Toinen kolmannes ja kauhea pelko
Eli olen raskaana 25+ ja minulla on kauhean iso pelko, että tämä menee kesken.
Mies haluaisi ostaa isomman asunnon koska asutaan kaksiossa koiran kanssa ja on jo nyt ahdasta. Mutta minua pelottaa, että kun ostamme kivan isomman asunnon ennen vauvan syntymää niin tämä raskaus menee sittenkin kesken. Silloin kaikki asunnon vaihdot olisi ollut turhaa ja muutenkin.
En ole ostanut mitään vauva juttuja enkä halua mitään ostaa ennen kuin vauva on minun sylissäni.
Olen puhunut neuvolassa tästä tunteesta mutta he käskivät vain ottaa rennosti.
Minulla meni ensimmäisen raskaus kesken 7+ viikolla ja nyt tämän raskauden rakenne ultrassa huomattiin, että sikiöllä on kaksi suonta eikä kolmea. Olen nyt saikulla kipeitä supistuksien takia..
Uskon, että nämät vaikuttaa tähän pelkoon.
Noilla viikoilla se on jo synnytys ja tuon viikon vauvat jäävät jo eloon. Vielä 5 viikkoa ja alat olla voiton puolella. Tsemppiä! Minullakin meni eka kesken viikolla 6 ja toka raskaus onnistui. Pelotti koko raskausaika enkä uskaltanut iloita ollenkaan. Viikosta 24 olin sairaslomalla supistusten vuoksi, mutta terve ja täysiaikainen poika syntyi. Luota, että kaikki menee hyvin tai ainakaan et itse voi tähän raskauden kulkuun vaikuttaa.