Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensamittari näyttää kummalla puolella tankkki, en tajua. Kaikki ovat väärässä!!

Vierailija
10.02.2016 |

Moni sanoo että jos ei muista kummalla puolellla tankki on, katsoo auron bensamittarista. Wtf?
Minun bensamittarissa on bensatankin kuva ja nuoli vasemmalle. Eli kun ajan tankille, auto pitää ajaa tankin vasemmalle puolelle. Tankki autossani on kuitenkin oikealla puolella. Ja suunnat siis auton takaa katsottuna. Eli väärin menee.
Onko tässä nyt joku valmistusvika? Että mitähän vittua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sanoo että jos ei muista kummalla puolellla tankki on, katsoo auron bensamittarista. Wtf?

Minun bensamittarissa on bensatankin kuva ja nuoli vasemmalle. Eli kun ajan tankille, auto pitää ajaa tankin vasemmalle puolelle. Tankki autossani on kuitenkin oikealla puolella. Ja suunnat siis auton takaa katsottuna. Eli väärin menee.

Onko tässä nyt joku valmistusvika? Että mitähän vittua.

:D

Vierailija
22/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi! Minä avaan huoltikselle kääntyessäni tankin, jollon näen sen taustapeilistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikealla, paitsi autoissa jotka on valmistettu vasemmanpuoleisen liikenteen maissa ;-)

Vierailija
24/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meilläkään nuolta ja se saamarin letkukaan ei oo tankin puolella. :( Hitto mitenhän sitä osaa ajaa oikein päin tankille ku ei oo nuolta!!

Vierailija
25/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään kaikkialla on pitkät letkut eli ihan sama kummalle puolelle ajaa

Vierailija
26/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japsiautoissa tankki kuskin puolella. Eli Hondat, Toyotat, Mazdat jne... Ranskalaisissa tietyllä puolella. Itse muistan sillä.

Vierailija
27/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikealla, paitsi autoissa jotka on valmistettu vasemmanpuoleisen liikenteen maissa ;-)

Tankki vasemmalla on kylla kateva. Avaa oven eika tarvitse ruveta kiertamaan autoa toiselle puolen etta paasee tankkaamaan.

Vierailija
28/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisille myydä pensaa. Se on miesten juttu.

Vierailija
29/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te helvetti autoa ostaessanne jo paina mieleen tankin sijainnit sun muut tärkeät asiat? Miten vitussa tuollaisen asian voi unohtaa...

Vierailija
30/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japsiautoissa tankki kuskin puolella. Eli Hondat, Toyotat, Mazdat jne... Ranskalaisissa tietyllä puolella. Itse muistan sillä.

Ei mun Hondassa eikä edellisessä Toyotassa ollut, on/oli apparin puolella...

Onkohan ne jotain maanantai-kappaleita?????

Vierailija
31/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tankki vasemmalla on kylla kateva. Avaa oven eika tarvitse ruveta kiertamaan autoa toiselle puolen etta paasee tankkaamaan.

Niin. Helvetin ahdistavaahan se on kävellä neljä metriä jeesus.

Vierailija
32/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi! Minä avaan huoltikselle kääntyessäni tankin, jollon näen sen taustapeilistä!

Vielä kätevämpi niksi: ajan tankille sille puolen, millä edellisilläkin kerroilla. Ei se korkin paikka ole vielä kertaakaan siirtynyt, jos en ole vaihtanut autoa välissä.

Vierailija
33/33 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoli osoittaa sille puolelle, jolla tankki on, se ei siis tarkoita ajosuuntaa. Aja siis mittarille niin, että nuoli osoittaa mittariin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi