43 v nainen laittaa faceen jatkuvasti poseerauskuvia seksikkäissä alusvaatteissa.
Olisko jo aika lopettaa? Mitä hän tällä hakee. Hän siis vinkkasi minut katsomaan profiiliaan facessa, kun on mieheni tuttava ja mies oli joistakin kuvista tykännyt. Että minä en kuulemma ole yhtä hot kun hän ja muuta soopaa. Ja että hänellä on kroppaa ja naamaa, jota näyttää. Onko silti jo vähän lapsellista tuon ikäiselle ja miksi haastaa mua tähän mukaan...
Kommentit (12)
Minulla on yksi tuttava joka on 53 v. ja laittelee alusvaatekuvia faceen...
Onko kyseessä joku wannabe-playboy-malli :D
No kertoohan tuo jo jotain kunnon sinut kutsunut katsomaan alusvaatkuvia kuvia joista miehesi on tykännyt.
Perus huono itsetyntoinen huomiohuora.
Tosin miehesi on tosi nolo, jos niistä kuvista on kerran tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisko jo aika lopettaa? Mitä hän tällä hakee. Hän siis vinkkasi minut katsomaan profiiliaan facessa, kun on mieheni tuttava ja mies oli joistakin kuvista tykännyt. Että minä en kuulemma ole yhtä hot kun hän ja muuta soopaa. Ja että hänellä on kroppaa ja naamaa, jota näyttää. Onko silti jo vähän lapsellista tuon ikäiselle ja miksi haastaa mua tähän mukaan...
Porvoossa?
Ja sun mies on käyny tykkäilemässä? Voi nolous kaikin puolin.....
Ap täällä, joo, on noloa kyllä, että mieskin käynyt tykkäämässä. Ei ole Tukiainen eikä Porvoosta :)
Oli kyse ihan minkä ikäisestä tahansa, ei kovin järjen jättiläiseltä vaikuta...
Jos joku saa omista poseerauksista kiksejä niin ei se haittaa. Tai nopeasti ajateltuna tuon ikäisen jutut voi nähdä omat aikuiset lapset. Terapeuteille töitä. Ilmainen vihje, miettikää kaksi kertaa ennenkuin katsotte vanhemipienne videoita.
Kannattaisi hänen lopettaa tuollainen pelleily. Teinien juttuja.