Haistatteko jos jollain joka
Kommentit (18)
Haistan, mutta mulla on normaalia parempi hajuaisti. En usko että normaalit ihmiset haistaa tuollaisia.
En haista, vaikka mulla on aika hyvä hajuaisti.
Kuka hullu muka haistaa? Ikinä kuullukkaan että joku haistaisi...
Mä käytän kuukuppia, ei sitä kyllä voi kukaan haistaa. Liian pitkään vaihtamatta olleen siteen ihan varmasti voi.
En tiedä muista. Omani haistan ja myös valkovuodon toisinaan, mikä on kiusallista. Haistan myös miehen eritteet joskus.
Valitettavasti kyllä. Senkin haistaa jos jollain on normaalia enemmän valkovuotoa tai seksin jälkeisiä vuotoja. Eikö ihmiset itse tajua haisevansa?
No en todellakaan. Kuka edes menee niin lähelle toista ihmistä, että haistaa sen housujen sisällön. Voi luoja sentään, ei kai kukaan niitä rättejäkään housuissa niin kauan pidä, että ne sieltä alkaa haisemaan.
Haistan kyllä usein, etenkin siteitä käyttävillä menkat haisevat, vaikka side vaihdetaankiin asiallisesti. Haistan myös ihmiten päänahat ja pesemättömän ihon lapsilla. Tarkka hajuaisti minullakin.
Ihan hölmöä naureskella epäuskoisena. Ihmisillä on erilaisia aisteja ja kykyjä. Jollakin hyvä asentoaisti ja taito tanssia jne.
Mun koira haistaa. Nolottaa aina kun se käy kavereriden jalkoväliin kiinni.
En ole ikinä kenenkään menkkoja haistanut, mutta vanhan sperman kyllä haistaa ja virtsankarkailun.
No höpö höpö nyt taas. Jos on normaalisti hygieniastaan menkkojenkin aikana huolehtiva nainen, niin ei taatusti kukaan haista yhtään mitään. Kuukuppia en ole koskaan käyttänyt ja siteet on ällöttäviä eli itse käytän tamponia, jonka vaihdan vähintään 4 tunnin välein tai jokaisen pissalla käynnin jälkeen, eikä takuuvarmasti kukaan ympärilläni huomaa, milloin mulla on menkat. Tai siis ei ainakaan hajusta huomaa, huonotuulisuudesta voi joku arvailla...
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä. Senkin haistaa jos jollain on normaalia enemmän valkovuotoa tai seksin jälkeisiä vuotoja. Eikö ihmiset itse tajua haisevansa?
No voi v*ttu. Esim. seksin jälkeisen vuodon hajuja on vähän vaikea poistaa, kun se tuppaa haisemaan sen pari vuorokautta. Pitäisikö käydä vartin välein vessassa suihkauttelemassa alapäähän hajuvettä? Vai yksinkertaisesti karttaa ihmisiä? Vai pitäisikö sormilla kaivella sitä nestettä pois sieltä? Ja ei, kondomi ei tule kysymykseen, koska yritämme lasta.
Sen sijaan itsekin kyllä haistan esimerkiksi tupakan hajun ja viinan hajun. Noille voi tehdä jotain.
Kyllä