiselle lääkekuurille, enkä saanutkaan käyttää mm. tavallista yskänlääkettä, mitä kaapissa oli varalta. Aina ei osaa ennakoida tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen pärjää jo itse, ei siihen miestä tarvita.
Voisiko alanuolittajat perustella? Eletään vuotta 2016. Naisella ei ole tarvetta ripustautua mieheen tai tämän avun varaan. Epätasa-arvoisissa ja sovinistisissa yhteiskunnissa nainen ei ole aivan samanlainen kuin mies (eri elimillä vain).
No mitä sen sun ukkosi olisi pitänyt tehdä muuta, kuin vääntäytyä apteekkiin? Istua sängynlaidalla ja silittää sinun tukkaasi ja kuskata vuorotellen alusastiaa ja oksennusämpäriä, vai? Ja keittää teetä tai mummon sekomehua? Eikö muuten jokaisella järkevällä ihmisellä ole varsinkin näin tautisena aikana kotona varastossa kuumettä alentavaa ja särkyä hillitsevää lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alanuolittajat perustella? Eletään vuotta 2016. Naisella ei ole tarvetta ripustautua mieheen tai tämän avun varaan. Epätasa-arvoisissa ja sovinistisissa yhteiskunnissa nainen ei ole aivan samanlainen kuin mies (eri elimillä vain).
Hölmö, kyseessä on sairastunut ihminen. Ihan sama, onko sairastunut mies vai nainen, kyllä terveen täytyy toisen hyvinvoinnista huolehtia.
Minulla mies oli muutama viikko sitten leikkauksessa. Mies olisi varmaan jotenkuten kyennyt käymään apteekissa, mutta minulle oli itsestään selvää, että minä haen hänelle reseptilääkkeet. Pidin muutenkin huolen, että miehellä on hyvä olla ja että hän toipuu hyvin. Samalla tavalla meillä on hoidettu muutkin sairaudet vatsataudeista keuhkokuumeisiin.
Ei kai ap kivin sairas ole kun pystyy apteekkiin menemään. Lääkkeet eivät ole myöskään kovin tärkeitä. Yhtä lailla paranisi ilman.
Toi hoitaminen on hassua. Kai aikuinen jaksaa flunssassa itse hakea mehunsa ja laittaa telkkarin päälle.
Ei meillä sairaita lapsiakaan paljoa paapota
Minua ei lapsena vanhemmat hoitaneet sairaana yhtään. Isä oli töissä, äiti kotona. Kerran olin vähällä kuolla hoidonpuutteeseen kun ei viety lääkäriin. Kova yleistulehdus, leikattiin. Nykyään mies joka ei ikinä huolehdi, paljastui narskuksi lasetn synnyttyä. En edes tiedä miltä tuntuu kun on sairas ja huolehditaan.