Vessapaperia persevakoon!
Kuinka moni tekee näin, että laittaa pari vessapaperipalaa persereijän kohdalle ja puristaa pakarat yhteen. Ei haise perse ja likaannu pikkarit moneen päivään. Pärjää helposti 3-4 päivää, vaihtaa vain aina sen paperin pari 2-3 kertaa päivässä. Kätevää eikö?
Kommentit (22)
Mulla pikkarit pysyy puhtaana ilman paprua.
Mitä tapahtuu, jos tulpan ottaa pois?
Tulppa hiljentää pierut hyvin mutta en voisi pitää samoja alushousuja päivää pidempää. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pikkarit pysyy puhtaana ilman paprua.
Varmasti alkaa perse haisemaan niistä läpi parin päivän jälkeen. Jos käyttää paperinpaloja niin ei tarvitse vaihtaa kuin pari kertaa viikossa. Onko tämä käytännön niksi jotenkin outoa? Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole käsisuihkua?
No hyi helvetti ei siihen mitään perseatomeja tartutella. Se suihkutin on kiljupöntön pesemistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti ei siihen mitään perseatomeja tartutella. Se suihkutin on kiljupöntön pesemistä varten.
Kuulostaa tasokkaalta.
Talouspaperia minä laitan tai kosteuspyyhkeen,vessapaperi menee ihan muhjuksi.
Joo käytän, ennätykseni on viikko samoilla alkkareilla. Säästää pesulaskuissa! Mutta suosittelen laittamaan sen toisenkin reiän kohdalle paperia muuten täytyy vaihtaa aikaisemmin.
Mä käytän siinä Helsingin sanomaa.
Toimiii sanoi toimintaterapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Joo käytän, ennätykseni on viikko samoilla alkkareilla. Säästää pesulaskuissa! Mutta suosittelen laittamaan sen toisenkin reiän kohdalle paperia muuten täytyy vaihtaa aikaisemmin.
No ei nyt munanreikään tarvitse paperia tunkea, riittää että vaihtaa sen persevakopaperin pari kertaa.
-ap
Kesäkuumalla persvako hikoilee aika lailla. Paperi auttaa ja sen voi vaihtaa aina kun käy kusella. Saattaa tää toimia naisillakin
WTF? Onks tää joku homomiesten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tasokkaalta.
HiFistelyn puolelle menee. Kiljusta menee pakki sekaisin joka tapauksessa, joten on ihan sama peseekö sen pöntön vai ei.
Mulla on sulkijalihas tuota varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt munanreikään tarvitse paperia tunkea, riittää että vaihtaa sen persevakopaperin pari kertaa.
-ap
Sanoit käyttäväsi pikkuhousuja, joten jotkut ehkä olettivat sinun olevan nainen... :)
Hyvä konsti varsinkin jos on peräpukamia.