Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

170cm,52kg Juhlamekot kokoa 42??

Vierailija
13.02.2016 |

Olen siis 23v. nainen pituutta on toi 170cm ja painoa 52kg eli painoindeksi 18.
Mutta silti aina, kun ostan vetoketjullista,tiukkaa kangasta olevaa juhlamekkoa koko on 42 tai suurempi.
Mekko on muuten hyvä mutta yläselästä vetskari ei meinaa mennä kiinni.Rinnoista ei voi olla kiinni (koko 70AA)
Muutahan haittaa tässä ei ole, kuin se että mekko näyttää säkiltä alhaalta päin ja rintojen ja mekon väliin jää kauhea tila.
Eli mistäköhän tässä on kyse onko mun selkä jotenkin niin iso? Mitä voisin tehdä asialle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla parhaillaan sama. Ejkä meidän vartalo on sen muotoinen, mulla on leveät hartiat ja kapea lantio.

^^^

Vierailija
22/24 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ap laittaa ympärysmitan, esim rinnanympärys

Aattelen vaan, että hihaton kotelomekko vois olla sun juttu.

Ompelijalle vaan mekko ja vähän sisäänottoja!

En linkkiä katsonut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset vaatteet ovat vaan hanurista, Ne on tehty paperinukeille, ei ihmisille.

En ole sopivia vaatteita vuosiin löytänyt kuin jostakin stokkan boutiqueosastolta ja niihin ei ole rahaa.

Vierailija
24/24 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Alipainon rajallakin ex-uimarilla on aina hartiat, vaikka rintoja ei juuri lainkaan. Lisäksi naisella ei saisi olla hauiksia. Tähän kun vielä yhdistää leveät lanteet on soppa valmis. Vyötäröllä on valtava pussittava kangas. Isojen kokojen housuissakin reidet ja persus on kittanat, mutta vyötäröllä on valtavasti tilaa. Mitään sieviä pussihihoja ei voi edes ajatella. Mekot ovat rintamuksesta ja harteista pieniä ja kiristäviä.

Itse ostan suosiolla isoja kokoja ja löysiä mekkoja, jotka sitten kiristän vyöllä vyötärölle tai korjautan ompelijalla. Myös joustavasta kankaasta tehdyt ja yläosasta istuvat wrap-malliset kietaisumekot ovat erittäin hyviä.

En ole koskaan löytänyt istuvia farkkuja. Olen jo luovuttanut niiden suhteen.