Minkälainen on persjalkaisuus?
Linkittäkää kuva, pliis. Mulle jäänyt vähän epäselväksi.
Kommentit (9)
Jalan pituus mitattuna sisäsyrjästä on pienempi kuin puolet pituudestasi: olet persjalkainen.
Persjalkaisuuden vastakohta on sitten sellainen hämähäkki-efekti: lyhyt selkä ja valtavat, pitkät raajat. Kengänkoko yli 40.
Tulee heti ekana mieleen yksi amk-luokkalainen nainen. Ehkä 160cm pitkä. Tosi lyhyet jalat ja läski perse sekä sääret ja sit sillä on alaselän kalpeaan ihoon hakattu vielä jonkin sortin tatuointi. Myös farkut oli aina ihan helvetin rumat, että se kokonaisuus oikein huusi persjalkaisuutta
Minä. Mulla on persjalat, leveät hartiat, isot rinnat, ei vyötäröä, pieni perse. Piti oikein tarkistaa että onko lantio yhtään vyötäröä leveämpi ja ehkä sentin. Usein mietin et onko mun mitään järkeä kuntoilla koska kroppa ei voi koskaan olla kaunis, mutta kuntoilen silti.
Ei se ole mitenkään perseestä kiinni, se on vaan lyhyet jalat ja pitkä selkä. Hauskan näkönen takaapäin, edestä ei niin huomaa. Montakin ihmistä tiedän tällasta. Aika lyhyitä usein, joten ne jalat näyttää sitten tosi lyhyiltä. Semmoset ihmiset varmaan joutuvat lyhentämään kaikki housunsa ainakin 30 cm. Itse olen sopusuhtainen, tietysti. :D
Tuossa nuo kaksi ensimmäistä:
http://s904.photobucket.com/user/astrabal/media/CopyofLegtobodyRATIO.jp…
Tiedät kyllä. Pitkä selkä, lyhyet jalat. Töpöttelee menemään töppöjaloillaan.