Kokemuksia joogasta?
Olen nyt kolme kuukautta harrastanut joogaa, ensin netistä löytyneiden videoiden avulla ja nyttemmin olen liittynyt joogastudion jäseneksi. Näinkin lyhyessä ajassa alan jo huomata positiivisia vaikutuksia, vaikka pidinkin parin viikon joulutauon! Liikkuvus on lisääntynyt ja tasapaino parantunut, lihasjumeja on enää harvoin. Kiloja on lähtenyt kun herkkuja ei enää tee mieli samalla tavalla. Lisäksi näistä kaikista johtuen nukun paljon paremmin kuin aiemmin.
Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia, joko pitkään harrastaneilta tai vasta hurahtaneilta - miksipä ei iki-inhoajiltakin :) Mitkä joogatyypit ovat sopineet sinulle parhaiten ja miksi? (Itse pidän eniten Yinistä ja Hot Joogasta.) Mitä vaikutuksia olet huomannut?
Mä joogailin kotona viime vuonna joka päivä monen kuukauden ajan, ja oli kyllä ihanaa. Yleisesti positiivisempi ja rauhallisempi mieli, nukuin paremmin, söin paremmin, olin notkeampi. Olin aina tosi ylpeä itsestäni, kun pystyin vääntäytymään johonkin uuteen asentoon tai paremmin johonkin vanhaan, tuli tosi hyvä mieli. Sitten se jotenkin vaan jäi ja nyt ei ole oikein motivaatiota tehdä mitään. Harmittaa.