Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttiksen saliharrastus on lähtenyt käsistä

M26
10.02.2016 |

Hän on käynyt salilla jo toista vuotta. Aluksi pidin siitä, mitä se teki hänen reisille, pepulle ja keskivartalolle, koska niissä olikin hieman parantamisen varaa. Nyt hän on kuitenkin viimeisten muutaman kuukauden ajan alkanut treenaamaan kovemmilla painoilla ja tulokset ovat alkaneet näkyä hänen yläkropassa, erityisesti selässä ja olkapäissä. Ne ovat vielä ihan siedettävät, mutta jos sama tahti jatkuu, pelkään että niistä tulee liian lihaksikkaat ja epänaiselliset kuten esim. Hanna-Maria Seppälällä.
Olenkin maininnut hänelle, että varo ettei sun hartioista tule liian miehekkäät, mutta hän on suhtautunut kritiikkiini lähinnä vitsillä.

Terveys ja hyvä lihaskunto on kaikille tärkeää, mutta kieltämättä jossain menee raja ja en halua tuntea itseäni suhteessa emaskuloiduksi.

Mitäköhän kannattaisi sanoa hänelle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes.

Vierailija
2/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus kristus. On sullakin murheet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, ettet tykkää liian lihaksikkaista naisista. En minäkään tykkää.

Vierailija
4/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Rakastan vahvoja naisia jotka treenaavat itsensä huippukuntoon. Tue rakastasi, ja muista että emaskulaatio on paska termi jota käyttää vain itsetunnottomat valittajat jotka luulevat että se tarkoittaa jotain mielenkiintoistakin.

Vierailija
5/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kade, kun tyttiksellä on isommat lihakset kuin sulla. 

Vierailija
6/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaankin voi sairastua,sille on joku ihan lääketieteellinen termikin jota en nyt muista.

Vierailija
7/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse salille, jos puristaa. Osoitat miehekkyytesi kestämällä naisesi vartalon millaisena tahansa. Miten paljon ja millä vaivannäön määrällä olet itse muokannut omaa olemustasi miellyttämään naistasi paremmin? Eli onko sinulla edes varaa vaatia vastapalveluksia?

Vierailija
8/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaankin voi sairastua,sille on joku ihan lääketieteellinen termikin jota en nyt muista.

Tässä taitaa kuitenkin olla kyse miehen halusta sanella naisensa vartalonmuoto. Jos nainen haluaa itselleen yhtä ja mies hänelle toista, kumman tahdon tulisi painaa vaa'assa enemmän?

Vierailija
9/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutus kertoo emaskulaation jo tapahtuneen. 

Vierailija
10/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa jos miehisyys on kumppanin ulkonäöstä kiinni. Kun itse aloin harrastaa salia ja itsepuolustusta, heitin miehelleni että "eikö sua yhtään häiritse että jos tulee tappelu, se olen mä joka puolustan sua?" Miehen vastaus oli olankohautus "hyvä että joku puolustaa".

Se on toki eri asia jos naisen lihaksikas ulkonäkö ei miellytä. Makuja on monia. Sitten pitää vaan vaihtaa tai oppia hyväksymään. Rajoittamista en itse hyväksyisi, vaan lähtisi mies ilman muuta vaihtoon, kun kyse on omasta henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista.

Vierailija
11/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko, sinussakin on paljon parannettavaa, munan koosta ja käytöstä alkaen. Käyn salilla välttääkseni vinkunaasi.

t. tyttöystäväsi

Vierailija
12/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan, ettet tykkää liian lihaksikkaista naisista. En minäkään tykkää.

Jos tyttöystävä ei ole aikeissa muuttua Tiina Jylhäksi, on mussutus lihaksista aika turhanaikaista. Muuten paljastaa, että kuori on sisusta tärkeämpi. Ja se voi sitten johtaa muihin ongelmiin.

Vierailija
13/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan hyvin miehillä on edes sisäistettynä se fakta, ettei naisesta saa muokattua jonkun tietyn julkkiksen muotoista kopiota, vaikka kuinka kävisi tai ei kävisi salilla tai vaikka kuinka laihduttaisi tai treenaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän