Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukka vai ei?

Vierailija
10.02.2016 |

Hormonikierukkaa siis. Ongelmana runsaat vuodot. Gyne suositteli jo aiemmin, mutta jotenkin arastelen ajatusta.
Pillerit ei sovi, mutta gyne vakuutteli ettei tämä ole sama asia. Mietityttää ne sivuvaikutukset; lihominen, finnit, jatkuvat vuodot, tulehdukset jne.
En tiedä. Oishan se huoleton, mutta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että älä ota. Mulla laski mieliala kuin kissan häntä, tiputteluvuotoa oli sen 6 kk, jonka kierukka oli ja sen seurauksena aloin kärsiä munasarjakystista.

Vierailija
2/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan hyvä, mutta teki kamalia finnejä, niihin sitten söin ab- kuureja. Kolme vuotta kestin, sitten poistatin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen menossa. Ei ole finnejä tullut, en ole lihonut, ei kuukautisia, vuotoa oli 2 kk aikana, ei muitakaan ongelmia. Kuukautiset olen oikeasti täysin unohtanut...

Vierailija
4/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sulle ei pillerit sovi? Mietin kun mä en voi syödä pillereitä ja gyne oli sitä mieltä, että ehdottomasti siksi ei missään nimessä hormonikierukkaa.  Nyt oonkin sit tilanteessa ettei oikein mikään käy, tavallisella kierukalla oli taas tulehdusongelmaa.

Vierailija
5/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ollut nyt puolitoista vuotta. Kasvojen iho parani huomattavasti, ennen tuli karmaisevia finnejä. Nyt ei juuri mitään. Menkat jäi pois. Tiputteluvuotoa oli alle 2vko asennuksen jälkeen ja sen jälkeen on ollut kerran pikkuvuotoa, jonka hädintuskin huomasi pyyhkiessä...

Sanoisin, että kannattaa kokeilla. Jos saat kuten minä, vain ne positiiviset puolet niin on kyllä riskinoton arvoista.