Mies ei anna juoda viiniä ravintolassa?
Pitäisi tavata ystävä pariskunta ja mennään pizzapaikkaan ( italialainen ravintola).Mies on nyt kieltänyt minulta viinin juonnin siellä. Olen sen mielestä hiprakassa liian avoin?? Mies kuitenkin juo siellä olutta,mutta minä en saa mitään muuta kuin vettä.Onko tämä teistä ok?
Kommentit (57)
Ettekai mene Sorrentoon Kuopiossa? :D
Viini on ravintolassa sairaan kallista, joten ymmärrän hyvin kiellon.
Ap, onko tästä siis tullut ongelmia aiemmin? Siitä et kerro mitään... Tuleeko susta sen viinilasin jälkeen iloinen höpöttäjä, maailmaa syleilevä tunteilija vai pöydällä hame korvissa tanssiva syöjätär? Näiden välillä on aika iso ero. Vai oletko kuin eräs tuttavani, joka jo ihan pikkuhiprakassa alkaa kyselemään ja kertoilemaan niistä kaikkein intiimeimmistä asioista - seksielämästä, alapään kunnosta synnytyksen jälkeen, hiivatulehduksista - you name it. Ei ole kovin viehättävää seuraa illallispöydässä... Onko miehelläsi siis jotain syytä huoleensa? Jos ei, niin anna maistua. Kohtuudella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte te sitten mukavia. En ole hiprakassa mitenkään nolo, päinvastoin. Juon siellä kuitenkin vain sen 24 c. Eli lasillisen.
Ap
24cl on kaksi lasillista. Yksi lasillinen on 10-12cl. Viinilasia ei kuulu kaataan täyteen, ei edes puolilleen. Aikuinen ihminen toki tekee mitä haluaa, miehesi ei sitä voi estää. Mutta sinuna miettisin kahteen kertaan alkoholin käyttöäsi, jos läheiset kertovat käytöksesi muuttuvan alkoholin nauttimisen myötä ja ilmeisesti häpeävät käytöstäsi.
Kenen käytös EI muutu ollenkaan, jos on hiprakassa? Mun mielestä on ihan normaalia, että käytös muuttuu puheliaammaksi ja avoimemmaksi. Läheiset monikossa? Ap puhui vaan miehestään. Emme tiedä, muuttuuko Apn käytös oikeasti sopimattomaksi, vai onko mies vaan kintrollifriikki joka haluaa naisensa istuvan suu supussa ja jalat ristissä.
Sanotko samaa naiselle , joka valittaa miehen juomisesta?
Ap katosi. Mikä minua ihmetyttää on se, miten tämä ihmisiä tuohduttaa, vaikka ap ei ole millään lailla tullut tarkentamaan tilannetta.
Jos ap on vaikka jo vetänyt kolme lasia kotona, voi olla että miehen mielestä lisäviini ei enää paranna rouvan esiintymiskelpoisuutta. Onhan tuo tietysti epätoivoista yrittää toisen juomista rajoittaa kieltämällä, ei siinä onnistu miehet eikä naiset, jos toinen haluaa juoda. Silti monet sitä yrittää...
Mut joo. Eniten kiinnostaa mikä teidän intohimoisten kommentoijien ja mieltäolijoiden oma suhde alkoholiin on kun tämmöinen aloitus saa näin tunteet liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että tuosta ukko ulos ja menisin itse kaverin kanssa syömään ja tilaisin pullon punkkua.
Naisillahan ne omistusasunnot aina on mistä ukot nakataan pihalle, ja naiset on aina itse maksamassa ravintolassa?
Näin on meillä. On lapsellista edes tuollaisesta asiasta kumppania holhota, jos hän ei ole ääliökännejä vetävä tai alkoholisti. Olisi siis mulle entinen kumppani, jos holhoaisi minua ravintolassa koska en miäkään holhoa miestäni ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Ettekai mene Sorrentoon Kuopiossa? :D
Mullaki kävi jostain syystä sama mielessä. Ihana paikka, mun lempiravintola <3
Vierailija kirjoitti:
Pihi?
Kuka tämmöistä edes kyselee? Lompakkoloinen tietenkin joka loisii miehen siivellä aina.
Vierailija kirjoitti:
Ap katosi. Mikä minua ihmetyttää on se, miten tämä ihmisiä tuohduttaa, vaikka ap ei ole millään lailla tullut tarkentamaan tilannetta.
Jos ap on vaikka jo vetänyt kolme lasia kotona, voi olla että miehen mielestä lisäviini ei enää paranna rouvan esiintymiskelpoisuutta. Onhan tuo tietysti epätoivoista yrittää toisen juomista rajoittaa kieltämällä, ei siinä onnistu miehet eikä naiset, jos toinen haluaa juoda. Silti monet sitä yrittää...
Mut joo. Eniten kiinnostaa mikä teidän intohimoisten kommentoijien ja mieltäolijoiden oma suhde alkoholiin on kun tämmöinen aloitus saa näin tunteet liikkeelle.
Minua ei voi kieltää. Se on älytön ajatus. Tilaisin sitten koko pullon.
Tämä koskee muutakin. Vaihdan työpaikkaa jos haluan. Lähden baariin. Siivoan tai olen siivoamatta.
Aina sovitaan asioista eikä kumpikaan käske tai kiellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee muutakin. Vaihdan työpaikkaa jos haluan. Lähden baariin. Siivoan tai olen siivoamatta.
Aina sovitaan asioista eikä kumpikaan käske tai kiellä
Sehän on selvää. Vaan tätähän en kysynyt.
olen siis se kommentoija jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tavata ystävä pariskunta ja mennään pizzapaikkaan ( italialainen ravintola).Mies on nyt kieltänyt minulta viinin juonnin siellä. Olen sen mielestä hiprakassa liian avoin?? Mies kuitenkin juo siellä olutta,mutta minä en saa mitään muuta kuin vettä.Onko tämä teistä ok?
Tietenkin on älytöntä puuttua aikuisen ihmisen toimintaan,mutta miehellä on hyvä perustelu.Luulisi,että et itsekään halua juoda,jos et osaa käyttäytä hiprakassa?
Itse ainakin osaan oma-aloitteisesti olla juomatta julkisilla paikoilla,koska silloin estot lähtevät ja alan selittää yksityisasioita suureen ääneen.Jos sinulla on myös tällainen ongelma,juot vain sitä vettä tai muuta alkoholitonta kun käytte ulkona syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sovitaan asioista eikä kumpikaan käske tai kielläSehän on selvää. Vaan tätähän en kysynyt.
olen siis se kommentoija jota lainasit
Eli ärtymys ei liity alkoholiin vaan ylipäätään toisen kieltämiseen.
Kuvittele itse tilanne.
Lasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on älytöntä puuttua aikuisen ihmisen toimintaan,mutta miehellä on hyvä perustelu.Luulisi,että et itsekään halua juoda,jos et osaa käyttäytä hiprakassa?
Itse ainakin osaan oma-aloitteisesti olla juomatta julkisilla paikoilla,koska silloin estot lähtevät ja alan selittää yksityisasioita suureen ääneen.Jos sinulla on myös tällainen ongelma,juot vain sitä vettä tai muuta alkoholitonta kun käytte ulkona syömässä.
Lasi viiniä ei ketään muuta.
Miehen syy on kontrollointi ja alistaminen
Pihi?