Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö 30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan tytön suhteesta ilmoituksen poliisille?

Vierailija
12.02.2016 |

Eikös se ole laitonta, jos harrastavat seksiä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta entä jos se ois 16vee?

Voitteko nyt tajuta hiton ämpärit, että 18 vuotias on aikuinen ja 16 vuotias ei ole. Se kaksi vuotta ikäeroa on aika iso tekijä tämmösissä jutuissa.

Ei sitä kysytty, vaan sitä että tekisitkö ilmotuksen?

Tehkää oma ketju sille, kiiiiiiiitos.

Vierailija
22/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö seksin suojaikäraja ole juuri se 16v? Aika harva sen ikäinen varmaan kuitenkaan haluaa harrastaa seksiä keski-ikäisen kanssa.

Ja vastaus Ikiksen kysymykseen,luultavasti tuollaisesta "rikosesta" ilmoittaja naurettaisiin pellolle poliisiasemalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on 16-vuotias ja mua pelottaa et hän alkais suhteeseen 26-40-vuotiaan miehen kanssa :(

Mikä siis on antanut aiheen tuolle pelollesi ?                                                                                             Onko lapsesi muuten tyttö vai poika ?  ( sitä et sanonut) Pelkojaanhan on aina  käsiteltävä täsmällisesti ja tarkasti,että niihin ja niiden syihin  voisi paremmin paneutua.                           

Entä onko mies, sitten ylitettyään tuon sinun tässä  asettamasi 40-vuoden iän,sitten jälleen valintakelpoinen ,vai miksi siis juuri tuo 'ikäkelpoisuushaarukka' ?

Vierailija
24/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis ollut 17 niin helvetti olisi revennyt.

Minkä ikäinen tää opettajasankari on? Onko selvinnyt vielä?

Vierailija
25/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ehdottomasti. miehessä on jotain pahasti vialla, kun noin vanhan kanssa seurustelee. tuollaisesta pitää välittömästi tehtä ilmoitus.

Vierailija
26/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko nyt tajuta hiton ämpärit, että 18 vuotias on aikuinen ja 16 vuotias ei ole. Se kaksi vuotta ikäeroa on aika iso tekijä tämmösissä jutuissa.

Tehkää oma ketju sille, kiiiiiiiitos.

....ja se on ilmoitus  ,eikä mikään "ilmotus". (Ettet nyt heti paljastaisi poliisillekin koulunkäymättömyyttäsi )

Vierailija
27/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mua jotenkin huvittaa tää ketju, mukavaa perjantaiviihdettä :D

Mut joo, oispa kyllä kiva olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa tuota puhelua poliisille.

Vakavasti ottaen, ikärajat ja laki on mitä on, vaikka kuinka ahdistaisi. Mutta ei ämpärit tajua, ei sitten millään. :D

Vierailija
28/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni kun olin 22-vuotias, hän oli 34-vuotias, yhdessä olemme edelleen, toinen viisikymppinen ja toinen kuusikymppinen.

Pitkä ja hyvä liitto.

Aloittajalle, en tekisi rikosilmoitusta kahdesta täysi-ikäisestä. Voit tehdä, katsopa kuinka sinuun suhtaudutaan...

Vierailija
29/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jos se on miehen ensimmäinen suhde. Olisi rikos ihmisyyttä vastaan että mies saa suht kokemattoman tyttöystävän vasta tuon ikäisenä. Poliisi voisi kirjata ilmoituksen kyynelillään.

Vierailija
30/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on 16-vuotias ja mua pelottaa et hän alkais suhteeseen 26-40-vuotiaan miehen kanssa :(

Mikä siis on antanut aiheen tuolle pelollesi ?                                                                                             Onko lapsesi muuten tyttö vai poika ?  ( sitä et sanonut) Pelkojaanhan on aina  käsiteltävä täsmällisesti ja tarkasti,että niihin ja niiden syihin  voisi paremmin paneutua.                           

Entä onko mies, sitten ylitettyään tuon sinun tässä  asettamasi 40-vuoden iän,sitten jälleen valintakelpoinen ,vai miksi siis juuri tuo 'ikäkelpoisuushaarukka' ?

Panitko asialliselle pelkosi syiden asiallisen miettimisen ehdotukselleni itse alapeukun ? Ilmeisesti tuo pelkosi itsessään  on sinulle sitten  siinä tapauksessa tärkeämpi,kuin sen voittaminen ja siitä irti pääseminen.Oliko sinun mielestäsi siis nyt ihan  väärin,kun ehdotin että pohtisit itseksesi hieman sitä mikä saa sinut pelkäämään että (tyttäresi tai poikasi) olisi kiinnostunut nimenomaan tuon ikäisistä miehistä,eikä esim.ikäisistään (tai ehkä vuoden ,pari  itseään vanhemmista) tovereista seurustelumielessä.

Minun poikani esim. halusi ostaa moottoripyörän ja täytyy myöntää että useinkin pelkäsin sydän sykkyrällä kun hän oli sillä liikenteessä kunnes itse istuin viime kesänä hänen kyydissään ja totesin,että pelkoon ei hänen ajotaitonsa omaavan kuskin kyydissä todellakaan ole aihetta sen enempää kuin kenenkään muunkaan vastuullisen ajajan kyydissä .

Yhtä hyvin voisin pelätä mieheni autokolaria tai vaikka sitä että joku huumehörhö tulee katkaistun haulikon kanssa paikalle kun asioin pankkiautomaatilla, tai että lentokone tippuisi,talomme syttyisi yöllä palamaan alakerrasta(nukumme yläkerrassa) tai että joku rikosliiga tunkeutuisi sinne aseineen jne.

Maailmassa ja elämässä kaikki on mahdollista,mutta...täällä meidän on silti elettävä ja pelkomme hallittava. Mikäli sinusta tuntuu,että mainitsemaasi pelkoon on nimenomaan  teillä  jotain aivan erityistä syytä,niin etkö sitten voisi kysyä asiaa suoraan häneltä itseltään ?

Pelkoja päin siis vaan  rohkeasti. Ovatko välinne niin huonot ettette voi keskustella mistään elämänne asioista keskenänne?

Vierailija
31/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä tyhmä tyttö 16 vaan en ihan 17v  olin 26 vuotiaankanssa. Nyt vanhempana minähän olin  uhri, ei muuten välittänyt .kun raiskasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan