Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun mies ei anna joka päivä

N36
10.02.2016 |

Vaikka itse kehun miestä monin tavoin joka päivä, hieron niskaa ja jalkoja, olen valmis antamaan esileikkiä, huolehdin ulkonäöstäni ja kunnostani ja haluan viettää muutenkin miehen kanssa aikaa enkä vain seksin takia, mutta korkeintaan kolmesti viikossa saan seksiä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut seksisuhdetta toisen miehen kanssa?

Vierailija
2/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimbo Slice !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole. Haluaisin että OMA mies haluaa joka päivä, eikä joku random pano. Yök. Ap

Vierailija
4/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi jaksaa. Tekisit enemmän kotitöitä!

Vierailija
5/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi jaksaa. Tekisit enemmän kotitöitä!

En jaksa :D

Ap

Vierailija
6/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette niin vanhoja että se 3krt viikossa on ihan ok , kun ottaa iän huomioon 35-45v sillä tuskin oikeasti nuorempia olette.

Vierailija
7/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole. Haluaisin että OMA mies haluaa joka päivä, eikä joku random pano. Yök. Ap

Oma mies 3krt viikossa ja toinen mies muina päivinä. Suosittelen! Muuten voi joutua elämään puutteessa.

Vierailija
8/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette niin vanhoja että se 3krt viikossa on ihan ok , kun ottaa iän huomioon 35-45v sillä tuskin oikeasti nuorempia olette.

Häh? Suhteen nuoruudesta se on kiinni. Mun käy sääliksi aapeetä, vaikka kuulutaan ryhmään 45-55. Uusi mies yritti kitistä, että kolme kertaa päivässä on liikaa pitemmän päälle, mutta itse se kuitenkin aloitteen tekee. Minä vaan vihjailen kevyesti. Ja kun se erektio ei välttämättä säily, saan itse asiassa niin moneen kertaan että se on lähestulkoon tarpeeksi. Minä otan nyt varastoon, ettei tartte vanhana sitten itkeä.

Älkää ihmiset pihistelkö niin paljon. Se aarre ei säilömisestä parane.

Vierailija
9/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Suhteen nuoruudesta se on kiinni. Mun käy sääliksi aapeetä, vaikka kuulutaan ryhmään 45-55. Uusi mies yritti kitistä, että kolme kertaa päivässä on liikaa pitemmän päälle, mutta itse se kuitenkin aloitteen tekee. Minä vaan vihjailen kevyesti. Ja kun se erektio ei välttämättä säily, saan itse asiassa niin moneen kertaan että se on lähestulkoon tarpeeksi. Minä otan nyt varastoon, ettei tartte vanhana sitten itkeä.

Älkää ihmiset pihistelkö niin paljon. Se aarre ei säilömisestä parane.

No ei ole nuori suhdekaan tässä...(14v) ap