Kapitalismi on pääsyy maailman politiittiseen tilanteeseen
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tyhmä että menee hauskan puolelle. Vaikket ressukka itse pärjää, pysty, osaa tai halua niin on kapitalismin hyvyydestä johtuvaa että sinulla on elintaso josta aiemmin vain kuninkaat jos hekään pystyivät uneksimaan. Mutta kiittämättömyys ja kateus on vasuripulien perusolomuoto.
Ei pidä paikkaansa. Hyvinvointiyhteiskunta on rakennettu punaisella aatteella.
Jos kapitalistilta kysyy, olisi meillä yksityiskoulut, sairaalat, vanhainkodit rikkaille.Kapitalistit ei ole tajunneet mitään kapitalismista. Vanhainkodin hinnat laittaisin pilviin ja potkaisisin kapitalistin kadulle, kun varat loppuisivat. Olisinhan itsekin kapitalisti.
Samoin. Ja syökööt liisteriä, jonka hinta on pilvissä. Perseenpyyhkimisestä pitäisi maksaa erikseen, samoin kuivista lakanoista. Hoitajat voisivat olla jotain mamuja, niin olisivat halpoja eivätkä lotkauttaisi korvaa valitukselle koska olisivat kielitaidottomia. Se on mun unelma.
Tässä näkee kommareiden väkivaltaisen ja ihmisvihan täyttämän luonteen. Heti kun saa vähänkin valtaa niin alkaa toisten elämän kurjistaminen.
Sosialismin aate ei katoa koskaan koska aina on sadistisia ja mielenvikaisia ihmisiä.
Vaatimus rajavartiolain muuttamiseksi sekä suomen rajojen sulkemisesta ylivoimaisen siirtolaiskriisin johdosta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1647
15.2.2016 aukeaa kansalaisaloite yle-veron poistamisesta, muistakaa käydä allekirjoittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tyhmä että menee hauskan puolelle. Vaikket ressukka itse pärjää, pysty, osaa tai halua niin on kapitalismin hyvyydestä johtuvaa että sinulla on elintaso josta aiemmin vain kuninkaat jos hekään pystyivät uneksimaan. Mutta kiittämättömyys ja kateus on vasuripulien perusolomuoto.
Jos kapitalistilta kysyy, olisi meillä yksityiskoulut, sairaalat, vanhainkodit rikkaille.Kapitalistit ei ole tajunneet mitään kapitalismista. Vanhainkodin hinnat laittaisin pilviin ja potkaisisin kapitalistin kadulle, kun varat loppuisivat. Olisinhan itsekin kapitalisti.
Samoin. Ja syökööt liisteriä, jonka hinta on pilvissä. Perseenpyyhkimisestä pitäisi maksaa erikseen, samoin kuivista lakanoista. Hoitajat voisivat olla jotain mamuja, niin olisivat halpoja eivätkä lotkauttaisi korvaa valitukselle koska olisivat kielitaidottomia. Se on mun unelma.
Tässä näkee kommareiden väkivaltaisen ja ihmisvihan täyttämän luonteen. Heti kun saa vähänkin valtaa niin alkaa toisten elämän kurjistaminen.
Kapitalismin tihutöiden joukossa tämä olisi pikkujuttu. Kapitalismissa moraali on vain vaurastumisen este.
Sinä et tiedä, mitä kommunismi on googlettamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sosialismin aate ei katoa koskaan koska aina on sadistisia ja mielenvikaisia ihmisiä.
Näinkö kokoomusnuorissa nykyään opetetaan? Oletko 13-v?
Kertokaa kapitalistit, miksi pankkeja saa olla pelastamassa koko ajan? Montako biljoonaa pankit ovat polttaneet?
Kertokaa mitä yhteistä on kokoomuksen Ben Zyskovicillä ja vasemmistoliiton Veronica honkasalolla
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sosialismi toimii sille vastavoimana.
Mielensänyrjäyttänyt taas liikenteessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Ja kapitalisti onkin sitten oikein laupias samarialainen! Ei tietenkään riistä eikä sorra ketään ihmisiä. Orjat onkin sitten eri juttu.
Tavallaan kyllä, mutta mikäs järjestelmä tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä yhteistä on kokoomuksen Ben Zyskovicillä ja vasemmistoliiton Veronica honkasalolla
Natsitraumat?
Oih, olispa kommunismi täällä ja kaikki jaettu tasan tei edes lähes, niin onni ja autuus olis jo täällä!
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kyllä, mutta mikäs järjestelmä tilalle?
Voittoa tavoittelematon NWO.
Ja ei pelkästään suomalaisten kesken vaan globaalisti. Siitähän nämä vihervassarihyysärit ovat jo aloittaneet, jokaisen maailman reppanan pelastamisen.
Vierailija kirjoitti:
Oih, olispa kommunismi täällä ja kaikki jaettu tasan tei edes lähes, niin onni ja autuus olis jo täällä!
Itse en kyllä toivoisi huonon järjestelmän tilalle yhtä huonoa, vaan mielestäni kannattaisi tehdä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä toivoisi huonon järjestelmän tilalle yhtä huonoa, vaan mielestäni kannattaisi tehdä parempi.
Ei mutta uusi maailmanjärjestys siis tarvitaan?!
New world order?
Nauroin samaa ..
(lapsukainen odottaa, että sosialistit hoitavat kapitalistien romahdustalouden kuntoon, hihi)