Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli eka oma levysi, mitä kuuntelet nykyään? Ikäsi silloin ja nyt?

Vierailija
13.02.2016 |

Olin 12v. kun sain ihan ekan oman cd-levyni, se oli E-Rotic-Sex Affairs =D
Nyt olen 33v, kuuntelen punkkia, rokkia ja heviä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...joskus 14-vuotiaana Fiven esikoisalbumi.

Nyt olen 31v. ja kuuntelen speed/power/folk/viking-metallia.

Vierailija
2/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmuudella en osaa sanoa, mutta muistelisin että eka levy oli Idolsin v. 2003 levy. Olin 12v.

Nykyisin kuuntelen aika sekalaisesti mikä hyvältä tuntuu, eniten kai Apulantaa, muuten aika pajon listahttejä. Olen aika kaikkiruokainen nykyisin.

Lukioiässä kuuntelin vain ja ainoastaan heviä.

Olen 24v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muumilevy tai tenavatähti levy ala-asteella. Noin 13v ostin princessan kasetin.

32v, jotain listahittejä ja enimmäkseen peruspoppia, kuuntelen harvoin musiikkia, hyvät kappaleet muistaa ja niitä tulee satunnaisesti kuunneltua. Ysärimusiikki on mieleistä ja sitä kuuntelen toisinaan. Tiettyjä bändejä tai artisteja ei ole jotka kokonaisuutena säväyttäisi vaan yksittäiset kappaleet eri esittäjiltä.

Vierailija
4/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen levyn ostin omilla rahoilla (jotain viikkorahoja kai) vähän ennen kuin täytin 9. Levy oli HIMin Greatest Lovesongs vol. 666. Levy on edelleen suosikkini kaikista maailman levyistä. Oon nyt 25v ja siis nainen. Musiikkimaku aika laaja..

Vierailija
5/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku Rammstein. Ikää silloin 12-13, nykyään 26.

Vierailija
6/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan seitsemänvuotias, kun sain Hullujussin Bulvania-albumin C-kasettina. Aika pian sen jälkeen sain Hurriganesin Crazy daysin ja Nazarethin Loud 'N' Proudin. Noita samoja kuuntelen edelleen, siis kuulostavat hyviltä vielä tänä päivänä. Hurriganesin ja Nazarethin levyt olen tietysti hankkinut CD-versioina jo 90-luvulla. Olen 48-vuotias.

Vierailija
7/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kasettina Aikakoneen kasetti vuonna -95, olin 9v. Sitä ennen isonsiskon ja -veljen radiosta nauhottamia kasetteja, sisältäen Bon Jovia, Raptoria, Metallicaa. Nyt 30v ja musiikkimaku laidasta laitaan, lähinnä eri radiokanavien soittolistat.

Vierailija
8/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Spice girlsin levy varmaan. Olin silloin 6.v, nyt 25.v

Vierailija
9/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aina paljon levyjä ja kasetteja, en osaa sanoa, mikä olisi ollut ensimmäinen. Oli paljon ainakin lastenlaulukasetteja. Teiniaikoina ostettiin pyynnöstä sitten Dingoa, Yötä, Alice Cooperia, Gary Moorea, Heartia ja Olavi Virtaa, joko kasetteina tai lp-levyinä. Tuohon päälle ovat sittemmin tulleet Samuli Edelman ja Maija Vilkkumaa, mutta muuten samoilla mennään. Ikä nyt 40.

Vierailija
10/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen itse ostamani levy oli Britneyn Oops.. I did it again. Ostin sen 100 markalla jotka sain stipendinä ekan luokan kevätjuhlassa. Olen nyt 23 vuotias ja vaikka levy on edelleen tallessa, en kuuntele sitä enää.

Vierailija
11/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku catcatin, en muista nimeä. Olin 11-12, en muista tarkalleen. Nyt olen 32-vuotta ja tämän hetken suosikkini on The Beatles, Billy Joel, Van Morrison, Willie Nelson, Neil Diamond jne..

Vierailija
12/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka c-kasetti: Ace of Base - Happy Nation

Eka cd-levy: Green Day - Dookie

Kuuntelen punkkia, heviä, rokkia, metalia. 

Vierailija
13/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 13v, Captain Hollywood Project. Nyt 37v, kuuntelen laidasta laitaan iskelmästä heviin.

Vierailija
14/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Spice Girlsin. Olin jotain 5 v ehkä. Nyt 23 ja kuuntelen aika laidasta laitaan, esim. progressiivista rockia, gangstarapia, suomi rapia, poppia, 60-luvun soulia, brasilialaista funkia, reggaetonia, elokuvamusiikkia jne.

Vierailija
15/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen jonka itse ostin 12-vuotiaana oli Hanoi Rocksin Oriental Beat. Vuosi oli 1982. Samalla rokkilinjalla edelleen. Nykyään kuuntelen laidasta laitaan, Tuure Kilpeläisestä "avaruusromuun".

Vierailija
16/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abban Arrival ja olin varmaankin 11-vuotias. Nyt olen 50 ja kuuntelen syntetisaattoripoppia ja muuta kasaripoppia sekä myöhemmiltäkin vuosikymmeniltä vähän samantyyppistä (mm. Roxette, Savage Garden, Mika...)

Vierailija
17/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen Dokumentti.

Ja ootte muuten kaikki muumioita, kukaan ei nykyään kuuntele mitään levyjä. Minkäänlaisia. Jopa kokoelmien julkaisemisesta ollaan erinäistä mieltä yleensä ottaen.

Vierailija
18/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Rautavaara: Reissumiehen taival. On näköjään julkaistu 1979, joten olin silloin 8-vuotias. Sain joululahjaksi.

Vierailija
19/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapio Rautavaara: Reissumiehen taival. On näköjään julkaistu 1979, joten olin silloin 8-vuotias. Sain joululahjaksi.

Ja nykyään kuuntelen lähinnä vanhaa kotimaista ynnä klassista. Ja lastenlauluja.

Vierailija
20/35 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juicen Dokumentti.

Ja ootte muuten kaikki muumioita, kukaan ei nykyään kuuntele mitään levyjä. Minkäänlaisia. Jopa kokoelmien julkaisemisesta ollaan erinäistä mieltä yleensä ottaen.

Nykyään kuuntelen tallenteilta klassisia, Mozartia enimmäkseen, muutakin tosin.

Youtubesta ja Spotifysta mitä milloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme