Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertti sosiaalisella alalla

Vierailija
11.02.2016 |

Olen introvertti ja sosiaalisella alalla. Olen päivittäin tekemisissä kymmenien ihmisten kanssa ja juuri siksi olen aivan kuollut iltaisin. Esitän päivisin sosiaalisempaa kuin olen. En ymmärrä miksi en osannut alalle hakeutuessa ottaa huomioon tätä asiaa. Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ennen, sairaanhoitajana. Mutta kolmekymppisenä alkoi tuntua jo että burnout tulee liian sosiaalisesta työstä, joten lähdin yliopistoon opiskelemaan tietojenkäsittelyoppia ja minusta tuli koodari. Kyllä on muuten valtava helpotus kun saa tehdä luonteelleen sopivaa, yksinäistä työtä! 

Minäkin introvertti päätin opiskella tietojenkäsittelyä. Pääsin töihin koodariksi, mutta työtä tehdään avokonttorissa ja päivittäin on palavereja ja keskustelemista muiden kanssa. Sitten on näitä ylisosiaalisia nörttejä, jotka käyvät höpöttämässä eikä avokonttorissa ole mitään rauhaa! Ja minä kun ajattelin, että koodaus on hyvä ammatti meille introverteille. Oli varmaan ennen, mutta nykyjään IT-alankin ovat vallanneet ylisosiaaliset hirmut, jotka työntävät meidät ujot nörtit avokonttoreihin ahdistumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla