Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä alkoi seurustella, nyt hänen käsityksensä illanvietosta...

Vierailija
11.02.2016 |

on se, että istumme sohvalla ja tuijotamme kuinka tämä mies pelaa GTA:ta tai jos tämä sattuu olemaan nälkäinen niin ystävä kipittää kuuliaisesti tekemään tälle voileipiä, odottaa että mies syö, kerää astiat ja tiskaa ne. Lenkkeilimme ennen yhdessä monta kertaa viikossa, nyt ei voi lähteä "kun Timppa jäisi ihan yksin"

Kauanko tätä kestää? Ovat hinkanneet toisissaan kiinni nyt puoli vuotta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenainen!

Vierailija
2/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää hommata oma poikaystävä, niin ei tarvi kolmantena pyöriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin joku ehtii mainita niin en ole katkera forever-alone vaan seurustellut kahdeksan vuotta mutta ymmärsin kyllä jo suhteen alussa ettei kavereita kiinnosta katsoa meidän kutemistamme vaan annoin heille aikaa myös ihan ilman miehen seuraa.

ap

Vierailija
4/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha Ap joku ehti jo :DDD

Mutta siis joo, todella ärsyttävää.

Vierailija
5/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu asiaan. Anna hänen elää niin kuin haluaa. Etsi sinäkin kumpoani jonka kanssa viihdyt siellä sohvan nurkassa.

Vierailija
6/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avaaja joku suhteen kolmas pyörä?

Anna heidän elää omaa elämäänsä.

Vierailija
7/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se, että istumme sohvalla ja tuijotamme kuinka tämä mies pelaa GTA:ta tai jos tämä sattuu olemaan nälkäinen niin ystävä kipittää kuuliaisesti tekemään tälle voileipiä, odottaa että mies syö, kerää astiat ja tiskaa ne. Lenkkeilimme ennen yhdessä monta kertaa viikossa, nyt ei voi lähteä "kun Timppa jäisi ihan yksin"

Kauanko tätä kestää? Ovat hinkanneet toisissaan kiinni nyt puoli vuotta.

Parhaassa tapauksessa se kestää koko elämän.

Vierailija
8/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap oikeastaan siellä teet.... vai onko tarkoitus viettää iltaa kolmistaan? Eikö mies saisi sen aikaa irtaannuttua pelien parista, että voisitte jutella kaikki keskenänne? Jos ei, niin ettekö te naiset voi jutella keskenänne kun mies pelaa siinä taustalla?

Vierailija
9/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessakin voi viettää aikaa ystävien kanssa, ihan mielellään ja molemmat osapuolet. Ei tee hyvää, jos luopuu koko muusta elämästään, vaikka olisi miten rakastunut. Ja välillä voi vaikka ottaa sen kumppanin mukaan illanviettoon, mikäli tilaisuuden luonne sallii avecit.

Eiköhän se Timppa siellä pärjää aina välillä yhden illan, kun on tähän astikin hengissä selvinnyt!

Vierailija
10/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Mulla katos yksi ystävä kokonaan kun alkoi seurustelemaan. Ennen näimme monta kertaa kuussa, nyt pari kertaa vuodessa. Tätä on jatkunut jo seitsemän vuotta, joten en odottele muutosta. Mutta jospa lakkaisit tapaamasta häntä vähäksi aikaa, ehkä hän tajuaa siitä että kyllä niitä ystäviäkin tarvitaan.

Vierailija
11/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun Timppa jäisi ihan yksin" tota noin eikö timpalla oo omia kavereita?

minkä ikäsisä te ees ootte? sun tilanteessa hyväksyisin kohtaloni ja olisin kolmantena pyöränä koska et luultavasti halua hylätä sun kaveria, tuo menee varmasti ohi viimestään siinä vaiheessa kun ne eroaa. Mut jos lenkkille ei viiti yksin mennä niin uusi kaveri

Vierailija
12/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä osaa itse tehdä mitään vaan aina pitäis olla joku kaveri mukana.

En minä ainakaan lenkille ketään kaveria tarvitse.

Vierailija
13/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaan lenkkeillä ihan koirani kanssa, tilanne on vaan mennyt siihen että ennen sain ystävästäkin seuraa, nyt tilanne on se että minulle lykätään oven välistä heidän koiransa mukaan ja lenkitän sitten molemmat. Tähän ei tietenkään tarvitsisi suostua mutta käy heidän koiransa sääliksi. Siis kun tuo mies ei sohvalta pakottamatta liiku niin lenkit on luokkaa 10 min ettei Timppa-parka joudu jäämään yksin.

Jos Timpalla on kaveri, he pelaavat edelleen playstationia ja ystävä katselee haltioituneena vieressä. Hetkeksi saatan saada hänet vaikka keittiöön juttelemaan tai pelaamaan Trivial Pursuitia, mutta se aina keskeytyy kun Timppa alkaa kerjätä huomiota, käskee tuomaan sitä tai tätä, hieromaan niskoja tai lukemaan päivän uutisia ääneen.

Ap

Vierailija
14/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsu ystäväsi jonnekin, missä ei voi pelata gta:ta. Pääset ehkä tutustumaan tähän mieheenkin kunnolla.

Vierailija
15/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, ei hän enää "pääse" tulemaan.

Ikää kun kysyttiin niin Ystäväni ja minä 22, Timppa 26. Muutti ystäväni luokse suoraan vanhempiensa luota. Hän oli hetken aikaa vuokralla yksiössä, mutta sai häädön kun asunto meni niin paskaiseksi. Tietty, kun äiti aina passannut kaiken naaman eteen.

Ap

Vierailija
16/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä osaa itse tehdä mitään vaan aina pitäis olla joku kaveri mukana.

En minä ainakaan lenkille ketään kaveria tarvitse.

Onko sulla kavereita ylipäätään? Ainakin käsityksesi ystävyydestä vaikuttaa tosi oudolta.

Vierailija
17/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kaikilla on kummallisia käsityksiä ystävyydestä ja parisuhteesta. Ja rakkaudesta. Tohonkin suhteeseen vielä lapsia ja voi luoja!

Vierailija
18/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Mulla katos yksi ystävä kokonaan kun alkoi seurustelemaan. Ennen näimme monta kertaa kuussa, nyt pari kertaa vuodessa. Tätä on jatkunut jo seitsemän vuotta, joten en odottele muutosta. Mutta jospa lakkaisit tapaamasta häntä vähäksi aikaa, ehkä hän tajuaa siitä että kyllä niitä ystäviäkin tarvitaan.

Multa katosi ystävä 20 vuotta sitten näin. Avioeronsa jälkeen häntä alkoi taas kiinnostaa seurani (olen itse ollut myös naimisissa 15 vuotta, sinkkuna nyt). Ei kiitos. En tarvitse ihmistä, joka dumppaa minut heti miehen löytyessä. Itsellä sinkkuuntuminen ei ole vaikea paikka, kun olin pitänyt omat ystävät ja elämän. 

Vierailija
19/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14, ei hän enää "pääse" tulemaan.

Ikää kun kysyttiin niin Ystäväni ja minä 22, Timppa 26. Muutti ystäväni luokse suoraan vanhempiensa luota. Hän oli hetken aikaa vuokralla yksiössä, mutta sai häädön kun asunto meni niin paskaiseksi. Tietty, kun äiti aina passannut kaiken naaman eteen.

Ap

Apua :D ihan uskomatonta, jopa niin että mun provovaisto heräsi mutta siihen nyt ei aina kannata luottaa.. Onko Timppa komea jännämies vai miksi ihmeessä sun kaveri tuomoista katselee? toki alkurakkaus ja hormonit jne. mutta oikeesti toi jätkä D: äitin helmoista tyttöystävän helmoihin. Vaikka en tunne sun kaveria niin toivon ettei se ainakaan mitään lapsia tee tuon kanssa

Vierailija
20/38 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä mieheltä. :D kaveris on täys idiootti, heivaa helvettiin etkä ota takas sitkun tulee ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi