Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku vuonna 2016 uskoo mielikuvitusolentoihin?

Vierailija
10.02.2016 |

Sovitaanko niin, että jos uskot jumalaan, ahtiin tai vaikkapa lentävään karhuun niin lopetat myös samalla tieteiden käytön hyödyntämisen. Kännykät ja tietsikat roskiin!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sivuutti minut täysin. Voi kyynel :'D T. uskova fyysikko

Vierailija
22/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tekemistä tieteellä ja uskonnolla on toistensa kanssa?

Ei yhtään mitään! Sehän koko homman pointti olikin. Tiede murskaa uskonnon. Koita nyt vihdoin tajuta tämä. Onko vaikea ymmärtää?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta pieni. Minun Jumalani, johon uskon, ei ole mielikuvitusolento vaan todellinen. Joten sinun perustelusi ei päde ;)

Vierailija
24/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä uskon kaikkivaltiaaseen taivaan ja maan luojaan. t.kimmo

Vierailija
25/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ammattisi ei vaikuta asiaan mitenkään. Fysiikka todistaa höpönlöpösi vääräksi, olet vain päättänyt olla huomioimatta sitä.

Oletko ihan aikuinen vai kuka noin hölmöjä postailee??? 

Vierailija
26/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauta-aita kirjoitti:

minä uskon kaikkivaltiaaseen taivaan ja maan luojaan. t.kimmo

Miksi kaikkivaltiaan piti levätä seitsemäs päivä luodessaan maailmaa? #Oxymoron

Vierailija
27/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulta pieni. Minun Jumalani, johon uskon, ei ole mielikuvitusolento vaan todellinen. Joten sinun perustelusi ei päde ;)

Tässä tuli tätä uskisten logiikkaa. "Se on totta kun se on raamatussa!"

Kiitos, todistit miksi olen oikeassa. 

Vierailija
28/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh lähden tästä syömään 5000e shamppanjalounasta kauniin mallivaimoni kanssa, koska voitin tämän keskustelun. Tsadaa hömppäuskikset --->

VOITTO! :))))))

Vierailija
29/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalasi on siis joku konkreettinen asia eikä mikään satujen mielikuvitusolento.

On muuten aika paska jumala kun ei mihinkään ihmetekoihin pysty.

Vierailija
30/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap lääkkeet ensin.

Vierailija
31/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalasi on siis joku konkreettinen asia eikä mikään satujen mielikuvitusolento.

On muuten aika paska jumala kun ei mihinkään ihmetekoihin pysty.

Minä en voi mitään sinun rajoittuneelle käsityskyvylle ihmeteoista.

Vierailija
32/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap, että esimerkiksi ihminen, joka eristi ensimmäisenä maapallolla arsenikin oli uskovainen? Tai entä Robert Boyle, yksi tärkeimmistä nykymuotoisen kemian kehittäjistä joka myös sanoi, että tiede vain vahvistaa ihmisen käsitystä ja uskoa Jumalasta? Myös mm. Michael Faraday oli uskovainen ja ilman häntä meillä tuskin olisi sähköverkkoa nykyisin sellaisena kuin sen nyt tunnemme.

Vierailija
33/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ammattisi ei vaikuta asiaan mitenkään. Fysiikka todistaa höpönlöpösi vääräksi, olet vain päättänyt olla huomioimatta sitä.

Oletko ihan aikuinen vai kuka noin hölmöjä postailee??? 

Annahan tulla sitten todistusta sieltä. Anna palaa. Aloita valottamalla singulariteetin ongelmaa tai kerro, miksi kvarkkien sähkövaraus ei ole alkeisvarauksen monikerta. Kerro mielipieesi braaniteoriasta ja miten se tukee mielestäsi multiversumiteoriaa. Mitä multiversumiteoria tarkoittaisi meidän todellisuutemme kannalta? T. uf

Vierailija
34/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Christians_in_science_and_techn…

Jepjep, mihinkään ei ole ihminen päässyt, koska joku uskoo Jumalaan.

Vierailija
35/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykytieteen mukaan matkustaminen "tähtiin" (tai niiden lähistölla oleville planeetoille) on käytännössä mahdotonta..

Olipas todella typerästi sanottu. 1800-luvun tieteen mukaan bittivirta oli käytännössä mahdotonta. Kerro minulle, että trollasit, tuo oli niin tyhmä kommentti, että vain joku uskis voisi tuollaista päästää suustaan. Olen amazed....

Tällä hetkellä konsensus tiedepiireissä on se että 13 valovuoden etäisyydeltä Maasta voisi jo löytyä asuttava planeettaa. Teoriassakin suurin saavutettava nopeus olisi n. 1/10 valonnopeudesta, jolloin matka kestäisi 130 vuotta.

Itse asiassa on aika hupaisaa, että jumalan läsnäolo on täysin mahdotonta, mutta Star Trekistä peräisin oleva avaruusmatkailu kyllä onnistuu..

Vierailija
36/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tekemistä tieteellä ja uskonnolla on toistensa kanssa?

Ei yhtään mitään! Sehän koko homman pointti olikin. Tiede murskaa uskonnon. Koita nyt vihdoin tajuta tämä. Onko vaikea ymmärtää?????

Ja noi oli sun perustelut? Mun mielestä ne tukee toisiaan hienosti. Ihminen, joka käyttää välimerkkejä tuohon malliin, on jo ihan hukassa ja hävinnyt taistelun.

Vierailija
37/37 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen älykäs ihminen ymmärtää, että ei ole vain yhtä oikeaa tapaa hahmottaa ja katsoa maailmaa. Joillakin tähän kuuluu jonkinlaiseen suurempaan voimaan uskominen, joillakin taas ei. Kukaan meistä ei tiedä mikä lopulta on totuut. Mutta vain tyhmä (niinkuin sinä) ei kykene ymmärtämään tätä.