Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirjoitat ikäsi esimerkiksi '30-kymppinen"?

Vierailija
10.02.2016 |

Minkälainen on komekymmentäkymppinen? 300 -vuotias? Oletko kenties jonkinlainen alkemistien jälkeläinen, joka on onnistunut tekemään Viisasten kiven?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koululaisten tyyli tuo.

Vierailija
2/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen näille kymmenkymppisille kanssa naureskellut joskus. :)

Vierailija
4/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 300-vuotias.

Vierailija
5/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuota keski-ikäisen perusjengin kieltä. Kun seuraa hakee "vajaa 50 kymppinen x-mies jolle alko ei ole ongelma", niin mistä on kyse? Hän on vajaa eli hiukan jälkeenjäänyt 500-vuotias, jolle on tehty sukupuolenvaihdos ja joka ei koe valtion alkoholiyhtiötä ongelmakseen. Ja seuraa löytyy ihan varmasti.

Vierailija
6/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuota keski-ikäisen perusjengin kieltä. Kun seuraa hakee "vajaa 50 kymppinen x-mies jolle alko ei ole ongelma", niin mistä on kyse? Hän on vajaa eli hiukan jälkeenjäänyt 500-vuotias, jolle on tehty sukupuolenvaihdos ja joka ei koe valtion alkoholiyhtiötä ongelmakseen. Ja seuraa löytyy ihan varmasti.

:D

Vierailija
7/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos päivän piristyksestä :D

Vierailija
8/8 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on komekymmentäkymppinen? 300 -vuotias? Oletko kenties jonkinlainen alkemistien jälkeläinen, joka on onnistunut tekemään Viisasten kiven?

Miksi kirjoitat "300 -vuotias"? Se on 300-vuotias. M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi