Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua kun lapsuudentraumat ja ikävät asiat painaa jatkuvasti?

Vierailija
11.02.2016 |

Ei jaksaisi enää yhtään :( Minulla on pienet lapset jotka tarvitsisivat terveemmän äidin, ja onneksi on ihana aviomies mutta ei hänkään voi auttaa. En näköjään ikinä selviä näistä yksin ja olen sentään jo 40-v. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan terapiassa olen kulkenut eikä siitä mitään pysyvää apua ollut...

ap

Vierailija
2/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiasta jota pitää ihan psykologi. Ei siis mitään psykiatrisen sh:n pilipali juttutuokioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviät. Ne ajan kanssa muuttuu. Pienten lasten aikaan väsyy ja ne vanhat jutut vaan tulee pintaan. Se on ihan luonnollista. Ja koko ajan teet töitä ja työstät. Koko ajan ne pyörii ympyrää ja palaa aina vähän erilaisessa muodossa ja sä koko ajan opit...ja edistyt. Se vaan on aika hidasta. Käy eri nettisivustoilla.. Naisten kartanoon tms.

Netissä on ollut niitä NLP - kursseja. Mä kävin yhden sellaisen ja se oli ihan hyvä. En sit muille mennyt. Sai tehdä omalla ajalla.

Tai mene johonkin neuvontapsykologille. Al anon on muös hyvä...siinä se mörkö ei aina ole alkoholi vaan joku muukin voi olla.

Voimia sulle. Ole armollinen itsellesi.

Sä olet tärkeä perheellesi. Ainutlaatuinen olet. Ja olet hyvä äiti.ei aina tarvii olla vahva ja fiksu. Saa olla ihminen. Inhimillinen.

Vierailija
4/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu

Ei ihan pieni terapia auta

Vierailija
5/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan terapiassa olen kulkenut eikä siitä mitään pysyvää apua ollut...

ap

Ei ehkä pysyvää, mutta ne opit alkaa palata mieleesi sulle myöhemmin...osaat tiedostaa omia rektioitasi ja osaat rauhoitella mielesi. Ole utelias ja opette pikkuhiljaa tunnistamaan tunteita ja totuttuja tapoja reagoida...ja opettele uusia. Sä opit kyllä. Vähitellen. Prosessi oikeesti on tosi hidas. Se siinä on niin turhauttavaa ja toisaalta niin toiveikasta. Että usko vaan, kyllä sä opit ja kyllä säs selviät. Välillä selviää huonommin ja välillä selviää paremmin. Selviää. Elämässä. Oikeestaan ei ol yhtä oikeaa tapaa. On eri aikoja ja eri tilanteita ja eri keinoja.

Vierailija
6/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että on täysin mahdotonta selvitä kaikesta, mitä on ollut. Henkistä väkivaltaa, kiusaamista, myös muiden kuin isän taholta. Olen ollut aina liian kiltti ja sinisilmäinen. Ja kun viimein olen alkanut puolustautua, niin minulle käännetään selkä ja lopetetaan yhteydenpito kokonaan.... 

ap

Vierailija
7/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin taitaa olla äitihullu taas.

Vierailija
8/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mikä ihmeen äitihullu?

ap

Vierailija
9/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prozac naamaan ja terapiaan.

Vierailija
10/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiota on monenlaisia. Esim kehon ja mielen yhdistäviä tekniikoita voi opetella jo lyhyemmillä kursseilla ja ovat mm traumoissakin tehokkaita. Tutustupas ja etsi vaihtoehtoja, ratkaisukeskeinen ja kognitiivinen terapia ovat voimavaroja tuovia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi