Kuinka monta vuotta olet ollut nykyisen miehesi kanssa ja ikäsi?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Miten tällä palstalla tuntuu olevan nyt hurjasti mammoja, jotka ovat olleet jostain teini-iästä saakka yhden ja saman kanssa ja suurin osa jo parikyt vuotta yhdessä? Voiko tähän otantaan nyt uskoa? Ihmettelen vastauksia.
Katkeroittaahan se, jos omat suhteet eivät kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällä palstalla tuntuu olevan nyt hurjasti mammoja, jotka ovat olleet jostain teini-iästä saakka yhden ja saman kanssa ja suurin osa jo parikyt vuotta yhdessä? Voiko tähän otantaan nyt uskoa? Ihmettelen vastauksia.
Olisiko uraa tekevät eteläsuomalaisäidit tällä hetkellä työnteon parissa ja palstalla prosentuaalinen yliedustus kotiäitejä Pohjanmaalta?
Tai joka toinen vuosi partneria vaihtavat uusperheilijät eivät kehtaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko uraa tekevät eteläsuomalaisäidit tällä hetkellä työnteon parissa ja palstalla prosentuaalinen yliedustus kotiäitejä Pohjanmaalta?
Tässä yksi uraa tekevä eteläsuomalaisäiti, joka on ollut miehensä kanssa kymmeniä vuosia, viettää parhaillaan aivot narikkaan -teetaukoa duunin keskellä.
Olen 53-vuotias, ja ollut puolisoni kanssa yhdessä (seurustelut laskien) 12 vuotta.
Kun täällä ihmetellään näitä pitkiä parisuhteita nuorilla ihmisillä, kerron omastani: erosin ensimmäisestä puolisostani 40-vuotiaana, ja olin ollut hänen kanssaan silloin 25 vuotta.
Yhdessä on oltu 8,5 vuotta, joista 6 naimisissa, ja itse olen 36 v.
Kohta 2 vuotta, ja olen kohta 20v.
17v, tuntuu ihan järjettömän pitkältä ajalta...
Olen 35. Naimisissa oltu 14v.
11 vuotta naimisissa, ikää 40.
Kyllähän tää vituttaa.
Viisi vuotta, ja olen 25-vuotias.