Uskotko että homoseksuaalisuus on valinta?
Kommentit (33)
Valinta, vika vai ominaisuus? Seksin harrastaminen on valinta. Perverssiot on vika ja luonteenpiirre ominaisuus. Mitä se homoseksuaalisuus näistä on?
Vierailija kirjoitti:
Valinta, vika vai ominaisuus? Seksin harrastaminen on valinta. Perverssiot on vika ja luonteenpiirre ominaisuus. Mitä se homoseksuaalisuus näistä on?
Tieteellisesti puhuenhan, se luokitellaan perverssioksi, tai luonteenpiirteeksi "kohteliaammin" sanottuna.
ap
Samanlainen valinta kuin heterouskin.
Ei ole. Geenien aiheuttama ilmiö. Esiintyy myös eläimillä.
http://www.natureworldnews.com/articles/10443/20141118/homosexuality-ge…
Vierailija kirjoitti:
Onko heterous valinta?
Luonnonvalinta. Ilman sitä elämä ei jatku.
Ap on trolli, mutta vastataan nyt, että tietenkään se ei ole valinta. Kaikenlaiset kokeilut liittyvät tiettyihin elämänvaiheisiin, ainakin itselläni, mutta kyllä luonto lopulta tikanpuun oikeaan puuhun vetää.
Perversiokortti on niin väsynyt, että ap olisi voinut edes yrittää tämän kanssa.
Ei ole valinta. Ihan kuten vasenkätisyyskään ei ole valinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieteellisesti puhuenhan, se luokitellaan perverssioksi, tai luonteenpiirteeksi "kohteliaammin" sanottuna.
ap
Vai tieteellisesti luokitellaan perversioksi 😃. Höpö höpö. Jenkkilän psykologiliiton mukaan esim positive variation of sexiality.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heterous valinta?
Kerro tuo kasveille, bakteereille, arkeille, sienille, viruksille (tai viruksien elollisuus on määrittelykysymys), kaloille, yms. olioille, jotka lisääntyvät muuten kuin yhdynnällä. Ihminen ei ole ainoa elävä olento. Ja jos ihminen katoaa? Suurin osa eliökunnasta ei välittäisi pätkääkään, mutta elämä jatkuisi.
Ja kyllä homotkin pystyvät lisääntymään. Ihan ääritapausta lukuunottamatta homoseksuaaliset miehet voivat myös yhtyä naisen kanssa. Biseksuaaleista nyt puhumattakaan.
En mä ainakaanole valinnut kummasta sukupuolesta kiinnostun. En edes sitä kenestä yksittäisestä ihmisestä, ainoastaan sen mitä sen kiinnostuksen suhteen teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heterous valinta?
Kerro tuo kasveille, bakteereille, arkeille, sienille, viruksille (tai viruksien elollisuus on määrittelykysymys), kaloille, yms. olioille, jotka lisääntyvät muuten kuin yhdynnällä. Ihminen ei ole ainoa elävä olento. Ja jos ihminen katoaa? Suurin osa eliökunnasta ei välittäisi pätkääkään, mutta elämä jatkuisi.
Ja kyllä homotkin pystyvät lisääntymään. Ihan ääritapausta lukuunottamatta homoseksuaaliset miehet voivat myös yhtyä naisen kanssa. Biseksuaaleista nyt puhumattakaan.
Pilkunnussintaa ilman pilkkua.
Ei ole sen enempää valinta kuin heteroseksuaalisuuskaan. Tietty on tapauksia, minä mukaan lukien, jotka pitävät kummastakin sukupuolesta ja siten on oma valinta elääkö hetero- vaiko homosuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Vai tieteellisesti luokitellaan perversioksi 😃. Höpö höpö. Jenkkilän psykologiliiton mukaan esim positive variation of sexiality.
Juu. Samainen tiede on löytänyt n. 1500 eläinlajien joilla ilmiö esiintyy.😊
Ap tässä.
Ei, en ole trolli. Olen itse homoseksuaali. Pistin ketjun pystyyn kun tuli mieleen ne ajat, kun keskustellessa uskovaisten ihmisten kanssa, he väittivät että olin tehnyt melkoisen valinnan elämälläni. Halusin kuulla muitten mielipiteitä!
Mitä tarkoitin perverssiolla, on se että homoseksuaalisuushan ei ole se optimaalinen seksuaalisuus. En halunnut provokoida tai loukata.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Ei, en ole trolli. Olen itse homoseksuaali. Pistin ketjun pystyyn kun tuli mieleen ne ajat, kun keskustellessa uskovaisten ihmisten kanssa, he väittivät että olin tehnyt melkoisen valinnan elämälläni. Halusin kuulla muitten mielipiteitä!
Mitä tarkoitin perverssiolla, on se että homoseksuaalisuushan ei ole se optimaalinen seksuaalisuus. En halunnut provokoida tai loukata.
ap
No jos homo nauttii seksistä ja elää niinkuin itse toivoo niin silloin on kyse optimaalisesta seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
ap
No jos homo nauttii seksistä ja elää niinkuin itse toivoo niin silloin on kyse optimaalisesta seksuaalisuudesta.
Humanistisessa mielessä kyllä, luonnontieteellisessä ei.
ap
En usko.