Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies jonka kavereista on 80% naisia.

Vierailija
12.02.2016 |

Kelpaisiko sinulle parisuhteeseen ilman draamaa? Ja kyse ei ole entisistä säädöistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin olisin huojentunut, sillä mies vaikuttaa aidosti normaalilta mieheltä, joka näkee naiset ystävinä siinä missä miehetkin eikä pelkkinä pilluina, kuten 99 % sovinistimiehistä.

Vierailija
2/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kelpaisi, selvä homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kelpaisi, selvä homo.

Miehen kirjoittama provo.

Vierailija
4/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä yleistystä ilmassa jos 99% miehistä on sovinistisikoja pillun perässä?

Vierailija
5/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vähän erikoista, mutta jos ovat vain kavereita niin miksi ei... ei kai nyt ystävien sukupuolen perusteella aleta arvottamaan suhdetta.

Vierailija
6/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä yleistystä ilmassa jos 99% miehistä on sovinistisikoja pillun perässä?

Te miehet aivan itse olette luoneet paskan imagonne.

Vierailija
7/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi.

Uskon, että jos mies olisi seksuaalisesti kiinnostunut naispuolisesta kaveristaan jonka on tuntenut jo mahdollisesti vuosia ennen minua, hän olisi jo tehnyt peliliikkeensä.

Vierailija
8/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... mitä jos kirjoittaja onkin nuori 23v poika joka oikeasti kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan ihmiset tasa-arvoisiksi katsomatta sukupuolta tai rotua tai mitään muutakaan turhanpäiväistä paskaa. Ainut mikä ihmisissä merkitsee on heidän teot ja ajatusmaailmansa. ps. ikinä ei ole liijan myöhäistä opetella pahoista tavoista.

Vierailija
9/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nainen, jolla on melkein pelkästään mieskavereita on sellainen "hyvä jätkä" ja puhuu muista naisista siihen sävyyn, että miten ne voivatkaan olla sellaisia ja siinä sivussa vähän paneskelee mieskavereiden kanssa. Mm. armeijassa oli näitä ja siellä kaikenlaista suhteentynkää syntyikin. Ei toki kerro miespuolisesta vastineestaan ehkä mitään.

Vierailija
10/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi.

Uskon, että jos mies olisi seksuaalisesti kiinnostunut naispuolisesta kaveristaan jonka on tuntenut jo mahdollisesti vuosia ennen minua, hän olisi jo tehnyt peliliikkeensä.

Se vähän riippuu. Minulla on ainakin muutama naispuolinen kaveri, joita olisin käynyt/kävisin panemassa, jos elämäntilanteet sallisivat. Puoli vuosikymmentä on tunnettu.

Vierailija
11/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nainen, jolla on melkein pelkästään mieskavereita on sellainen "hyvä jätkä" ja puhuu muista naisista siihen sävyyn, että miten ne voivatkaan olla sellaisia ja siinä sivussa vähän paneskelee mieskavereiden kanssa. Mm. armeijassa oli näitä ja siellä kaikenlaista suhteentynkää syntyikin. Ei toki kerro miespuolisesta vastineestaan ehkä mitään.

Heh, mä olen just tällainen.

Vierailija
12/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kaveri piirini ovat ainakin täysin ei sovinistisia ja muutosta parempaan on havaittavissa eri medioissa yms. Hartain toiveeni olisi että ihmiset eivät keskittyisi niin paljon "turhuuksiin" vaan pääsisivät itsensä yli ja oppisivat ymmärtämään että maailma on erillainen jokaiselle ihmiselle. Kullostaa vähän hippi utopialta mutta päänsisällä paremmalta.

Vierailija
13/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein he kyllä ovat homoja... Tai sitten kyseessä on mies, joka on jollain tapaa pehmeämpi. Ei siis mikää leijonakorumies.

Vierailija
14/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein he kyllä ovat homoja... Tai sitten kyseessä on mies, joka on jollain tapaa pehmeämpi. Ei siis mikää leijonakorumies.

Eivätkös homot inhoa naisia? Ovat samoilla apajilla.

Vierailija
15/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin juuri että taidamme kuulua eri ikäpolviin.

Vierailija
16/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on todella paljo naispuolisia kavereita myöskin tyttöystävä, mutta välillä kuulen kuinka on on just pettänyt jonkun naisen kanssa tyttöystäväänsä... Aina se nainen on ollu joku näistä "kavereista" Toki ihmisiä on erilaisia eikä kaikki toimi samalla tavalla mutta tässä on yksi negatiivinen puoli siitä. Välillä oikein hävettää veljeni puolesta kun sekoilee milloin kenenkin kanssa!

Vierailija
17/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi.

Kyllä jotkut roikkuu naisissa pillun perässä vuosia! Sitten kun poikaystävä tulee kuvioihin niin kaverisuhde hiipuu/katoaa, kokemusta on

Vierailija
19/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljellä on todella paljo naispuolisia kavereita myöskin tyttöystävä, mutta välillä kuulen kuinka on on just pettänyt jonkun naisen kanssa tyttöystäväänsä... Aina se nainen on ollu joku näistä "kavereista" Toki ihmisiä on erilaisia eikä kaikki toimi samalla tavalla mutta tässä on yksi negatiivinen puoli siitä. Välillä oikein hävettää veljeni puolesta kun sekoilee milloin kenenkin kanssa!

Sietää hävettäkkin. Jos haluaa elää vapaamielistä elämää niin silloin kumppaninen kannattais olla tietoinen asiasta tai sitten ei vaan yksikertaisesti seurustele. Monissa kumppaneissa ei ole mitään väärää mutta pettämisessä on ! 

Vierailija
20/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. On bi, vaikkei suostu myöntämään sitä edes itsellleen. Väittää olevansa vain hetero joka nyt silloin tällöin sattuu panesekelemaan miestenkin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme