Voi ei! Räjähdin totaalisesti anopille ja nyt hävettää.
Pitäisi varmaan anteeksikin pyytää. Meillä oli miehen kanssa riitaa niin eiköhän siihen just sitten tuu anoppi. Saatana sekään osaa koskaan soittaa kun on tulossa. Eteisessä oli roskapussi joka joo kyllä haisi kun eiliset lohennahat siinä oli ja anoppi alko heti oven avattuaan haisteleen mikä täällä haisee ja roskapussikin eteisessä.
Menin sitten eteiseen, ojensin pussin anopille ja sanoin että ole hyvä voit viedä tämän ja mennä siihen samaan osoitteeseen mihin pussikin on menossa 😐. Nyt hävettää.
Kommentit (37)
naurettavan suvun jäsen kirjoitti:
Herran jestas sentään.
Että tuosta pitäisi anopin ottaa ja katkaista välit?
Ihmisille sattuu virheitä ja uskonpa , että anoppi on myös elämässään töpeksinytMutta tiedän kyllä tapauksia missä onnettomat herneet nenään vetäjät loukkaantuvat niin että katkaisevat välit pienenkin virheen jälkeen.
Jopa vanhuksiin jotka eivät ole pätkää asianomaisia mutta pitävät yhteyttä väärintekijään.Sanot anopille anteeksi ja kiität, että oli hän eikä joku muu sillä anoppi on niin ymmärtäväinen yms...
Kuule, täällä ohjeistetaan, että loukkaavaan anoppiin kannattaa katkaista välit, koska ei se loukkaamista lopeta.
Sama pätee miniään. Jos ei aikuinen ihminen osaa olla muiden kanssa, on parasta katkaista välit. Elämässä ei kannata raahata mukana ap:n kaltaisia kuumakalleja.
Hyvä sinä! Älä häpeile suotta; josko nyt oppisi soittamaan ennen kuin tulee kylään.
Itse miehen siskolle taannoin pari vuotta sitten räjähdin.
Hän on viikko-viikko-osa-aika-äiti, töissä pätkittäin hanttihommissa ja ei pidä kuria kakaralleen. Minuuttiakaan ei olla apua oman saman ikäisen lapsen kanssa saatu (esim. että olisi päästy miehen kanssa elokuviin tai Ikeaan rauhassa), mutta hän kyllä siihen aikaan hyvinkin lyhyellä varoajalla tuuppasi kakaransa meille riehumaan muutamaksi tunniksi kun itsellään oli jotain tärkeää menoa. Esim. kampaajaa, tatuointiaikaa tai ripsihuolto. Ja mies ei osannut sanoa ei.
Asia olisi muuten siis ollut ok, mutta kun 1. lapsi on rasittava adhd-riehuja, 2. apu ei ole koskaan vastavuoroista ja 3. minulta ei edes kysytty jaksanko ko. vierailua, vaikka olin tehnyt pitkän päivän töissä, valvonut vessassa juosten yöt jo pitkään ja olin viimeisilläni raskaana.
Sitten tämä täti tuuppaa kakaransa meille ja tulee viereen vetämään villatakkiani auki "Näytä maha, ohhoh, onpas se valtava!". Silloin tokaisin, että "Tiedän olevani aivan saatanan iso ja jos sulla ei ole muuta tekemistä kuin töllöttää siinä, niin voit vaikka painua vittuun".
Eipä ole enää sen jälkeen kakaraansa meille pukannut. Mies luultavasti edellenkään ei osaisi sanoa "ei".
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo naimisissa. Odotan ensimmäistämme. Hävettää ihan kauheasti 😐. En mä normaalisti kiihdy näin. Joo anteeksi pyydän kyllä.
Ap
En tiedä mistä johtuu, mutta monilla on raskaana ollessa hermot ovat _todella_ kireellä.
Et whkä ole ihan oma itsesi. Siksi kannattaisi yrittää ottaa iisimmin kuin tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin vastaavasti miniälleni, kun hän ja poikani tulivat kylään ja minulla ja miehelläni oli riitaa. Tuli vaan just niin pahimpaan aikaan, että se purkautui noin!
Ja nyt antakaa alapeukkujen sadella :) Tiedettiinhän se, että jos tämä tilanne olisi mennyt toisinpäin, olisi anoppi se hirviö jälleen.
Minun huumorintajuni olisi riittänyt tuohon kummin päin hyvänsä, antavana ja saavana osapuolena. Bonusta, jos saisi kuulla appivanhempien keskenäistä nohevaa sanailua. Sääli vaan, että mun appivanhempien erimielisyyksissä ei ole mitään hupaisaa - appi karjuu anopille HILJAAA ja SUU KIINNI ja anoppi nielee kaiken ja vaikenee. :(
Auts :D No kyllä se ymmärtää, kun olet raskaanakin niin saattaa herkemmin kilahtaa
Onko miehelläsi pillu, kun ei vaatinut sinua heti siinä tilanteessa jämäkästi pyytämään anteeksi? Nykymiehet ei sitten ollenkaan osaa pitää naisiaan ruodussa.
Vierailija kirjoitti:
naurettavan suvun jäsen kirjoitti:
Herran jestas sentään.
Että tuosta pitäisi anopin ottaa ja katkaista välit?
Ihmisille sattuu virheitä ja uskonpa , että anoppi on myös elämässään töpeksinytMutta tiedän kyllä tapauksia missä onnettomat herneet nenään vetäjät loukkaantuvat niin että katkaisevat välit pienenkin virheen jälkeen.
Jopa vanhuksiin jotka eivät ole pätkää asianomaisia mutta pitävät yhteyttä väärintekijään.Sanot anopille anteeksi ja kiität, että oli hän eikä joku muu sillä anoppi on niin ymmärtäväinen yms...
Kuule, täällä ohjeistetaan, että loukkaavaan anoppiin kannattaa katkaista välit, koska ei se loukkaamista lopeta.
Sama pätee miniään. Jos ei aikuinen ihminen osaa olla muiden kanssa, on parasta katkaista välit. Elämässä ei kannata raahata mukana ap:n kaltaisia kuumakalleja.
Tämähän se on suomalainen toimintatapa nykyisin. Pahoitetaan mieli syvästi ja katkaistaan välit kaikkiin tai ainakin pidetään mykkä etäisyys. Luulisi niiden sitten tietävän. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi levittää aika äkkiä tietoa sinusta ja sanoistasi ystäville ja sukulaisille. Voi olla, että tulet muille tutuksi roskapussiminiänä, jolle jaksetaan nauraa vielä vuosia niin edessä kuin selän takana.
Älä nyt herranenaika ole noin negatiivinen. Parasta on kun pääsee nauramaan sille itse muun suvun mukana, että sattuipas meillä kerran. :D
mun anoppi ei ole elämässään koskaan töpeksinyt. On kaunein ja rohkein.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo naimisissa. Odotan ensimmäistämme. Hävettää ihan kauheasti 😐. En mä normaalisti kiihdy näin. Joo anteeksi pyydän kyllä.
Ap
Sinuna soittaisin tai menisin käymään ihan heti :)
Naiset on tommosia, eivät näköjään koskaan opi pitämään, ah niin ihanasti räsikyvää, luonnettaan kurissa. Ollaan mustasukkaisia, äkkipikaisia, kontrolloiva...
Huoh.
No jotkut ovat hyviä suustaan, mutta ehkä se anteeksipyyntö on paikallaan. Mulla oli oikeasti inhottava anoppi, joten tuli päästeltyä kaikenlaista esim. vinkui kyytiä sunnuntaina niin "Ei sitä ennenkään ole paskaa ajettu pyhänä". Tai (anoppi arvosteltuaan ulkonäköäni) "Anopin sen passaa olla, kun mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan". Arvosteli mun pitkää takkia niin no onneksi et itellesi hommanut, näyttäisit myyrältä maantiellä. En kadu.
Asia sovittu anopin kanssa 😊. Tulee ystävänpäivänä kahville.
Ap
Anteeksi, nauroin tuolle kommentillesi :'D
En lukenut kaikkia sivuja, mutta jos asia on vielä auki niin soitapa anopille ja pahoittele asiaa. Eiköhän tuo ymmärrä, kaikilta pääsee ainakin kerran elämässään suutuksissaan jotain epäsopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Auts :D No kyllä se ymmärtää, kun olet raskaanakin niin saattaa herkemmin kilahtaa
Valitettavasti on anoppeja, jotka eivät ymmärrä, vaan käyttävät raskauden ja vauva ajan herkkyyttä hyväkseen nostattamalla ehkä tarkoituksella tunteita ja riitoja. Kun niihin reagoi hormonihöyryissä ei sen jälkeen ole enää suvun hyväsytty täyspäinen jäsen kiitos anopin. Viha ja sota ja toive nuorenparin riidoista ja erosta, ne . Vaikka muuta väittää.
kaikki anopit ei ole aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Asia sovittu anopin kanssa 😊. Tulee ystävänpäivänä kahville.
Ap
Onnittelut hyvästä anopista.
Siinä tapauksessa anoppi voi synnytyslaitoksessa todeta, että voisitte molemmat painua takaisin sinne mistä lapsennekin tuli.