Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tv-ohjelma/elokuva joka on säikyttänyt sinut puolikuoliaaksi?

Vierailija
12.02.2016 |

Twin Peaks & sohvan takaa kömpivä Bob, sekä Doctor Whon hiipivät enkelipatsaat!

hyi saakeli :O

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langolieerit

Vierailija
42/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Cell. Siinä oli muistaakseni jo alussa sellainen yllättävä pelästyttämiskohtaus, kun kuvattiin jotain penskaa. Hyi kamala. Pelkäsin viikkokausia nukkua sen leffan jälkeen. En ole kauhun ystävä... Myös Hostel oli hirveä, mutta piti mennä katsomaan se tv:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pienenä, n.5-vuotiaana (80-luvulla) hirveetä tekno-Ring-painajaista Mtv3n mainospöllöstä.

Olin jäänyt katsomaan viimeistä ohjelmaa ja yritin sammuttaa telkkarin. Se ei sammunutkaan, vaan se mainospöllölopuke jäi junnaamaan päälle. Talossa ei yhtäkkiä ollutkaan ketään kotona, äänet vaan kovenivat ja se paholaispöllö lensi ulos TVstä.

Hyi helv*, muistan vieläkin sen karmivan tunteen!!! Olin kyllä ihan turta koko seuraavan päivän ja pelkäsin sitä pöllöä, kunnes se logo muuttui erinäköiseksi.

Repesin :D sori

Vierailija
44/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomiassa kohtaus, jossa selviää, että George on se bussin alle jäänyt ruhjoutunut potilas... sain sellasen shokin, etten ikinä unohda sitä. Ja elokuvista Seven oikeasti alkoi oksettamaan, erityisesti kammoan kaikkia pään irtileikkauksia...hyi.

Vierailija
45/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mitään muuta on tullut pelättyä ku Mörköä :D M22

Vierailija
46/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vielä nukuttanut niin katsoin uusimman Doctor Who:n jakson. Eipä menneet luukut kiinni jakson jälkeenkään. Blink. Kieroutuneen huumorintajun omaava kamuni osti sitten lahjaksi tietenkin enkelin.

Vierailija
47/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla pikkupojan säikäyttivät mm:

-Linnut-elokuvan kohtaus jossa kamera zoomaa nopeasti kohti lintujen nokkiman miehen kasvoja

-kylpyammeesta nouseva vainaja ranskalaisessa Pirulliset- filmissä

-jokin Ingmar Bergmanin filmi jossa meren/järven rannassa selin kameraan kyhjöttävä ihmishahmo kääntyy..

-Kellopeli- sarja

Vierailija
48/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avaruuden pirut" -elokuva 80-luvun alussa! (8-vuotiaana)

Humanoidit polttivat ihmisten niskaan merkkejä ja niistä tuli niiden zombeja, vaikkei voinu päällepäin huomata.

Vierailija
49/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaajassa sen tytön demoninaama.

Frank Langellan (?) pääosittama Dracula, jossa se vampyyriksi muutettu aikuinen tytär ilmestyy isälleen (Lawrence Olivier?) jossain katakombissa ja sen tytön naama on just helvetistä.

Se kauhuelokuva, missä se tyttö - jolla on varmaan kauhea naama - ryömii kaivosta. Jossain vaiheessa kun näytti, että kiipeää just mun päälle olohuoneeseen, vaihdoin äkkiä kanavaa. Olin varmaan jo nelikymppinen siinä vaiheessa.

Vierailija
50/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

American Horror Storyn nyt telkusta tuleva tuotantokausi. Katsoin yhden jakson ja mulle riitti. En voi katsoa sitä karmivaa klovnia. Hyi olkoon!

Vierailija
51/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee mieleen prometheus elokuvasta se, kun se nainen oli raskaana ja leikkasi sen vauvan omasta mahasta...oksettaa ajatellakkin..

Vierailija
52/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alison Macleanin ohjaama lyhytelokuva nimeltä Kitchen Sink. Kertoo tiskipöydästä, josta löytyy karva ja tyyppi alkaa vetää tästä karvasta. Spoilaamatta enempää sanon, että se on ehkä pelottavin leffa, jonka oon ikinä nähnyt. Oli vähän vaikeuksia putsata tiskipöydän viemäriosaa sen jälkeen.

Nuorempana pelkäsin myös Candyman -leffaa, sekä Hohtoa, varsinkin sitä kohtausta, jossa Jack halasi kaunista naista kylpyammeessa ja tämä muuttui hirviöksi hänen syleilyssään. Hohdossa on monta muutakin tosi karmivaa hetkeä. Myös Ring-leffan alun vääristyneet kasvot on jääneet mieleen, vaikka Scary Movie -leffat onkin tehneet rankkaa pilaa näistä ilmeistä myöhemmin.

Vierailija
53/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fright Nightissa se kohtaus, jossa naisen naamaan aukeaa valtava irvistävä suu täynnä torahampaita!

Vierailija
54/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei vielä nukuttanut niin katsoin uusimman Doctor Who:n jakson. Eipä menneet luukut kiinni jakson jälkeenkään. Blink. Kieroutuneen huumorintajun omaava kamuni osti sitten lahjaksi tietenkin enkelin.

ne enkelit taisivat traumatisoida kokonaisen sukupolven! :-D

Don't blink!

Vierailija
55/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena katsoin äitini vastustuksesta huolimatta The Blob -nimisen kauhuelokuvan (Valuva kuolema), ja sain siitä ihan hirvittävät traumat pitkäksi aikaa. Muistan vieläkin miten en uskaltanut enää kävellä vessan ohi ja öisin kävin tarkistamassa ettei se limahirviö ole tunkeutunut äitini vatsasta sisään. Äsken kun googlailin ja yritin selvittää mikä se leffa oikein oli, niin rupesi puistattaa jo pelkästään kun silmiin osui kuva sen leffan kannesta.

Vierailija
56/56 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manaajassa sen tytön demoninaama.

Frank Langellan (?) pääosittama Dracula, jossa se vampyyriksi muutettu aikuinen tytär ilmestyy isälleen (Lawrence Olivier?) jossain katakombissa ja sen tytön naama on just helvetistä.

Se kauhuelokuva, missä se tyttö - jolla on varmaan kauhea naama - ryömii kaivosta. Jossain vaiheessa kun näytti, että kiipeää just mun päälle olohuoneeseen, vaihdoin äkkiä kanavaa. Olin varmaan jo nelikymppinen siinä vaiheessa.

Scary moviet on auttaneet, tohon boldattuun 3 auttoi, sai uuden näkökulman.  ;D

Itelleni nuoruuden Freddy Krueger oli paha, oli tottunut, että jos pelotti, niin nukkuminen pelasti. Freddy pilas monet yöunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi