Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista seksiä teillä harrastetaan?

Vierailija
13.02.2016 |

Meillä tykätään roolileikeistä ja erilaisista tarinoista. Myös kolmenkimppa himottaisi, puuttuu vaan se kolmas pyörä, jonka täytyy olla mies.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä harrastetaan nussimalla.

Vierailija
22/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloa kuten tähänkin asti.

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ,et mä saan NUKKUA mun sängyssä YKSIN!

Vierailija
24/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä innostutaan kokeileen eri asentoja. Mun lemppari on kuitenkin takaapäin ja sen lisäks meidän suosikkeja on nää ihan perus kasvotusten jompi kumpi päällä. Välillä otetaan pikaset ilman suurempia esileikkejä (saan todella helposti emätinorgasmin) ja välillä pitkän kaavan kautta kunnon esileikeillä. Käsiä ja suuta käytetään sekä joskus harvoin leluja. Toisinaan seksi on vähän rajumpaa ja tahdiltaan nopeampaa toisinaan taas rauhallista rakastelua. Kivaa ja ihanaa aina :)

Vierailija
25/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDLG eli daddy dom little girl :)

Vierailija
26/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/28 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeää, alistavaa... esileikkiin kuuluu aina että otan suihin mieheltä, hän sitoo minut joskus. Kaikki asennot/huoneet käy.

Seksi ei todellakaan muutu tylsäksi pitkässä suhteessa....

Nimim. Yhdessä 15 vuotta

Vierailija
28/28 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumisaappaat jalassa ja haalarit polvissa ollaan, sitten emäntä kysyy voiko tarkistaa tilan! Siinä sitten otan mittakepin ja talikon käteen ja käydään tuvan isokammari läpiä! Siinä kahvet juodaan ja nisupullat ryystetään! No niin sitten mennään sinne vuoteeseen ja minä aloitan sitten oman vuoroni " Se pitäs tarkistaahan tuo oma tila myös! " jolloin emäntä heittää omat haalarit kokonaan pois mutta pitää kontiot jalassaan ja minä aloitan eu-lomakkeiden kera tarkistaa emännän omaa puutarhaa. Samalla emäntä sitten vastailee kysymyksiin mitä lomakkeissa on siihen onko olluit vierasperäistä kasvustoa tai kävijöitä viimesen vuoden aikana! Lopulta otan sitten siten "EU-mittaimen" ja alan mitata sitä emännän puutarhan syvyyttä!

No nyt tuli kyllä kesto märkyys alapäähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi