Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on "Ei mainoksia" postilaatikossa, koetko jääneesi jostain paitsi?

Vierailija
12.02.2016 |

Olen ihan totaalikyllästynyt jatkuvaan mainontaan ja juuri poistin itseni kaikilta mahdollisilta markkinointilistoilta sähköpostista. Nyt ei enää pitäisi tulla kuin viralliset. Jäin miettimään josko poistaisi nuo paperimainoksetkin, mutta kaduttaakohan? Mitään paikallislehtiä en ehdi juuri koskaan kyllä edes lukea, joku Lidlin mainos on ollut ainoa. Ja Hesekupongit on napattu talteen, harvoin niitä kyllä mukana on kun Heselle menee... Hmm...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lidlin mainokset kiinnostaa, mutta ne näkee netistä. )oskus piti sanomalehtiä hankkia muualta muuttoa varten, mutta muuten en ole turhaa paperia kaivannut.

Vierailija
2/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään mainosta et oikeasti tule kaipaamaan, anna mennä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää paitsi kuin siitä tunteesta että sain nuo samat mainokset jo viime viikolla. Ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä :)

Vierailija
4/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl-mainos, mutta totesin etten sitäkään tarvitse, kun kaikki mainostettu oli aina loppu samana päivänä iltapäivästä, kun yritti mennä ostamaan.

Vierailija
5/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! :)

Vierailija
6/41 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kupongit saa kännykkään. Ja oikeestaan kaiken muunkin mainonnan ja etukupongit....

7/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jääneet ilman Ikean kuvastoa ja työväenopiston luetteloa. Nekin saa itse hakemalla tai netistä lukemalla.

Ei mainoksia -kyltti jo monta vuotta ja Pirkat, S-kaupan lehdet yms olen peruuttanut ja luen sähköisesti.

Seurakuntalehden peruutus ei pyynnöstäni huolimatta onnistunut. Kukaan ei vastannut sähköpostiini.

Vierailija
8/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt, että jos laittaisi oveen tuon tekstin. Olen ääniherkkä, ja säikähdän joka kerta kun postiluukku rysähtää. Asun siis kerrostalossa. Mainoksia tulee joskus myös yöllä, samalla kun postipate tuo sanomalehdet tilaajille. Vittumaista herätä siihen ääneen. Vanhat postiluukut, niin pitävät kovaa ääntä.

Vierailija
9/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt. Paikallisen ilmaisjakelulehden voi lukea myös netissä. En myöskään jaksa hypätä useammassa kaupassa ruokatarjousten perässä, joten ihan turhia ne tarjouslehdykätkin.

Vierailija
10/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kupongit sekä Anttilan ja Ikean kuvastot ovat ainoat, joille olisi käyttöä. Silloin kun Anttilan kuvasto tuli, tykkäsin sitä selailla, kun sisustukset olivat omaan makuun sopivia. Mitään noista en kaipaa niin paljoa, että haluaisin kaikki mainokset postilaatikkoon.

Vierailija
11/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojätteen papereista. Eli käyn sitten paperiroskiksestamme hakemassa sopivia lehtiä biojätettä varten.

Paikallislehtemme ilmaisnumeroista. Lehdellänme on ollut nyt useamman kerran laajakalelu, mutta sitä en ole kertaakaan saanut. Työväenopiston esite kuitenkin tuli.

Vierailija
12/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
13/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä354 kirjoitti:

Olemme jääneet ilman Ikean kuvastoa ja työväenopiston luetteloa. Nekin saa itse hakemalla tai netistä lukemalla.

Ei mainoksia -kyltti jo monta vuotta ja Pirkat, S-kaupan lehdet yms olen peruuttanut ja luen sähköisesti.

Seurakuntalehden peruutus ei pyynnöstäni huolimatta onnistunut. Kukaan ei vastannut sähköpostiini.

Kun laittaa "ei ilmaisjakelua" tuon "ei mainoksia" kyltin sijaan, ei tule sitä seurakunnan lehteäkään.

Vierailija
14/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse kantaa tolkuttomasti paperiroskaa roskikseen. Nykyään postiluukun alla on pelkkiä laskuja. Niiden kuoret menee uusiokäyttöön.

Vierailija
15/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaessa ei ollut pakkauspaperia laseille mutta otin sitten pariksi viikoksi sen tarran postiluukusta pois niin johan tuli :)

16/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan lehti lähetetään omalla nimellä samoin kuin esim. HM:n kuvastot.

Vierailija
17/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaessa ei ollut pakkauspaperia laseille mutta otin sitten pariksi viikoksi sen tarran postiluukusta pois niin johan tuli :)

:D

Vierailija
18/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin hetken Lidln mainoksia, kunnes latasin kännykkään Lidln appsin. Hienoa olla ilman mainoksia, kun säästyy paperiroskan kantamiselta ja turhilta houkutuksilta. Ympäristö ja kukkaro kiittää.

Vierailija
19/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä miettii että mistä hienoista tarjouksista jään paitsi.

Vierailija
20/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä biojäteastian vuoraamiseen. Miten te keille ei tule ilmaisjakeluja hoidatte tuon biojätepuolen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi