John Lennon = Jouni Leinonen. Suomennetaan ulkomaalaisia nimiä
Ringo Starr = Risto Tarviainen Paul Mccartney = Pauli Mäkikaartinen George Harrison = Yrjö Hartikainen Katy Perry = Katja Päärynä Lisää.
Kommentit (787)
Condoleezza Rice = Kondoli-Essi Riisi
Donald Trump = Taneli Rummukainen
Älkää suomentako kun ette sitä osaa:D ihmiset ei osaa selvästi englantia ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Osama bin Laden = Landenin Osmo
:'D en kestä...
donal trump - dolllarin polkija.
Kaippa joku on tästä jo huomauttanut mutta John ei käänny Jouniksi vaan on Juhana tai Johannes.
Vierailija kirjoitti:
Kaippa joku on tästä jo huomauttanut mutta John ei käänny Jouniksi vaan on Juhana tai Johannes.
Jouni on ihan käypä nimi, tämä juttu ei toimi ehkä koko ajan niin hyvin jos koko ajan ajatellaan kielioppia, tarvitaan toisinaan myös runollista näkemystä. Lienee jokaisella vapaus käyttää mielikuvitustaan? Kaikilla on oma tyylinsä.
Mutta hauska ketju, kiitos :)
Suomennetaan nimiä... miksi? Maksatko siitä mulle rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouni on ihan käypä nimi, tämä juttu ei toimi ehkä koko ajan niin hyvin jos koko ajan ajatellaan kielioppia, tarvitaan toisinaan myös runollista näkemystä. Lienee jokaisella vapaus käyttää mielikuvitustaan? Kaikilla on oma tyylinsä.
Mutta hauska ketju, kiitos :)
En ole lahjakas keksimään näitä, mutta minusta on hauskaa lukea kaikkia käännöksiä.
-sama
Olen yhä, olen yhä Jenni Lopelta... (Jenny From The Block)