Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JP ja Pirtsu (tourette)

Tsiii
13.02.2016 |

Onko keskustelua aiheesta jo löydettävissä? Hakutoiminnolla en löydä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ihmetyttää mistä tuo JP on oppinut tuon kutsumanimen jota puolisostaan käyttää...

Vierailija
2/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua käy vähän ärsyttää nää jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota pointtia. Hirveetä puolustelua, että mitenkä on ihmiset ajattelemattomia kun koulun kevätjuhlassa tuijottavat, jos äijä huutaa että "nain sua perseeseen" Aha?? No ihan varmasti. En kyllä itse haluaisi oman ekaluokkalaiseni kuulevan tuollaista missään aikuisen huutamana. Olisiko suurempi oikeus 200 lapsella (päästä heitetty luku) saada esittää harjoitellut esityksensä ilman asiatonta huutelua (joka varmasti on tahatonta, ei siinä mitään) Itse esim jätin joulujuhlan väliin kun minulla oli jumalattoman kumea ja äänekäs yskä. Yskin 10 sek välein, enkä pystynyt estämään yskää yhtään. Ja juuri sen vuoksi, ettei muut häiriinny vaikka yskiminen olikin tahatonta. Katsoin lapsen esityksen reaaliajassa videopuheluna. Win-win.

Vierailija
4/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sulla olisi joka lapsen juhlassa ja tapahtumassa yskä? Jäisit kaikista tapahtumista pois? Winwin. Tuskin.

Vierailija
5/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sulla olisi joka lapsen juhlassa ja tapahtumassa yskä? Jäisit kaikista tapahtumista pois? Winwin. Tuskin.

Kyllä jäisin pois.

Ja mitä tuohon tulee, niin eikö he kertoneet, että oireita voi pidättää, ne vaan tulee pidättämisen jälkeen pahempana takaisin. Eli siinä tapauksessa kannattaisi ehkä tsempata juhlan ajan ja ottaa ne pahemmat oireet kerran vuoteen? Just thought..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi