Muita, joilla on ihana anoppi(kokelas)?
Tuli mieleen tuosta anoppipurkauksesta. Mulle on käynyt huikean hyvä tuuri, kun mun anoppikokelas on niin mukava. Ja ei, ei olla mitään 2kk seurustelleita, vaan 7v ollaan miesystäväni kanssa olti yhdessä. Menen mielelläni kylään anoppilaan ja tehdään aina kaikkea mukavaa yhdessä. Onko tää ainutlaatuista, vai onko täällä muitakin, joilla on ihana anoppi? Kehutaanpa heitäkin välillä :)
Kommentit (3)
Minulla on ihan mukava/neutraali anoppi. Ei olla mitenkään läheisiä, mutta ei välillämme myöskään ole kitkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, millainen on hyvä anoppi. En ole itse vielä anoppi ollenkaan, mutta haluaisin olla kiva, kun sen aika on. Omastani en voi ottaa mallia, koska hän ei surukseni elä enää.
Ei turhan tungeksiva, mutta kuitenkin välittävä ja kiinnostunut asioista. Ei liian omasta lapsestaan kiinnostunut vaan myös miniälle/kälylle mukava eikä missään tapauksessa vähättelevä. Liian usein anopille varsinkin omat pojat ovat täydellisiä ja vaimojen pitäisi toteuttaa heidän kaikki toiveensa.
Kerro, millainen on hyvä anoppi. En ole itse vielä anoppi ollenkaan, mutta haluaisin olla kiva, kun sen aika on. Omastani en voi ottaa mallia, koska hän ei surukseni elä enää.