Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehittäkää mulle idea nettipalvelusta tai sovelluksesta - mä koodaan

Vierailija
13.02.2016 |

Oon DI, jolla tulee olemaan ihan liikaa vapaa-aikaa tänä keväänä. Voisin ajankuluksi toteuttaa jonkunlaisen nettipalvelun tai vaikka android-sovelluksen... Ideoita? :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä tabletistani peliohjain ps3:lle

Vierailija
2/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä tabletistani peliohjain ps3:lle

Tällaisia on jo...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin kehuttu mobiilisovellusidea, jolla on potentiaalia ihan maailmanlaajuiseen levittäytymiseen ja eksponentiaaliseen kasvuun. En kuitenkaan viitti sitä tässä julkisesti paljastaa.

Koodarin puuttuminen onkin ollut syynä miksei se ole lähtenyt enempää kehittymään. Lyödäänkö hynttyyt yhteen?

Vierailija
4/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toimiva korvaaja Blogilistalle.

Vierailija
5/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kaltainen sovellus kavereiden hakuun.

Vierailija
6/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus johon voi yhdistää wilmat, harrastusten nettisivut ym.ja sitten tekee joka aamu valmiin listan, missä kenenkin on oltava ja mitkä tavarat mukanaan.

Vierailija
7/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovellus johon voi yhdistää wilmat, harrastusten nettisivut ym.ja sitten tekee joka aamu valmiin listan, missä kenenkin on oltava ja mitkä tavarat mukanaan.

Niin ja muistuttaa hyvissä ajoin synttärit ym.

Vierailija
8/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelollus johon kirjoitat esineen nimen ja kerrotaan missä on lähimpänä saatavana.

Vierailija
9/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus millä voi seurata vain tiettyjä valittuja av:n ketjuja ja uudet viestit tulisivat sovellukseen.

Vierailija
10/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku semmonen missä vois vuokrata itellee TASOKKAAN miesdeitin :)

Vierailija
11/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita kyllä on mutta suurin osa on aivan susipaskoja :)

Esim. taviksen henkilökohtainen budjetointiohjelma joka ei ole ideologialtaan ja käyttöliittymältään kuin jonkun kirjanpitäjän luoma vaan intuitiivisempi ja tavikselle sopivampi.

Vierailija
12/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sellaisen sovelluksen, jolla voin valita lenkkipolkuja oman mielentilan mukaan, siis haluanko mennä asvalttia vai metsäpolkuja, korkeuserot siinä saisi olla myös. Haku onnistuisi vaikka keskimääräisen ajan mukaan, valittavana olisi patikointi tai miksei pyöräilykin. Vähän niin kuin reittiopas mutta lähtö- ja päätepiste on sama. Olisi kiva löytää lähimaisemista jotain uudenlaista jossa kulkea, nämä kaikki on niin nähty ja koettu jo :)

Vierailija
13/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja muistuttaa hyvissä ajoin synttärit ym.

Tällainen on jo. Sitä kutsutaan kalenteriksi.

Vierailija
14/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sienimetsään, kirjastoon, viinilasilliselle, uimahalliin, lapselle aikuiskaveri ja mitä muuta. Olis hyvä.

Vierailija
15/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähn lienee parempiakin foorumeita, se että tulet tänne antaa uskottavuudelle heti miinusta.

Vierailija
16/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sienimetsään, kirjastoon, viinilasilliselle, uimahalliin, lapselle aikuiskaveri ja mitä muuta. Olis hyvä.

Tällainen on jo, Flare.

Vierailija
17/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava sovellus idea katso linkistä

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä:

webbitti@gmail.com

Vierailija
18/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin palvelua, josta voisi löytää itselleen hugbuddyn. Seksiseurasta kyllä on tarjontaa, mutta halailukaveria ei löydy mistään. Haussa pitäisi voida täsmentää, mitä haluaa halailukaverin kanssa tehdä (esim. toiset haluavat suudella, toisista se on jo liian intiimiä) ja millaiset seikat ovat ehdoton ei (esim. tupakointi).

Vierailija
19/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin palvelua, josta voisi löytää itselleen hugbuddyn. Seksiseurasta kyllä on tarjontaa, mutta halailukaveria ei löydy mistään. Haussa pitäisi voida täsmentää, mitä haluaa halailukaverin kanssa tehdä (esim. toiset haluavat suudella, toisista se on jo liian intiimiä) ja millaiset seikat ovat ehdoton ei (esim. tupakointi).

Voi jeesus. Pitääkö olla erikseen hugbuddy, fuckbuddy, parisuhde?

Mun mielestä hankit parisuhteen, jos haluat halailua ja suutelua, ja jos kavereiden halailu ei riitä.

Vierailija
20/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus. Pitääkö olla erikseen hugbuddy, fuckbuddy, parisuhde?

Mun mielestä hankit parisuhteen, jos haluat halailua ja suutelua, ja jos kavereiden halailu ei riitä.

Tuo jeesustelu on ihan turhaa, mutta väännetään nyt rautalangasta: minulla on parisuhde, mutta en saa mieheltäni kaipaamaani hellyyttä, ja kavereita ei ole. Tulenko minä neuvomaan sinulle, miten sinun kuuluu elää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan