Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon nähnyt kaksi kertaa unta jossa minulle "selviää elämän tarkoitus" - olenko tulossa hulluksi?

Vierailija
10.02.2016 |

Unet ovat todella eläväisiä ja todentuntuisia. Niissä saan ns. viestin tai muuten vain yhtäkkisesti valaistun ja ymmärrän elämän tarkoituksen ja alan kertomaan sitä muille. Ensimmäisen unen jälkeen muistin sen autuaan euforisen olotilan mikä unessa oli, kun olin jotain tajunnut, mutta en hereillä enää muistanut mikä se tarkoitus sitten muka oli.

Viime yönä näin uudelleen tällaista unta, ja kun heräsin pystyin jopa vähän muistamaan sitä mitä "tajusin". En osaa selittää ja muistikuvat ovat todella hämäriä, mutta sanotaanko vaikka niin että unessa puhuin muille miten jokaisen elämä on ainutlaatuinen ja täydellinen tässä universumissa ja meistä jokainen voi olla juuri sitä mitä haluaa. Jokaisen elämä menee juuri niin kuin sen pitääkin - ja jos ei mene, sen suuntaa pitää muuttaa. Tie täydelliseen onneen on jokaisen omassa mielessä, pään sisällä. Vastaukset kaikkiin kysymyksiin on jokaisen itsensä sisällä. Unessa oli myös vahva tunne siitä että jälleensyntyminen on totta ja jonkinlainen tietoisuus ja toinen maailma on olemassa siellä minne emme vielä kykene näkemään - ja unet liittyy tähän toiseen "ulottuvuuteen".

En oikeasti usko tuollaiseen itse (vaikka unissa se on ymmärrettävä, täysi totuus) mutta olen ollut hyvin hämmentynyt koko päivän, miksi näen tuollaisia unia? Olen kyllä pyrkinyt mm. meditoimaan ja avaamaan mieltäni, mutta tällaista en odottanut. Olen noiden unien jälkeen miettinyt että mitä jos unissa on joku perä, mitä alitajuntani yrittää viestittää. Vähän jopa pelottaa että joku skitsofrenia puhkeamassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset oikeasti usko tuollaiseen? Musta ainakin se on just noin.

Vierailija
2/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Kuulostaa hienolta. Oma korkeampi Minäsi haluaa näin herättää sinua elämän korkeampiin totuuksiin. Puhut aikalailla sellaisia asioita, joihin itse syvästi uskon. Kyllä, unen aikana me saatamme jopa olla taivastasoilla eräänlaisissa retriiteissä oppimassa asioita ja saamassa ymmärrystä. Vaikuttaa siltä, että jotain siitä sinun sallitaan jostain syystä muistaa. Ei tuo skitsofrenialta kuulosta, unohda moinen.

Itsellä monenlaisia unia, mutta jakaa voisin sen, kuinka pari kertaa olen herännyt äärimmäiseen rakkauden tunteeseen (korkeampi rakkaus, ei mikään seksuaalinen), joka ei edes pysty pysymään valvetajunnassa ja on siis herättyä hetimiten jo muisto vain. Minulle se oli viesti siitä, että on syytä kohdella toista hyvin, vaikka ei aina näyttäisi siltä, että toinen sen ansaitsisi niin silti.

Ota rauhassa. Mitä mieltä olet noista asioista?  Ovatko ne sinulle aivan uusia vai oletko ollut kiinnostunut? Itselle jälleensyntyminen on ollut itsestäänselvyys jo noin 15-vuotiaasta asti eli yli 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka meditointiasi. Sielu on nukkuessasi aina muilla tasoilla, sielun ei tarvitse nukkua ainoastaan fyysinen kehosi tarvitsee unta. Et ole tulossa hulluksi;D

Vierailija
4/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää henkisen kehityksen asioista.

Vierailija
5/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä, ihan peruskauraa minusta ja itsekin uskon noin. Alitajuntasi se siellä yrittää viestittää sinulle jotain olennaista, kuuntele sitä.

Vierailija
6/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissa ihmisen alitajunta käsittelee kaikenlaista, ehkä oot pitkään kaivannut jotain selkeyttä niin unessa sitten saat kokea tällaisen tunteen. Aivot saa levätä vihdoinkin. Alitajunta on raksuttanut tarpeeksi ja uni luo omat kuvansa. En usko sitä miksikään yleispäteväksi todeksi tai viestiksi muualta. Kyllä unissa on välillä voimakkaita olotiloja. Minulla stressi saa aikaan voimakkaita ja ahdistavia unia.

Vierailija
7/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat päästä asian ytimeen ja ns. herätä. Minulla alkoi tapahtua sama reilu 10v. sitten. Meditaatiolla sekin taisi alkaa. Tämä on kyllä melko väärä foorumi näille, täällä tuomitaan heti, jos / kun ei olla koettu samaa..

Vierailija
8/13 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tapahtuu kaikille. Aivot tuottavat silloin normaalia suuremman määrän välittäjäainetta, joka tuottaa sulle uudenlaisia tuntemuksia. Se on niin koukuttava tunne, että ihmiset pyrkivät siihen huumeilla ja lääkkeillä ja millä pyrkivätkään. Tuollaiset tuntemukset voidaan stimuloida ihmiselle manipuloimalla aivoja ihan milloin vain.

Nauti vaan noista unistasi, aivot on siitä kiva kapine että niistä on joskus pelkkää iloakin. Itse en tosin ottaisi turhan vakavasti.

Vierailija
9/13 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo elämän tarkoitus ja ydin kuulostaa sinusta niin pelottavalta, että olet valmis pitämään itseäsi skitsofreenikkona?

Vierailija
10/13 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet saanut monta mahtavaa ja viisauksia täynnä olevaa viestiä vastaukseksi. Tosi hienoa!

Vierailija
11/13 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties unet ovat vain merkki siitä että vaikket usko unen sisällön olevan totta, haluaisit että elämällä on joku "tarkoitus".

En itsekään usko elämän olevan muuta täysin sattumanvaraista.

Tarkoitusta ei ole.

Maailmankaikkeudessa ei hmisen ulkopuolella ole mitään joka tahtoisi ihmiselle hyvää. Ei myöskään pahaa.

Ihmiset kuitenkin kaipaavat tarkoitusta elämälleen ja monista ihmisistä on pelottava ja jopa sietämätön ajatus siitä että kaikki onkin vain sattumaa. Kärsimys ja pahuus maailmassa ei johda mihinkään palkintoon tai rangaistukseen ja maailmakaikkeus on täysin välinpitämätön.

Monet ihmiset pakenevat tätä ajatusta uskontoon ja "henkisyyteen."

Jos ajatukset eivät anna rauhaa, kenties voisit ryhtyä toimimaan esim. vapaaehtoistyössä tehdäksesi ihmisille hyvää. Uskon elämän tarkoituksen kaipuun johtuvan siitä että ihminen laumaeläimenä haluaa oikeudenmukaisuutta ja onnea omalle laumalleen eli kanssaihmislle ja yhteiskunnalle.

Saattaa olla että tulet johonkin uskoon ja mikäpä siinä jos se helpottaa. Irrationaalinen usko asioihin joita ei voi todistaa oikeaksi on monelle ihmiselle kestävä pohja hyvälle elämälle. :)

Vierailija
12/13 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten olet meditoinut?

Itse olen aloittanut 5 min. aamulla, 10 min. illalla ja nautin noista hetkistä suunnattomasti. Pari vuotta sitten en olisi pystynyt olemaan aloillani tuota aikaa, nyt aika menee nopeasti. 

Millaisia asioita muut pidempään meditoineet olette huomanneet?

Vierailija
13/13 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs kundaliinijoogaa harjoittanut kuuli äänen että tapa lapses. Tappoi ja  on suljetulla osastolla mielisairaalassa. Että sellasia nää new age jutut saa aikaan , jos on herkkämieli tai taustalla lievää mielisairautta.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä