Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne laittaisin vaatteet jotka eivät mene kaupaksi nettikirpparilla?

Vierailija
09.02.2016 |

Monta pussillista vaatteita, uudenveroisia paljon, sellaisia jotka eivät enää mahdu tai muute ei sovi tyyliin. Tuntuu hirveältä heittää rahaa roskiin heittämällä vaatteita pois. Vaatteet on ollu monta viikkoa torissa mutta kukaan ei ole kiinnostunut. :/

Mitä te teette hyväkuntoisille vaatteille joita ette käytä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä ilkeät kommentit omaan arvoonsa, netissä on helppo lähteä haukkumaan toisia

Vierailija
22/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen saanut ketjuliikkeiden vaatteista hyviä hintoja liikaa laskematta alkuperäisestä hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytettyä voi myydä 50 %:lla alkuperäisestä hinnasta. Tuolla hinnalla voi saada uudenkin alesta.

Vierailija
24/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten silloin pari viikkoa sitten uskonut, kun linkkasit tänne tuotteitasi ja sanottiin että hinnat on liian kalliit? :D Puolet hinnoista pois niin voi mennäkin.

Vierailija
25/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.tori.fi/uusimaa/Mango_villakangastakki_S_23612615.htm?ma=1

Laitoin nyt tännekkin jos joku on yhtään kiinnostunut. Mietin että facen kirppiksellä vois kyllä mennä..

No kukaan ei käytetystä maksa tuollaista hintaa, 8-10e ja postikulut niin ehkä FB kirppiksellä menee. Uuden saa puoleen hintaan alesta. 

Vierailija
26/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstan mielestä ihmisten tulis myydä kaikki eurolla :D hoh

Vierailija
27/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön hinta käytetystä. Ei tulisi mieleenkään pyytää noin paljon, varsinkaan kun ei ole merkkivaate. Alesta saa jopa 70% hinnalla, eli tuon voisi saada alesta 30 eurolla ja myyntiin laittaisin 10 eurolla. Käytettyjä en ole juurikaan ostanut älyttömän hinnoittelun takia (ennemmin ostan samaan hintaan alesta uuden), mutta myyn paljon omia ja hyvin on mennyt kaupaksi.

Vierailija
28/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstan mielestä ihmisten tulis myydä kaikki eurolla :D hoh

Onko sulla jotain oppimisvaikeuksia? Eihän kukaan ehdottanut eurolla myymistä? Tavaran hinnan määrittää markkinat, se myydään sillä hinnalla joka siitä maksetaan, eikö? Varsinkin kun käytetyistä uudenveroisista on ylitarjontaa. Taidan olla se sama valopää joka ehdotteli yhdellä kirpparipalstalla että eikö voisi perustaa toisen ryhmän niille jotka arvostaa näitä tällä palstalla halvalla myytäviä vaatteita, ja sitten siellä ryhmässä myytäisiin kalliimmalla, kun kerta itsekin näistä paljon maksoin? 

Vierailija
29/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut vanhat vaatteet kaupaksi tekemällä vaatepaketin huuto.nettiin.

Muutama vinkki:

Älä ylihinnoittele. Jos kyseessä ei ole merkkivaate, niin muutama euro per vaate on hyvä lähtöhinta.

Kuvaa vaatteet päälläsi, älä mytyssä tai kasassa lattialla. Tämä voi tuntua työläältä, mutta itse en osta yhtään vaatetta netistä näkemättä miten ne istuvat päällä. Eri asia on sitten esim. lastenvaatteet, kengät tai asusteet.

Vierailija
30/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuvannut vaatteita lattialla mytyssä vaan sängynpäällä siististi.

Ap

Vierailija
31/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaislapsille tai kierrätyskeskukseen

Vierailija
32/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin tori.fi:stä sun tarjonnan ja mun mielestä hinnat olivat ihan sopivat. Itse ostaisin montakin vaatetta sinulta, mutta valitettavasti koko on väärä. Ehkä tori.fi on vain väärä foorumi. Kokeile fb:tä kuten täällä moni on ehdottanutkin.

Vierailija
33/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita merkkivaatteet myyntiin EMMY -nettikirppikselle ja muut VÄHÄN KÄYTETTY -nettikirppikselle.

Vierailija
34/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä vain; jos päätarkoituksena ei nyt ole rahan tekeminen, vaan se, että pääset näistä vaatteista eroon ilman, että tarvitsee heittää roskiin, myy ne aivan pilkkahinnalla. Vaikka se osittain hölmöltä tuntuisikin laittaa joku alun perin satasen vaate alle kympillä, niin mieti asiaa niin, että onko järkevämpää pitää kaapissa täysin turhia vaatteita VAI saada edes pikkusumma rahaa JA päästä eroon niistä turhista rytkyistä. :)

Sitä nimittäin näkee tosi usein, että jollain on myynnissä kauhea läjä vaatteita tms ja pyyntihinta on aivan järkyttävä jokaisessa. Moni ei tosiaan lähde ostamaan, koska kaupoista saa samaan hintaan tai halvemmallakin uuden, joten miksipä kukaan haluis toisen hikoiltuja rättejä. Mutta sitten kun on hinnat kohdallaan, niin kauppa saattaisi käydäkin.

Vierailija
35/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuvannut vaatteita lattialla mytyssä vaan sängynpäällä siististi.

Ap

No kyllä ne aika mytyssä oli sun kuvissas. Ei saa mitään kuvaa vaatteiden mallista. Parempi olis edes roikkumassa henkarilla.

Vierailija
36/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tuon käsityömateriaali-ketjun aloittajan koululle.

Vierailija
37/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain valitettavasti on niin, että käytetystä ihmiset ei maksa paljoakaan vaikka itse olisit siitä miten paljon aikanaan maksanutkin. Jos ihminen haluaa/on varaa maksaa takista vaikka se 50e, mikä sulla oli aluksi tuossa hintana, niin silloin he menisivät kauppaan. Kirppareilta ostetaan siksi, että saisi halvalla.

Laatumerkit on usein sitten asia erikseen, mutta Mango ei sellainen ole.

Vierailija
38/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vain haluaa päästä eroon sopimattomista vaatteista, niin on paljon hyväntekeväisyyskirppareita ja kierrätyksiä, jotka ottavat vastaan tavaraa. UFF, SPR, Fida ja lisäksi paikalliset toimijat.

Vierailija
39/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen takista voi pyytää käytettynä korkeintaan 20 € ja sitäkään ei kovin moni ole valmis maksamaan.

Vierailija
40/55 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, en millään pahalla tätä sano, mutta takkisi on hieman liian kalliilla myynnissä. Lisäksi kannattaa poistaa ilmoituksesta tuo kohta "maksoin tästä 100e". Mango ei kuitenkaan ole mikään huippumerkki.  Eli itse olisin laittanut takin hinnaksi 10e. Minulla on usein ollut ilmoituksia vaatteista Tori.fi-sivulla ja olen myynyt vaatteeni edullisesti, esim Haglöfsin takkeja 10-20e, Peakin huppari 10e ym, Gantin neulemekko 10e. Haluan tosiaankin päästä vaatteistani eroon! Jos jotain "merkittömiä" vaatteita olen myynyt, olen laittanut "Kassillinen S-koon vaatteita 10e".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän