Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kans vähän näkemyseroja vähän.

vierailija
13.02.2016 |

Mun lapsuudessa isä hankki perheen toimeentulon ja äiti sai käyttää lapsilisät ja kotihoidontuet yms.meihin lapsiin ja itseensä. Koskaan ei tarvinu viimes pennejä laskia mutta ei oltu mitään rikkaitakaan. Isä on työmaa päällikkönä ollut iänpäivän. No minä onneton menin ja rakastuin duunariin. Nyt sen tärkein tehtävä on liiton ansiosidonnaisten haku lappu. Sitä täytellään kieli keskellä suuta. Ite olen vanhempainrahalla. Joka ainut sentti mikä tulee pitää tarkasti laskea ja aina viedään viimeistä. Viime hädässä minun kotiväki auttaa jos oikeen tiukille menee. Mies on mallin oppinut omassa kotona missä oma isänsä on niin mukavuuden haluinen että oottaa vaan että vaimonsa käy siivoileen muitten nurkat ja kantaa pennoset appiukolle ja miehen veli kantaa kans kortensa kekoon. Nyt oon yrittänyt miehelle että menee nyt kun omalla työpaikalla on lomautuksia niin tekemään sivuhommia mitä hälle on tarjottu niin ei. Mielummin lasketaan niitä raadin pennosia. Alkaa kiehuamaan. Toki voisin ite lähteä parempiin hommiin mutta se onkin jo sitten toinen juttu. (kaikki kotihommat on jo nyt mun vastuulla ym ym.) on yritetty mutta minä väsähdin. Mulla on nyt parempi päiväraha kun miehen palkka. Mutta kun toinen on niin mukaavuden haluinen että hermo menee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisit elää lompakkoloisena, mutta valitsit väärin. Oma vikasi.

Vierailija
2/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on kaikki yhdyssanat väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Sun rahat on sun vastuulla, ei kenenkään muun. Teillä on molemmilla tasan yhtä naurettava ajatusmalli. Sun miehes ajattelee, että yhteiskunta kyllä maksaa miksi nähdä itse vaivaa. Ja sä ajattelet että kyllä mies maksaa, miksi nähdä itse vaivaa. Ja juu, ei yhteiskunnan ei tarvi maksaa teidän perheen elämää, eikä miehen tarvi maksaa sun shoppailuja. Mene töihin ja maksa itse äläkä odota miehen tuovan sulle rahoja käteen. Ja potkaise se miehes sinne töihin, ei meidän tarvi sillekään työkkärirahoja maksella kun kerran töitä olis tarjolla.

Vierailija
4/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekemään ne kotijommat vaikka pakolla ja sinä töihin.

Vierailija
5/5 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän on niin että miehen kuuluu se perheen elanto tienata. Itse ainakin häpeäisin työtöntä tai pienituloista miestä. Eikä mieheni ole kumpaakaan vaan akateemisesti koulutettu kuten minäkin ja kovan luokan ammattilainen IT-alalla.