On tuo Ninja Sarasalo lihava!
Mitä ihmettä sille on tapahtunu? Mallina oli nätti ja hoikka. Nyt reippaasti ylipainoinen! En ihmettele että on noin ärtyisäkin tuon näköisenä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sille on tapahtunu? Mallina oli nätti ja hoikka. Nyt reippaasti ylipainoinen! En ihmettele että on noin ärtyisäkin tuon näköisenä.
Miten voi olla noin lihava? Nuorena oli kauniin näköinen.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin lihava? Nuorena oli kauniin näköinen.
t. mies
Sumo Sarasalo on normaalipainoinen.
Ninja on kaunis nainen.
On täysin törkeää väittää häntä lihavaksi.
Mietihän itse, miltä tuntuisi lukea itsestäsi moinen kuvailu.
Katsopa peiliin.
Mietipä.
Ja se on katsoPA, ei katsoPPA.
Mietipä sitä.
Ihan vakavissaan joku luulee, että täällä kirjoittelee äidit ja vanhemmat? Samat sekopäät täällä pyörii kuin suomi24:llä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissaan joku luulee, että täällä kirjoittelee äidit ja vanhemmat? Samat sekopäät täällä pyörii kuin suomi24:llä.
Njääh, täällä on ihan helvetin monta lapsetonta katkeraa sinkkua, joilla vaan on paha olo.
Itelläni on vaan paha olo ja lapsettomuus on vapaaehtoista, onnellinen parisuhde on. XD Mutta mä en haukukaan täällä julkimoita vaan noita em.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aivan järjettömästi jengiä Ylilaudalta - linkityksestä ja muustakin päätellen. Siellä Joukossa tyhmyys toden totta tiivistyy. Jonnet.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin vakuuttunut, että suurin osa kirjoittajista on aivan muuta kuin äitejä... normaaleja, kohtuullisen terveitä ihmisiä.
Mikäli olen väärässä, pitäisi sosiaalitoimistojen resurssit lastensuojelun osalta kasvattaa monisatakertaiseksi nykyisestä.
Toivon olevani väärässä.
Olisi kammottavaa ajatella, jos olisin lisääntynyt olisi lapseni voinut olla samassa koulussa tai jossain muussa paikassa teidän tuotostonne kanssa. Ei ole mikään ihme, että kouluissa on niin paljon kiusaamista tänä päivänä, kun vanhemmat ovat kaltaisianne. Kannattaisko nyt vähän miettiä.