Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAP-nörtit tai muuta asiantuntija esille...

avutonoppilas
12.02.2016 |

Hei,
Minulla olisi tällaiset kysymykset:
Montako firmaa käyttää SAP suomessa?
Mikä on SAPn markkinaosuus suomessa?
Mitkä ovat käytetyimmät/tärkeimmät SAP-moduulit?

Yritin googlata mutta en löytänyt vastausta. Toivon nyt että "vauva-haku-ryhmä" osaisi auttaa. Mun pitäisi saada essaytä aikaiseski tästä aiheesta...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

avutonoppilas kirjoitti:

Hei,

Yritin googlata mutta en löytänyt vastausta. Toivon nyt että "vauva-haku-ryhmä" osaisi auttaa. Mun pitäisi saada essaytä aikaiseski tästä aiheesta...

Montako firmaa käyttää SAP suomessa? -Sisältääkö "firmaa" myös julkisen sektorin?

Mikä on SAPn markkinaosuus suomessa? -Markkinaosuus mistä markkinasta? Koko softamarkkinasta? Toiminnanohjausjärjestelmistä? Mistä?

Mitkä ovat käytetyimmät/tärkeimmät SAP-moduulit? -Suomessa? Globaalisti? Onko käytetyin tässä yhtä kuin tärkein vai kysytkö kumpaakin?

Vierailija
2/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kirjottaisi esseeseen faktoja, joiden lähde on vauva-foorumi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko kysyisit sapilta?

sap.fi

Varmaan mielellään laittavat sinulle infoa, osa varmaan löytyy heidän sivuiltaankin suoraan.

Vierailija
4/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta pelkkien kirjainten näkö saa perkeleen ulos suusta. Yksi kirosana koko laitos.

Vierailija
5/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo on oleellista tietoa Jos opiskelet ja nuo kysymykset tulivat siellä ilmi, niin varmasti tulevat vastauksetkin. Jos et opiskele ja nuo vastaukset tulivat ilmi, on sinun työsi selvittää asiaa. Koita selvittää firmoilta, jotka SAP:ia voisivat käyttää.

Vierailija
6/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avutonoppilas kirjoitti:

Hei,

Montako firmaa käyttää SAP suomessa? -Sisältääkö "firmaa" myös julkisen sektorin?

Mikä on SAPn markkinaosuus suomessa? -Markkinaosuus mistä markkinasta? Koko softamarkkinasta? Toiminnanohjausjärjestelmistä? Mistä?

Mitkä ovat käytetyimmät/tärkeimmät SAP-moduulit? -Suomessa? Globaalisti? Onko käytetyin tässä yhtä kuin tärkein vai kysytkö kumpaakin?

- firmaa sisältää myös julkisen sektorin

- markkinaosuus erp-markkinasta

- käytetyin suomessa on luultavasti sama kuin maailmassa. Todennäköisesti SAP FI ja CO ovat kärjessä...

ap

Vierailija
7/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä kirjottaisi esseeseen faktoja, joiden lähde on vauva-foorumi.

- ettkö... hmmmm. Kyllä minä nyt oletin että jos joku laitaa vastauksen kysymykseen niin samalla laittaisi linkin. Vai onko tämä liian paljon toivottu. Itse kyllä laittaisin...

ap

Vierailija
8/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko kysyisit sapilta?

sap.fi

Varmaan mielellään laittavat sinulle infoa, osa varmaan löytyy heidän sivuiltaankin suoraan.

- en lötänyt sivuilta ja ajattelin saada nyt viikonloppuna jo jotain aikaiseksi.

ap

Vierailija
9/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei työasioita näin perjantai-iltana.

Vierailija
10/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta pelkkien kirjainten näkö saa perkeleen ulos suusta. Yksi kirosana koko laitos.

- mikä sua vaivaa? Etkö ymmärä/osa käyttää sappia? kannattaa ehkä hakea koulutukseen ja vaihtaa työpaikkaa sitten.

ap

Vierailija
11/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo on oleellista tietoa Jos opiskelet ja nuo kysymykset tulivat siellä ilmi, niin varmasti tulevat vastauksetkin. Jos et opiskele ja nuo vastaukset tulivat ilmi, on sinun työsi selvittää asiaa. Koita selvittää firmoilta, jotka SAP:ia voisivat käyttää.

- Kyllä nämä tiedot voi olla olellisia kontekstistä riipuen

- Todennäköisesti et ole opiskellut paljon elämässä. Kyllä opiskeluun kuuluu myös tietojen/vastauksien hankkiminen ja ei vain tietojen/vastauksen odottamista. Mutta ymmärrän kyllä asennettasi jos olet lopettanut opiskelun peruskoulun jälkeen

- yritän just selvittää asiaa ja vauva-foruumi on yksi monista keinoista

- eihän se tässä tapauksessa auta yhtään mitään jos kysyn firmoilta jotka voisivat käyttää sappia. Tuossa ehdotuksessa ei ole mitään järkeä. eli jäit ihan oikeesti peruskoulutasolla jumiin

ap

Vierailija
12/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei työasioita näin perjantai-iltana.

- mielestäni tämä on kiva. Olen paneskellut, ryypännyt, huumeillut ja jauhanut paskaa ihan tarpeeksi elämässä. Opiskelen vielä tunnin tai kaksi, käyn sitten salilla ja laitan sitten jotain kivaa lautasen päälle. En se mua yhtään ärsytä.

ap

Vierailija
13/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappi on perkele ja kaikki yritykset jotka käyttävät sappia on perkeleen kätyreitä. Jos jaksat pidempään it alalla tulet ymmärtämään tämän.

Vierailija
14/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin englannin kielellä haen googleen niin samatien tippuu dataa ihan yrityskoko tasolla. Koitappa sitä.

Vierailija
15/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
16/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän lempi tränsäksöni? Mä tykkään fbl1n , me23n, f-44 , mrbr, perusrakkaat miro & fb60 f-02 <3

Vierailija
17/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit on pt_BAL00, zfmem ja zgd20. Voi vittu...

Vierailija
18/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän lempi tränsäksöni? Mä tykkään fbl1n , me23n, f-44 , mrbr, perusrakkaat miro & fb60 f-02 <3

LMAO

Vierailija
19/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPRO ja  SE16. Terkkuja logistiikan ahertajalle.

Vierailija
20/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAP R/3 on varmaan tutuin nimi suurimmalle osalle kaikenlaisten ERP:n käyttäjistä.

Itselleni MM eli materials management on se tutuin osa-alue. Legendan mukaan maapallolla ei ole yhtään ihmistä joka osaisi jokaisen SAP:n osa-alueen ulkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi