Tarjoiduin maksamaan naisystävälle tissit virossa, hän loukkaantui tästä
Vaikka on aiemmin itsekin miettinyt, että voisi käydä ottamassa itselleen sellaiset jos olisi varaa.. Nyt sitten kun minä herrasmiehenä tarjouduin kustantamaan tämän lystin, hän loukkaantuukin ehdotuksesta.. En vain ymmärrä naisia välillä.
M29
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on aiemmin itsekin miettinyt, että voisi käydä ottamassa itselleen sellaiset jos olisi varaa.. Nyt sitten kun minä herrasmiehenä tarjouduin kustantamaan tämän lystin, hän loukkaantuukin ehdotuksesta.. En vain ymmärrä naisia välillä.
M29
Ole i-loinen
kun muijas ei oo lompakko-loinen
Jou
- Geek -
Se kuulostaa siltä ettet ole tyytyväinen hänen tisseihin. Ihan sama kun nainen kysyy näyttääkö lihavalta. . siihen ei ole olemassa kun yksi vastaus. Älä ikinä arvostele naisen ulkomuotoa negatiivisesti.. edes tuollainen hienovarainen vihjaus ei ole sallittu.
Vaikka nainen itse on ehkä joskus sanonut ehkä haluaa niin se tarkoittaa yleensä sitä että odottaa että vastaat, että hän ei niitä todellakaan tarvi ym..
Olen tästä aiemminkin kirjoittanut, mutta laitan vielä. Ap, naiselle tulee leikkauskulujen lisäksi muutakin kulua. Sairausloma ei ole palkallinen, joten joudut maksamaan hänelle palkan suuruisen korvauksen töistä poissaolosta. Toipilasaikana pitää levätä, joten joko sinä teet kaikki kotityöt tai palkkaat apua. Kivusta ja särystä pitää myös maksaa korvaukset. Vaatteet menee yläosan osalta kokonaan uusiksi rintaliiveistä talvitakkiin - eikä tässä riitä yhdet rintsikat ja yksi t-paita. Kestääkö sinulla lompakko?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nainen itse on ehkä joskus sanonut ehkä haluaa niin se tarkoittaa yleensä sitä että odottaa että vastaat, että hän ei niitä todellakaan tarvi ym..
Käykö kaikkiin asioihin mitä naiset haluavat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kaikkiin asioihin mitä naiset haluavat??
Kaikkiin mitkä liittyy ulkonäköön... ja ehkä moneen muuhunkin. En keksi nyt esimerkkejä.
No kyllä minäkin loukkaantuisin, jos Viron leikkauksen tarjoaisit. Tarjoa edes suomalainen, jos jenkkeihin ei ole varaa...
Itse naisena en ymmärrä enkä hyväksy tuollaista, että näytänkö lihavalta - ja vastaus on se, mitä haluan kuulla. Jos kysyn, kysyn ihan täysivaltaisena ja täysipäisenä aikuisena kysymyksen, johon oletan saavani rehellisen vastauksen. Samoin, jos olisin miehelleni kertonut, että ai kun haluaisin isommat rinnat ja menisin leikkaukseen jos olisi varaa, olisin vain puhtaasti otettu, jos mies kertoisi sen tarjoavansa. (Muualla kuin Baltiassa.) Sehän tarkoittaa, että a) mies on kuunnellut b) ajatellut minua c) tekee jotain konkreettista minun hyvinvointini eteen
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä aiemminkin kirjoittanut, mutta laitan vielä. Ap, naiselle tulee leikkauskulujen lisäksi muutakin kulua. Sairausloma ei ole palkallinen, joten joudut maksamaan hänelle palkan suuruisen korvauksen töistä poissaolosta. Toipilasaikana pitää levätä, joten joko sinä teet kaikki kotityöt tai palkkaat apua. Kivusta ja särystä pitää myös maksaa korvaukset. Vaatteet menee yläosan osalta kokonaan uusiksi rintaliiveistä talvitakkiin - eikä tässä riitä yhdet rintsikat ja yksi t-paita. Kestääkö sinulla lompakko?
Siis mitä ihmettä? AP ei pakottanut ketään leikkaukseen, halusi vain antaa mieluisen lahjan.
Mihin nainen tarvitsee korvauksia kivusta ja särystä? Leikkauksen voi ajoittaa lomalle. Ei sitä ole pakko kahteen viikkoon ikkunoita pestä ja imuroida. Ruoat valmiiksi pakkaseen tai tilaat kotiin. Vaatteita voi ostaa pikkuhiljaa. Kolmet rintaliivit 300e, kolme käytöpaitaa henkalta ja maukalta 50e. Talvitakki sitten talvella, tosin harva ottaa niin isoja implantteja, että talvitakki ei mahtuisi.
Jos ei huoli niin maksa sitten vaikka mulle ne.