Rapakuntoon kesäksi!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata syyllistää itseään jos yhtenä päivän tuleekin ulkoiltua ja liikuttua ihan liikaa. Siitä vain sitten uutta yritystä kehiin ja sohvalle makaamaan sipsipussin kanssa! Repsahduksia sattuu ihan jokaiselle.
Tämä! Minulla on ihan kamala mies. Hän alkaa heti haukkumaan ja sättimään, jos olen käynytkin lenkillä.. huutelee sohvalta törkeyksiä jopa lasten kuullen, että meidän mamma kävi taas lenkillä ja touhuaa ihan liikaa! :( ei ole yhtään kivaa kun ilmapiiri kotona on tällainen, että toista ei kannusteta repsahduksista jatkamaan. Miksei voi vaan nätisti kehottaa toista tulemaan sohvalle ja vaikka pyytää tuomaan parit kaljat kaapista.
Sairastu niin takaan, että kunto rapisee vauhdilla. T. kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata syyllistää itseään jos yhtenä päivän tuleekin ulkoiltua ja liikuttua ihan liikaa. Siitä vain sitten uutta yritystä kehiin ja sohvalle makaamaan sipsipussin kanssa! Repsahduksia sattuu ihan jokaiselle.
Tämä on tosi tärkeää, pitää olla armollinen itselleen ja ymmärtää, että pitkässä projektissa tulee takapakkeja. Liian helposti sitä meinaa palata vanhoihin rutiineihin, jos ei pysty antamaan itselleen anteeksi pikkurepsahduksia. Sitten jos alkaa mennä enemmänkin liikkumisen puolelle, voi olla jo huolissaan.
Ai niin, 200 metrin päässä olevassa lähikaupassa voi käydä autolla. Mahtuu enemmän herkkuja mukaan, eikä tartte kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Minulla on ihan kamala mies. Hän alkaa heti haukkumaan ja sättimään, jos olen käynytkin lenkillä.. huutelee sohvalta törkeyksiä jopa lasten kuullen, että meidän mamma kävi taas lenkillä ja touhuaa ihan liikaa! :( ei ole yhtään kivaa kun ilmapiiri kotona on tällainen, että toista ei kannusteta repsahduksista jatkamaan. Miksei voi vaan nätisti kehottaa toista tulemaan sohvalle ja vaikka pyytää tuomaan parit kaljat kaapista.
Luultavasti se on vain epävarmuutta. Kannattaa itse olla silloin rauhallinen ja sanoa, että tietää itsekin, että tuli mokattua, mutta tällä (olut ja makkara) homma saadaan taas ruotuun. Myös huumori auttaa, vaikka puristelee vähän mahamakkaroita ja sanoo, että on sitä täällä jo/vielä, ei syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mene lyllyt lepoon-lomalle! Sain itse joululahjaksi viikonlopun täyshoidolla. Ihanan rasvaiset, megahiilariset ja supersokeriset ruuat tarjoillaan huoneeseen asti ja ruokajuomana oli aina tarjolla olutta. Pakettiin kuului ihania hoitoja ja niihin haettiin pyörätuolilla huoneesta :) kevyttä liikuntaa sai harrastaa kylpyläosaston porealtaassa.
Joo, nämä intox-kuurit on hyviä startteja uuteen elämäntapaan. Saa katkaistua vanhat huonot liikunta- ja syömistavat ja pääsee kunnolla alkuun. Ja omanlaiseen porukkaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri.
Totta! Ja ulos kesäksi robottiruohonleikkuri, ettei hyvät tulokset pääse romahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri.
Totta! Ja ulos kesäksi robottiruohonleikkuri, ettei hyvät tulokset pääse romahtamaan.
Liian työlästä. Huoltopalvelu on parempi, voi vaan katsoa ikkunasta.
Se on kuulkaa kyse niistä arjen pienistä valinnoista. Minä esimerkiksi pääsin kivasti liikkeelle siten, että vaihdoin ruokajuoman (vesi/ maito) olueksi ja hedelmien sijaan laitoin suklaapatukoita houkuttelevasti esille pöydälle niin, että niitä on aina helppo siitä vain napata ja syödä. Iso elämänmuutos on aina vaikea, mutta pienin askelin ja arjen pysyvillä valinnoilla pääsee tavoitteeseen :)
kannusta muitakin rapakuntoon lyttäämällä heidän uudet urheilulajinsa sanomalla tomerasti "tota mäkin harrastan" ja "oon kokeillu tota se on aika kivaa" asiantunteva ilme naamalla samalla kun vedät läskisoosia nuudeleilla ruokatauolla.