Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gina tricot- vaatteet, isoa vai pientä kokoa

Vierailija
12.02.2016 |

Niin tuossahan se jo tulikin.
Onko gina tricot kaupan vaatteet millaista kokoa? Onko esim L oikeasti L vai ehkä M/S

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ginan vaatteet ovat pienempiä, kuin esim. h&m:n vaatteet. Ginassa pitää ottaa s/m ja henkkamaukassa menee xs/s. Cubuksessa sama homma, vaatteet ovat pieniä.

Vierailija
2/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mielestäni ovat aika standardia kokoa, jos verrataan esim. Mangoon, jossa joutuu yleensä ottamaan koon isomman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet Gina Tricot -farkkuleggingsit, joissa on ihan käsittämätön mitoitus. Alaosissa kokoni on yleensä M:n ja L:n väliltä - M mahtuu mutta L on mukavan väljä. Nämä leggingsit ovat kokoa XL, mutta ovat reisistä niin tiukat että niitä saa tosissaan kiskoa jalkaan. Vyötärö on sitten niin väljä että sinne mahtuisi vaikka vesimeloni. En ymmärrä kenelle tällainen mitoitus on suunnattu - pallomahaisille ja tikkujalkaisille?

Vierailija
4/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa farkkuleggingseissä on tosiaan vaihtelua. Ostin ensin siniset Molly-malliset koossa XL, ja ne olivat täydelliset, joten ostin toiset mustana, ja ne vastasivat n. M-L-kokoa ja kangas imi itseensä kaiken mahdollisen irtokarvan.

Vierailija
5/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi topit, siis hihattomat paidat?

Etsinsellaista pyllynpeittävää, mutta en haluaisi että on ihan makkarankuori.

Vierailija
6/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat normimitoitusta, mutta nuo perustopit ovat kyllä pienempää. Henkkamaukalla, veromodalla yms. mulla on koko xs, mutta ginan topit samassa koossa ovat käsittämättömiä makkarankuoria. Eli suosittelen isompaa kokoa. Ginan perustopit ovat kyllä ihan hyvälaatusia hintaan nähden, ne paksumpaa puuvillaa olevat ainakin.  

Vierailija
7/7 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ginassa ja H&M:ssä koot on suurin piirtein samat, mutta esim Bikbokin vaatteet on ihan järkyttävän pieniä, tuntuu että edes XL ei mahdu päälle vaikka muuten käytän kokoa M. Bikbokin vaatteet tosin muutenkin on varmaan tehty pelkille fitnesskropille :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi